Hotel Fergus Style Bahamas

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Club Bahamas op Ibiza heeft simpele, maar ruime kamers. Je kunt hier goed eten en heerlijk vertoeven aan het zwembad. Vooral de ligging van Hotel Club Bahamas Ibiza is fijn, op loopafstand van het strand en zo'n 3 kilometer van het centrum van Ibiza-stad. In de buurt zijn er voldoende uitgaansgelegenheden die ook met de bus te bereiken zijn.

We hebben een aantal aanbieders voor Fergus Style Bahamas voor je op een rij gezet:

155 reviews over Hotel Fergus Style Bahamas

• 2017
    8Danielle Gilissen18-04-2017

Geweldige goede ligging

Super ligging in Playa d en Bossa en overal dichtbij. The place to be

• Oude reviews

7Raaijmakers12-08-2016

Het was best leuk

Eten in de bakken een beetje lauw, wel veel keus. Vriendelijk personeel. Airco op de kamer werkte niet en de kamer was niet superschoon. Wel elke dag schone handdoeken en fles water. Nadeel was het zout water uit de douche. Leuk animatie team. Putlucht bij zwembad. Slechte wifi. Vervelend elke 5 minuten vliegtuig ook s'nachts. Zwembad om 18:00 dicht. In de rij staan aan de bar is ook niet fijn.

• 10Ilse11-10-2015

Geweldig

Toen wij de keuze maakte om naar dit hotel te gaan waren de reacties goed, toen onze vakantie dichterbij kwam werden de reacties steeds slechter ,,met een gevoel van we zien wel op pad gegaan. Bij aankomst werden wij ontvangen met Champagne onze kamer was gewoon perfect en het eten is onvoorstelbaar goed. De relaxte sfeer die overal hangt is heerlijk en het personeel super vriendelijk. Wat wij erg leuk vonden dat er obers rond liepen met bv. een bakje fruit of ijskoffie langs de terrassen. Wij ( en 2 oudere kinderen) raden dit hotel iedereen aan ..ook omdat het erg centraal ligt om overal naar toe te gaan..met de bus of gehuurde auto en zeker de feesten om naar toe te gaan voor oudere kinderen allemaal op loop afstand.

Het enige minpunt is het zoute water uit de douche en de af en toe langs komende zwavel lucht..het geluid van de overkomende vliegtuigen vonden wij totaal niet storend.

• 1sandra01-10-2015

Nooit meer dit hotel

Waardeloos hotel slechte kamers,geen bed voor mijn dochter alleen een hele smerige slaapbank! overal schimmel kapotte airco,stukkende stopcontacten,kortom waardeloos en nooit meer! Overboeking aangevraagd maar alles was vol zwembad was waardeloos werd niet gecontoleerd Heb foto gemaakt was 25-06-2015 gecheckt toen was het al 03-08-2015 dat ik de foto maakte Zeker geen 4 sterren hotel zoals het wel wordt aangeboden en waar je ook naar betaald. Restaurant was de zweetzaal airco stond daar niet aan,eten elke dag hetzelfde en koud bah

• 1Gerard.Corina 127-08-2015

Nooit meer!!! afschuwelijk

In 2014, 2 weken Bahama’s, echter 2015 heeft het hotel een nieuwe manager. Deze man had besloten te bezuinigen. Airco in het hotel (lobby/eetzaal) werd uitgeschakeld, dus 3x per dag eten in een restaurant met min 38c. Dit had ook invloed op het gedrag van het personeel, deze wilden wel aardig zijn, wie werkt er prettig bij een temp. van 38c. Bij aankomst kreeg je een fles water, als deze leeg was ga je hem zelf vullen bij de waterkoelers, deze waren tussen 24uur en 10uur leeg. Als gezin met 3 personen kregen wij per dag 1 of halve toiletrol, hierdoor zaten wij steeds zonder wc papier. Handdoeken werden niet altijd schoon aangeleverd. Als wij ze op de grond achterlieten omdat ze vies waren…werden ze gewoon weer terug opgehangen. De kamers werden slecht schoongemaakt. Ik had wasmiddel bij me hiermee kon ik zelf aan de slag daar waar nodig. Onze kamer was muf, stonk naar riool en er zaten veel zwarte schimmel plekken op wanden en plafonds.

• 3Vlemmix21-08-2015

NOOIT MEER

Onze kamer was muf, stonk naar riool en er zaten veel zwarte schimmel plekken op wanden en plafonds. Airco lekte ea. Bovenstaande komt omdat in tegenstelling tot wat de reisorganisaties schrijven het hotel niet volledig is gerenoveerd. Wij verbleven in zo’n kamer. Ivm het seizoen was ruilen niet mogelijk omdat het hotel vol zat. Eten in hotel was niet slecht maar ook hier was enorm bezuinigd! Zo ook op de animatie, je gaat terug naar een hotel bepaalde verwachtingen, deze zijn niet waargemaakt! De prijs/kwaliteitsverh. was dit jaar niet naar behoren. Rondom het zwembad lag 24/7 veel troep, omdat het personeel niet genoeg tijd kreeg om goed op te ruimen! Het hotel staat geregistreerd als een 3/4* hoe is het mogelijk! Wij zijn geen klagers willen een fijne vakantie! 2014 was het prima, daarom zijn we ook terug gegaan! Dit jaar was het totaal niet vergelijkbaar met 2014. Toen was de prijs kwaliteit verhouding ok, dat was nu zeker niet het geval.

• 3Sanne13-08-2015

Nooit meer!!!!

Zeer druk!!!ligt hutje mutje naast elkaar bij zwembad,een heel gevecht om bedje te bemachtigen,om de 3dgn schone handdoeken. Zwembad was vies,en totaal niet verfrissend,lauw water. Restaurant was mega druk,personeel was kribbig,airco stond niet of nauwelijks aan,mocht niet van manager in het kader van de bezuinigingen,dus snel eten en wegwezen!!!! Veel zuipende Engelsen die zich onbehoorlijk gedragen,wat gevaarlijke situatie opleverde bij zwembad,personeel greep niet in. Voor ons nooit meer Club Bahama's,in een woord waardeloos,en zeker geen 4 sterren waard!!!!!!

• 8Verhaag11-08-2014

Zo is vakantie bedoeld! Prima sfeer.

Vriendelijk personeel. Doen hun best om servicegericht bezig te zijn. 's morgens vroeg het terras rondom het zwembad reinigen, tuintjes bijhouden, afval opruimen. Er is beveiliging rond, badmeester, bij alle bars (all-inclusive) toch personeel om behulpzaam te zijn. Bij binnenkomst restaurant krijg je een prosecco aangeboden. Als je je bord leeg hebt komen ze deze ophalen. Het eten is zeer uitgebreid en je kunt eindeloos variëren. Veel groente en vers fruit. Altijd diverse vis en vleessoorten en een heerlijk toetjesbuffet. Ook de buffetten voor de kids zien er goed uit. De kamers die goed zijn worden elke dag gepoetst (gedweild), bedden opgemaakt en handdoeken bijgevuld. Je ontvangt een strandlaken p.p. en deze kun je fijn gebruiken bij het zwembad of op het strand. De achterpoort van het complex gaat open met de sleutelkaart van de kamer en zo sta je binnen een paar stappen op het strand. Een mooi en sfeervol strand (door palmen, beachclubs en loungebedden) en blauwe schone zee.

• 8Nicolette26-08-2013

Prima plek

Een heerlijke vakantie gehad op Ibiza. Prima hotel met vriendelijk personeel. Kamers zijn ruim en schoonmaaksters zorgen iedere dag voor een opgeruimde frisse kamer. echt top! helaas wel wat gehorig 's nachts als de stappers thuiskomen. deuren gaan met een harde klap dicht en stemmen galmen door de gangen. Eetzaal is mega, maar aan eten geen gebrek. Ruime tijden voor ontbijt lunch en diner. Alles wordt nog tot de laatste minuut aangevuld. Heerlijk gegeten. Animatieteam is topvermaak aan het zwembad voor jong en oud. Heel enthousiast team. Ligbedden voldoende aanwezig. Ligging hotel net buiten de drukte, maar op het strand heb je club Nassau waar je tot laat kunt genieten van live muziek en uitzicht op zee. Wel een auto nodig om het hele eiland te bekijken. Vliegtuigen gaan af en aan, maar niet storend gevonden. Als je voor rust komt moet je hier niet heengaan.

• 8marian15-08-2013

goede plek om te zijn

We waren hier drie jaar geleden ook geweest en toen waren we erg enthousiast.En nu weer.We hebben even moeite moeten doen voor een mooie kamer met uitzicht op zee.En dat lukte.Het animatieteam is top. De all in formule een aanrader. Minpunt was soms geen water dus even wachten ... en de wifi ontvangst laat te wensen over.Je loopt zo het strand op,en daar is veel te zien en beleven.Ibizastad is zeker de moeite waard.En op loopafstand kan je uitgaan. Prima plek.

18 tips over Hotel Fergus Style Bahamas

• stephan, 11-06-2014

Er zijn genoeg ligbedden maar het handdoeken leggen blijft een probleem.Oplossing de badmeester die er toch loopt handdoeken eraf halen als men er niet op gaat liggen.

• jordy, 04-10-2013

De omgeving is top, je zit buiten de hoofdstraat dus prima te doen maar wel dicht bij de stranden. autohuur om de hoek. Zwembadwater is ijskoud en ook ZOUT. niet lekker dus. Voor kinderen is er prima vermaak, top animatieteam.

• Nicolette, 26-08-2013

Ik zou wel kamers zwembadzijde aanbevelen. Aan de achterkant zou ik niet willen zitten.

21 vragen over Hotel Fergus Style Bahamas

• JB, 20-01-2019

Badhanddoeken service

Hallo, zit er badhanddoeken service bij dit hotel?

• Riët, 29-04-2018

Welke ligging van de kamers is het beste?

Weet iemand welke ligging van de kamers het beste is? Ik zit zelf graag altijd dichtbij het zwembad en het liefst beneden. Kan iemand een kamernummer aanbevelen?

• Josje Offerman, 20-01-2018

Strand bedjes.

Wat is de prijs van de strand bedjes aan het strand?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald