Hotel Fergus Style Bahamas

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Club Bahamas op Ibiza heeft simpele, maar ruime kamers. Je kunt hier goed eten en heerlijk vertoeven aan het zwembad. Vooral de ligging van Hotel Club Bahamas Ibiza is fijn, op loopafstand van het strand en zo'n 3 kilometer van het centrum van Ibiza-stad. In de buurt zijn er voldoende uitgaansgelegenheden die ook met de bus te bereiken zijn.

We hebben een aantal aanbieders voor Fergus Style Bahamas voor je op een rij gezet:

155 reviews over Hotel Fergus Style Bahamas

• 10lidaslovack04-09-2019

Uitstekende vakantie

Alweer een schitterende vakantie in Ibiza. Het hotel ligt vlak aan zee en heeft een heel mooie tuin. Ondanks het feit dat er heel wat gasten zijn, heb je hier nooit geluidsoverlast. Het eten is zeer gevarieerd en het is erg leuk dat we bij dit mooie weer buiten kunnen ontbijten en dineren

Customer Experience, Ejecutiva de Marketing, 05-10-2019

Dear lidaslovack,

Thank you very much for your holiday choice and your excellent comments on our FERGUS Style Bahamas.

We are proud to hear you had a nice stay with us, so let us transmit you our satisfaction to have been able to fulfill your wishes and expectations for a pleasant holiday. We will certainly forward your high praise to our entire team, they will feel more than happy to have contributed to create a nice atmosphere around you.

Thanks again for choosing FERGUS Hotels.

Looking forward to welcoming you back in the future.

Warm regards,

Susana Cuesta, Customer Experience. FERGUS STYLE BAHAMAS

• 10Von Hempel21-08-2019

Prijs/Kwaliteit top.

Wij zijn hier een weekje verbleven met ons 17-maand oude zoontje & hebben een zeer leuke ervaring achter de rug. Kamer was ruim, we hadden op voorhand gevraagd een hoge verdieping met ruime kamer te voorzien zodat er voldoende plaats zou zijn met het babybedje en alles was zeer proper. Bedden waren gigantisch. We hadden ook een early check-in gevraagd gezien het namiddagdutje van onze zoon en ook hier hebben ze hun best voor gedaan, dus dit werd zeker geapprecieerd. Ontbijt & diner telkens uitgebreid en zeer netjes, leuk met wat live cooking en het personeel werkt echt wel hard. Altijd plaats aan het zwembad en leuke stad voor wandelingen. Personeel receptie/housekeeping/techniek allen heel vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader voor een leuke vakantie :)

Customer Experience, Ejecutiva de Marketing, 01-09-2019

Dear Von Hempe,

Thank you very much for your positive opinion and your kind words about our FERGUS Style Bahamas.

We are very glad to know that your stay in our hotel was so satisfactory and that you enjoyed our place. We really appreciate your excellent comments about all our staff. They work every day for our guests to feel "like home" and the best pleasure they can have is to know they have managed to be helpful.

We would love to welcome yourself and your family again in your next visit to the island.

Best regards,

Susana Cuesta, Customer Experience. FERGUS STYLE BAHAMAS

• 2018
    5Toine03-11-2018

Volgende keer zeker een ander hotel.

Prijs/kwaliteit is prima. Maar ons zie je hier nooit meer. Hotel staat onder de aanvlieg route van de luchthaven. Kamer deuren gaan alleen met een knal dicht wat voor een hoop overlast zorgt.

Geboekt bij vakantiediscounter

• 8Marco29-10-2018

Prima!

Prima verblijf, beetje gedateerd maar verder niks op aan te merken.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Harriet20-09-2018

Leuke only adults accomodatie op goede locatie.

Goed hotel en mooie ligging. Direct aan mooi zandstrand. Eten was goed, helaas geen snack mogelijkheden op het strand. Kamer was goed, maar basic. Wij hadden wel een mooi ruim balkon. Groot minpunt was dat het drinken in plastic bekers werd geserveerd ‘s avonds op het terras. Werd ook erg moeilijk over gedaan wanneer je om een glas vroeg. Verder goede accommodatie voor deze prijs.

• 7Mv11-09-2018

Prima vakantie

Kamers kunnen wel een renovatie gebruiken!! Alles wordt netjes onderhouden. Eten was prima! Strand super dichtbij.

• 7Adrie Grandia13-05-2018

Genoten van het lekkere weer

We zitten op dit moment in deze accommodatie, de kamers zijn prima en worden goed schoon gehouden eten is middelmatig. We hebben geprobeerd het restaurant wat inclusief is te boeken maar dat ging niet lukken het personeel was hier onduidelijk over de een zei dat het gesloten was en de ander zei dat het vol zat. Verder genoten van het goede weer

• 8Andrea07-03-2018

Goed hotel voor de prijs

Heel mooi hotel, mooie kamers. Druk bij zwembad. Eten was matig, vaak te koud. Verder prima hotel, goede ligging.

• 2017
    8Jaap van Sintmaartensdijk20-10-2017

Heerlijke vakantie

Leuk hotel met aardig personeel en goed eten. Elke dag worden kamers schoongemaakt en krijg je schone handdoeken. In Playa d' en Bossa valt vanaf oktober niet zoveel meer te beleven. Wil je wat zien dan is de oude stad van Ibiza zeker aan te raden. Om het eiland te bezichtigen heb je twee dagen een auto nodig en dan heb je vrijwel alle plaatsen gezien. De noordkant van Ibiza is rustiger. Als je van de weg gaat, dan kom je leuke strandjes( baaien) tegen.

• 8Anoniem22-09-2017

Prima hotel voor deze prijs

Supervriendelijk personeel, goed eten, mooie gezellige accommodatie rondom zoutwater zwembad met palmbomen. Genoeg ligbedjes voorhanden en mooi lang zandstrand pal aan de achterkant van dit complex waar je zo langs de strandpaviljoens van het Hardrockhotel en het Ushuaia hotel kunt lopen. Ibizastad op 15 minuten met de bus is zeker een aanrader s'avonds of een keer een dj-show in Ushuaia, Hardrock of Hi Ibiza bijwonen welke alle 3 op 5 minuten lopen liggen. Minder was het douchen met zout water maar voor tandenpoetsen kreeg je elke dag een literfles water en alles went. De meeste kamers waren mooi gerenoveerd alleen wat gehorig wat betreft de ligging zo kort bij het vliegveld. Het hotel ligt op de aanvlieg- en vertrekroute van het vliegveld en tot middernacht vertrok of kwam er wel elke 15 minuten een vliegtuig vlak over. Maar ook dat went.

18 tips over Hotel Fergus Style Bahamas

• stephan, 11-06-2014

Er zijn genoeg ligbedden maar het handdoeken leggen blijft een probleem.Oplossing de badmeester die er toch loopt handdoeken eraf halen als men er niet op gaat liggen.

• jordy, 04-10-2013

De omgeving is top, je zit buiten de hoofdstraat dus prima te doen maar wel dicht bij de stranden. autohuur om de hoek. Zwembadwater is ijskoud en ook ZOUT. niet lekker dus. Voor kinderen is er prima vermaak, top animatieteam.

• Nicolette, 26-08-2013

Ik zou wel kamers zwembadzijde aanbevelen. Aan de achterkant zou ik niet willen zitten.

21 vragen over Hotel Fergus Style Bahamas

• JB, 20-01-2019

Badhanddoeken service

Hallo, zit er badhanddoeken service bij dit hotel?

• Riët, 29-04-2018

Welke ligging van de kamers is het beste?

Weet iemand welke ligging van de kamers het beste is? Ik zit zelf graag altijd dichtbij het zwembad en het liefst beneden. Kan iemand een kamernummer aanbevelen?

• Josje Offerman, 20-01-2018

Strand bedjes.

Wat is de prijs van de strand bedjes aan het strand?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald