Hotel Club Can Bossa

16 reviews over Hotel Club Can Bossa in het Nederlands

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Tessa
10-8-2019

Prima hotel voor de prijs die ze vragen. Kamer is netjes, elke dag schoonmaak, zelfs nog rond 4 uur voor de uitslapers. Helaas wel erg gehorig. Je hoort de buren van 2 kamers verderop duidelijk met elkaar praten. Badkamer ook prima, harde douche + ligbad. Helaas wel een waterafvoerputje waar een hele nare lucht uit komt (lijkt een riool lucht). Ontbijt prima, voor ieder wat wils. Avond eten minder, vooral onbekende dingen. Je ziet zodra er iets als kippenpoten liggen dit binnen no time weg is. Ligging is goed, +/- 15 minuten lopen naar het strand (en de clubs). Leeftijd gaat van +/- 20 tot +/- 50.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Goede prijs - kwaliteitverhouding

De Haan
14-6-2019

Basic, maar schoon. Elke dag schoonmaak en nieuwe handdoeken. Ontbijt is ook basic, avond eten geen aanrader. Een straat verderop zit Can Burger, aanrader! Dichtbij het uitgaanscentrum maar geen geluidsoverlast. S avonds is er erg weinig parkeerruimte en onze auto had de laatste dag (moedwillige) schade. In het voorseizoen was het erg rustig (pluspunt) bij het zwembad en goede bedjes.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastic

Sandra
3-6-2019

Was echt een leuk hotel mensen die daar werken waren echt vriendelijk. Vond dat breakfast een beetje laat begon. Maar over het algemeen een leuk hotel

Gereisd Met vrienden in mei 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

D-reizen

Goed hotel met een prima prijs/kwaliteitsverhoudin

Aniek
4-9-2018

Prijs kwalitseitsverhouding erg goed van dit hotel. Het ontbijt is prima, in principe elke ochtend het zeldde maar genoeg om zelf te varieren! Diner zat erbij en hebben we 1x gebruik van gemaakt (was niet geweldig), dit omdat we buiten de deur eten gezelliger vinden en helemaal niet duur hoeft te zijn op Ibiza. Tip Can Burger vlak bij het hotel goedkoop en mega lekkere burgers! Uitgaans gedeelte en de zee op loopafstand. Ibiza stad is 40 minuten lopen maar wel lekker om te doen zeker na n lekkere hap eten in de stad! Ik zou het hotel zo nog eens boeken. Kamers waren netjes schoon en werden elke dag schoon gemaakt met nieuwe handdoeken. We vlogen laat terug kamer verlengen kan als deze vrij blijft voor €40,00 maar je mag ook in t hotel blijven ze hebben een prima douche mogelijkheid!

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Miranda
11-7-2018

Vriendelijk personeel! Weinig keuze in eten.

Gereisd Met partner in juli 2018

Super!

Yvo
10-7-2018

Ontvangst was goed, ontbijt prima en ruime keuze, kamer was top. Kamer 119, schoonmaak was super, hygiëne top

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Eva
19-6-2018

Helemaal top. Heerlijk hotel, zaten in het gerenoveerde gebouw, dat is echt een aanrader! Mooie schone kamer en formaat is goed en een heerlijk bad. We hadden halfpension geboekt, avondeten vonden we niet bijzonder dus maar 2 keer echt avondgegeten hier. Dat was wel zonde, maar hebben het geprobeerd. Ontbijt is erg gevarieerd en lekker! Raad dus logies en ontbijt aan en geen avondeten :) heerlijke plek, vriendelijke medewerkers en echt genoten!

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Volgend jaar gaan we weer

Janneke
14-4-2018

Het is een schoon hotel, ruime kamers en net buiten het drukke centrum. Het ontbijt is prima, avondeten is oke.

Gereisd Met vrienden in juli 2017

Prima verblijf in een middenklasse hotel

Aileen
21-9-2017

Met enige twijfel geboekt aangezien er weinig recente recensies te vinden zijn. Kamers in het bijgebouw zijn prima en met zeezicht. Elke dag schone handdoeken en algemene schoonmaak. Tevens is er een lift aanwezig. Hotel zelf is niet heel bijzonder, zwembad wordt dagelijks schoon gemaakt er zijn voldoende bedjes. Handdoekje leggen is hiet niet nodig. Bar straalde weinig uit en zijn we dan ook niet geweest, voor vertier kun je beter de stad in. Ontbijt is prima, voldoende keuze maar wel gericht op de Engelsen. Diner is redelijk, het eten is niet echt op smaak gebracht dus je zult zelf peper en zout moeten toevoegen. Ook zijn sommige gerechten niet ideaal om als buffet te presenteren, bijv. Zalm die erg droog wordt als het te lang ligt. Personeel is aardig en doen erg hun best iedereen snel te bedienen. Al met al een prima verblijf gehad voor hetgeen het gekost heeft.

goede prijs/kwaliteit verhouding

Eddie
25-9-2015

Was wel een gok toen we dit gingen boeken. Zijn normaal 4 of 5 sterren gewend. Maar is reuze mee gevallen. Het ontbijt en diner is wat je voor dit geld mag verwachten. minder variatie maar genoeg om even een ondergrondje te krijgen alvorens op stap te gaan. Kamers zijn redelijk schoon gehouden en zien er netjes uit. Tip: probeer in het bijgebouw te boeken, heb je gelijk een balkon met zicht over de stad en zee. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Spreken goed engels. Ligging is perfect, net iets buiten het feestgedruis, maar makkelijk te lopen naar het uitgaansgebied en strand. Ibiza-stad ligt vlakbij en met bus/taxi makkelijk bereikbaar.Het zwembad heeft niet echt sfeer en ademt niet het "magische" uit wat het eiland wel doet. Daar hebben wij niet gelegen. Bedden zijn goed. Al met al zeker voor herhaling vatbaar dit hotel. In de toekomst gaan we zeker terug naar Ibiza, en boeken we zeker dit hotel ook weer.

Gereisd Met partner in september 2015

• VerzorgingHalfpension
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Waterskiën
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Can Bossa in Playa d'en Bossa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Can Bossa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.