Hotel Fergus Style Bahamas

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Club Bahamas op Ibiza heeft simpele, maar ruime kamers. Je kunt hier goed eten en heerlijk vertoeven aan het zwembad. Vooral de ligging van Hotel Club Bahamas Ibiza is fijn, op loopafstand van het strand en zo'n 3 kilometer van het centrum van Ibiza-stad. In de buurt zijn er voldoende uitgaansgelegenheden die ook met de bus te bereiken zijn.

We hebben een aantal aanbieders voor Fergus Style Bahamas voor je op een rij gezet:

155 reviews over Hotel Fergus Style Bahamas

• 9Thierry31-08-2016

goed hotel, alles op en aan & perfecte ligging

Een aanrader. Perfect onthaal, grote en mooie kamer. Zeer uitgebreid & lekker buffet. Toffe animatie. Mooi zwembad en ook direct aan strand. Kan echt geen minpunt zeggen. Er zal altijd beter zijn, maar voor mij was dit perfect !

• 8Sandra21-08-2016

Super ligging, goed eten, aardig personeel

Vlakbij de bekende Usuaia, Bora Bora etc., maar geen overlast. Gezellige house beats op het strand. Bus naar Ibizastad elk kwartier voor de deur. Heerlijk zandstrand, blauw water. Kamer iedere dag schoon. Eten echt gewoon goed, heel veel keuze met vriendelijk personeel. Sws is het personeel heel vrolijk, behulpzaam. Als ik een minpunt moet geven zou ik aan kunnen geven dat er een geur in de lobby hing. Verder niets, aan mensen die klagen over dit hotel zou ik zeggen dat het aan henzelf ligt. Het is een 3 sterren hotel en dit zeker waard. Wil je pure luxe, boek dan 5 sterren, hier betaal je voor. Onze 9 jarige dochter heeft zich ook prima vermaakt, opblaasbedden, balletjes etc. mag allemaal in het zwembad.

• 5N.W24-09-2015

Voor ons nooit meer ...

We zijn net terug (23-9) uit Ibiza. We bleven 9 dagen in Club Bahamas.

Bij aankomst een kamer toegewezen ergens achter in het gebouw aan de kant van de weg, tussen een groep vrienden in. Voor een gezin met een kind van 3 is dat niet ok. Dezelfde dag nog naar de receptie gegaan voor een andere kamer. Kamer op 2 hoog in het hoofdgebouw gekregen, maar zat een hoop minpunten aan: - Schimmel / vochtplekken op het plafond - Douchekop en deurknoppen verroest - Putje in de badkamer liep steeds vol - Rioollucht - Bedden/ handdoeken maar 1x verschoond in 9 dagen! - Alleen 1 fles water gekregen bij aankomst, de rest van de vd dagen moet je zelf bijvullen - Slechte schoonmaak (wordt niet geveegd, etc.) - Zwembad omringd met bedden, je kunt amper het zwembad in.

Pluspunten: -Gevarrieerd buffet. - Top animatie voor de kinderen (geweldig animatie team!)

Het was voor ons de eerste keer naar Ibiza en we gaan zeker terug, maar niet naar dit hotel en in Playa d'en Bossa. Absoluut geen 4 ster waard!

• 8Ellen15-08-2015

Super hotel!

Het hotel zelf was prima, de kamers waren netjes en schoon, het buffet was elke avond goed voor elkaar. Ook is er een "thema restaurant" boven op het dakterras. Erg leuk om te eten voor het uitzicht. Dit moet je echter wel reserveren bij de receptie. Verder is de locatie top! Alleen jammer dat het strand niet bij het resort hoort. Bij het strandtentje is 32 euro voor twee cocktails niets.. Al moet ik zeggen dat de cocktails wel erg lekker waren :) Tip voor het strand: koop thuis een luchtbed van de Action met een rugleuning en ter plekke een parasol. Tenzij je elke dag 30 euro p.p. wil betalen voor twee bedjes met parasol. Personeel was erg onvriendelijk, behalve onze schoonmaakster en de man met bril en blouse met lange mouw (denk de manager). Late check out schijnt erg lastig te zijn, maar er werd mij verteld dat er met een "magical trick" heel veel mogelijk was. Dat bleek achteraf ook zo te zijn. Je moet alleen weten bij wie je het vraagt.. Verder echt een topverblijf gehad hier.

• 8Joyce En Rick24-07-2014

Mooie accomodatie, ze doen echt hun best!

Ruime mooie nette kamers, twee persoons bed en uitschuifbank. Harde matrassen, ruim balkon om te zitten. Helaas worden er handdoeken gelegd smorgens vroeg, alles is daardoor om 08.00 uur al bezet.

Gevarieerd eten, warm, smaakvol. Nette tafels, nette tafelschikking. Kidsclub zijn lieve meiden, genoeg te doen, centraal vlak naast het zwembad. Het complex heeft hele gehorige gangen en je kan de buren goed horen als ze luidruchtig zijn. Van buiten hoor je daarentegen weinig. Playa d'n bossa is een drukke straat, vol naakte mensen, dronken, proppers en winkeltjes met China kleding. Niks hippie of rustiek aan. Veel afval op straat, veel betonnen omgeving. Weg naar Ibiza stad doet hetzelfde aan en je krijgt er de kriebels van. Als je uitstapt in Ibiza stad, hoop je toch ergens dat rustieke te vinden en gelukkig kan dat. In de verkeersluwe straatjes nabij de haven vind je boetiekjes afgewisseld met toeristen winkels.

• 8DCQHavermans16-05-2014

Top vakantie

Er staan heel wat negatieve beoordelingen op de site en die zullen ongetwijfeld waar zijn. MAAR het hotel word vanaf het najaar van 2013 tot heden behoorlijk gerenoveerd. Van de lobby tot de restaurants maar ook zeker de kamers. Onze kamer was perfect schoon en werd elke dag keurig bij gehouden. Alles was hagel nieuw, ze hebben een leuk design gebruikt. De buffets zijn goed maar goed onze verwachting bij all inclusive was ook niet dat we in een 3 sterren restaurant zouden zitten. We hij goed ontbeten, lekkere drankjes gehad en als het ons uitkwam aten we in de avond er maar ook vaak ergens anders. Niet omdat het eten slecht was maar simpelweg omdat Ibiza zoveel heerlijks te bieden heeft. De locatie was voor ons perfect, vlakbij het vliegveld (ja dit betekend dat de vliegtuigen hoort en ziet, dit wisten we en was ook geen issue voor ons), snel om diverse doorgaande wegen zodat we elke dag op pad konden. Aangezien het nog rustig was hebben we nergens rijen gehad of gereserveerde bedjes.

• 8prenger19-07-2013

super vakantie

we zijn nu een week terug maar wil direct wel weer heen.Super hotel eten ed ok.Kamer schoon en vriendelijk pers. De animatieteam zijn toppers voor jong en oud plezier.Liggen net buiten de drukte en aan strand ook rustig.We hebben een zoon van 9 jr en die had snel vriendjes en vermaakte zich prima ook met spelletjes ed.Dus geen heimwee na huis maar zouden terug willen .

• 8Isa22-05-2013

Prima hotel!

Goed hotel, kamers netjes schoon. Ligging is prima, aan de rand van Playa d'en Bossa dus rustig. Was nog heel rustig in hotel omdat seizoen net begon, toch voldoende keuze in restaurant en een enthousiast animatieteam. Wij vonden alleen de badmeester erg streng. Er waren soms maar twee kinderen in het zwembad en mocht er niet eens met een bal of luchtbed gespeeld worden. Verde prima!

• 5Jacqueline 11-09-2012

Met kinderen nooit meer.

Eerst even kwijt dat wij echt geen zeikers zijn maar met kleine kinderen zeker nooit meer. We hadden een kamer dicht bij het strand tegenover de strandtent. In deze strandtent werden 3 keer per week feesten gehouden vanaf 10 uur smorgens tot 12 uur savonds. Het was zo gehorig dat je elkaar niet kon verstaan in de kamer en als je 2 lepeltjes op elkaar zou leggen dan trilde ze van de bassen. Als we er zonder kinderen zouden zijn dan was het vast gezellig op het strand maar niet als je 3 jarige mannetje moet slapen. Ook had daardoor geen rustpunt op je kamer. Een tukkie in de middag zat er daardoor niet in. Op 1 avond was het zo erg dat er van de 2 hotels ernaast de muziek hoorde, die van de strandtent en de annimatie. Bij vraag of er een andere kamer beschikbaar was was dit niet mogelijk om dat ze vol zaten. Vliegtuigen zijn zeker. Eten en bedden vielen mee. Daar het hotel hebben we wel het hele eiland bekeken en leuke baaitjes gezien.

• 7petrarozenbroek27-08-2012

eenmalig

Kamers pas na 14.00 uur beschikbaar dit vanwege een uitcheck van 12.00 uur niet leuk als je vroeg aankomt wel lekker als je laat weggaat. Kamers enorm gehorig, inderdaad deuren wanneer je het niet begeleid knallen ze dicht. Er wordt maar een sleutel gegeven. Veel jongeren bezoeken dit hotel. Komen in de nacht gescheiden thuis, wordt veelvuldig dan op de deuren gebonkt om dan naar binnen te kunnen, dit gaat gepaard met veel geluidshinder. De mix van gezinnen en jongeren gaat dan mank, dag en nachtritme lopen spaak. Het eten was goed. De kamers werden goed schoongehouden. Het zwembad is lekker groot maar zout. Het strand is op loopafstand, maar wel met veel zwerfafval. Ibizastad is met de bus 15 min leuke winkels. Het uitgaansleven, Space etc. is op loopafstand. Bezoekers waren in onze periode heel veel Duitse jongeren. Engelse gezinnen en een paar Nederlandse gezinnen. Inderdaad veel vliegtuigen gezien, maar dat is inherent aan een korte transfer. Voor ons maakte het weer alles goed

18 tips over Hotel Fergus Style Bahamas

• stephan, 11-06-2014

Er zijn genoeg ligbedden maar het handdoeken leggen blijft een probleem.Oplossing de badmeester die er toch loopt handdoeken eraf halen als men er niet op gaat liggen.

• jordy, 04-10-2013

De omgeving is top, je zit buiten de hoofdstraat dus prima te doen maar wel dicht bij de stranden. autohuur om de hoek. Zwembadwater is ijskoud en ook ZOUT. niet lekker dus. Voor kinderen is er prima vermaak, top animatieteam.

• Nicolette, 26-08-2013

Ik zou wel kamers zwembadzijde aanbevelen. Aan de achterkant zou ik niet willen zitten.

21 vragen over Hotel Fergus Style Bahamas

• JB, 20-01-2019

Badhanddoeken service

Hallo, zit er badhanddoeken service bij dit hotel?

• Riët, 29-04-2018

Welke ligging van de kamers is het beste?

Weet iemand welke ligging van de kamers het beste is? Ik zit zelf graag altijd dichtbij het zwembad en het liefst beneden. Kan iemand een kamernummer aanbevelen?

• Josje Offerman, 20-01-2018

Strand bedjes.

Wat is de prijs van de strand bedjes aan het strand?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald