Airport hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag27°21°
8,4

Club Bahamas op Ibiza heeft simpele, maar ruime kamers. Je kunt hier goed eten en heerlijk vertoeven aan het zwembad. Vooral de ligging van Hotel Club Bahamas Ibiza is fijn, op loopafstand van het strand en zo'n 3 kilometer van het centrum van Ibiza-stad. In de buurt zijn er voldoende uitgaansgelegenheden die ook met de bus te bereiken zijn.

We hebben een aantal aanbieders voor Fergus Style Bahamas voor je op een rij gezet:

151 reviews over Hotel Fergus Style Bahamas in het Nederlands

Mooi hotel

Hanna Abchakamed
10-9-2019

Zeer goed gelegen hotel, vlak bij bushalte, winkel. Uitstekend restaurant, gevarïeerd eten, ruime keuze, zzlfs regelmatig cava 's morgens bij het ontbijt, vriendelijk personeel. Nette, verzorgde kamers. En maar proper zwembad; met jetstreams.

Gereisd Alleenreizend in september 2019

Uitstekende vakantie

lidaslovack
4-9-2019

Alweer een schitterende vakantie in Ibiza. Het hotel ligt vlak aan zee en heeft een heel mooie tuin. Ondanks het feit dat er heel wat gasten zijn, heb je hier nooit geluidsoverlast. Het eten is zeer gevarieerd en het is erg leuk dat we bij dit mooie weer buiten kunnen ontbijten en dineren

Gereisd Met partner in augustus 2019

Prijs/Kwaliteit top.

Von Hempel
21-8-2019

Wij zijn hier een weekje verbleven met ons 17-maand oude zoontje & hebben een zeer leuke ervaring achter de rug. Kamer was ruim, we hadden op voorhand gevraagd een hoge verdieping met ruime kamer te voorzien zodat er voldoende plaats zou zijn met het babybedje en alles was zeer proper. Bedden waren gigantisch. We hadden ook een early check-in gevraagd gezien het namiddagdutje van onze zoon en ook hier hebben ze hun best voor gedaan, dus dit werd zeker geapprecieerd. Ontbijt & diner telkens uitgebreid en zeer netjes, leuk met wat live cooking en het personeel werkt echt wel hard. Altijd plaats aan het zwembad en leuke stad voor wandelingen. Personeel receptie/housekeeping/techniek allen heel vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader voor een leuke vakantie :)

Gereisd Met partner in juni 2019
Customer Experience, Ejecutiva de Marketing, 1-9-2019

Dear Von Hempe,

Thank you very much for your positive opinion and your kind words about our FERGUS Style Bahamas.

We are very glad to know that your stay in our hotel was so satisfactory and that you enjoyed our place. We really appreciate your excellent comments about all our staff. They work every day for our guests to feel "like home" and the best pleasure they can have is to know they have managed to be helpful.

We would love to welcome yourself and your family again in your next visit to the island.

Best regards,

Susana Cuesta, Customer Experience. FERGUS STYLE BAHAMAS

D-reizen

Goede ligging, goed eten, maar veel te verbeteren

Roos
25-5-2019

Geweldige ligging en heel goed eten. Maar er is ook veel te verbeteren: info bij check-in (deze was er helemaal niet, niet over het restaurant dat je exclusief kunt reserveren, niet over de handdoekenservice, niet over het huren van de kluis enz), vriendelijkheid receptie (daar valt echt veel te verbeteren) de afwas (heel veel glazen en borden waren gewoon niet schoon in t restaurant), opruimen (vuile glazen her en der in het resort werden dagenlang niet opgeruimd), service (mijn vriendin en ik wilden na haar vertrek ruilen met de kamers, hieraan werd totaal geen medewerking verleend), apparaten die niet werken (in het restaurant). Ik kom al heel wat jaren bij dit hotel, maar dit jaar viel het mij helaas wat tegen.

Gereisd Met vrienden in mei 2019
Customer Experience, Ejecutiva de Marketing, 1-9-2019

Dear Roos,

Thank you very much for your stay and your valuable feedback on our FERGUS Style Bahamas.

We are sorry to hear that on this occasion the standards about our facilities and under the new brand fell below what our guests expect, especially for the service provided. Be assured have taken good note of your remarks, and we will do our best to improve our offering and preventing future occurrence.

We certainly hope to welcome you back in the future giving us the opportunity to show you the improvements made in all areas of the hotel.

Kind regards and best wishes,

Susana Cuesta, Customer Experience. FERGUS STYLE BAHAMAS

Volgende keer zeker een ander hotel.

Toine
3-11-2018

Prijs/kwaliteit is prima. Maar ons zie je hier nooit meer. Hotel staat onder de aanvlieg route van de luchthaven. Kamer deuren gaan alleen met een knal dicht wat voor een hoop overlast zorgt.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prima!

Marco
29-10-2018

Prima verblijf, beetje gedateerd maar verder niks op aan te merken.

Gereisd Met partner in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Leuke only adults accomodatie op goede locatie.

Harriet
20-9-2018

Goed hotel en mooie ligging. Direct aan mooi zandstrand. Eten was goed, helaas geen snack mogelijkheden op het strand. Kamer was goed, maar basic. Wij hadden wel een mooi ruim balkon. Groot minpunt was dat het drinken in plastic bekers werd geserveerd ‘s avonds op het terras. Werd ook erg moeilijk over gedaan wanneer je om een glas vroeg. Verder goede accommodatie voor deze prijs.

Prima vakantie

Mv
11-9-2018

Kamers kunnen wel een renovatie gebruiken!! Alles wordt netjes onderhouden. Eten was prima! Strand super dichtbij.

Gereisd Met partner in september 2018

Mooi ruim en centraal gelegen hotel

Miranda
26-8-2018

Onze ruime kamer was gerenoveerd. Mooi, ruime badkamer, heerlijk bed. Elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Vriendelijk personeel. Direct aan zee, ruim zwembad. Soms 10 minuten wachten bij de bar. Zo spreek je nog eens iemand. Gratis en goede Wi-Fi. Heerlijk gegeten met elke dag een andere specialiteit zoals sushi, mosselen of spare ribs en natuurlijk elke dag pasta, pizza, patat, fruit, ijs, taart enz. Bushalte, autoverhuur, winkels, reisleiding en uitgaan direct in of naast het hotel. Zwembad helaas om 18.00 al gesloten en om 08.00 alle bedjes gereserveerd met handdoeken. Geen last van herrieschoppers. Er liep altijd iemand van de security op het park.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet ons ding.

Lisa van Megen
8-7-2018

Onze kamer was niet schoon en erg vochtig. Na diverse malen het gemeld te hebben bij de receptie kregen we steeds als antwoord: de atmosfeer in Ibiza is vochtig dus daardoor komt het, wij kunnen hier niks aan doen. Echter rook de kamer constant naar schimmel en werd er niet goed schoongemaakt. De kamer was zo vochtig dat onze kleding, beddengoed en alles wat nog in de koffer zat plakkerig was van het vocht. Verder krijgen de Engelse gasten een blauw bandje, de Duitse een rode en de overige gasten een groen bandje. Je kunt ook overduidelijk merken dat Engelse en Duitsers voorrang hebben overal. Verder zit het hotel stampvol met zuipende jongeren die rondom het zwembad er een enorme zooi van maken. Verder heeft het hotel een goede ligging als je naar clubs als Ushuaia en Hi wilt. Ik zou naar dit hotel niet weer naar toe gaan.

Gereisd Met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fergus Style Bahamas in Playa d'en Bossa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fergus Style Bahamas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.