Hotel Club Can Bossa

Hotel Club Can Bossa
7,5

9 reviews over Hotel Club Can Bossa in het Nederlands

Volgend jaar gaan we weer

Janneke
14-4-2018

Het is een schoon hotel, ruime kamers en net buiten het drukke centrum.

Het ontbijt is prima, avondeten is oke.

Prima verblijf in een middenklasse hotel

Aileen
21-9-2017

Met enige twijfel geboekt aangezien er weinig recente recensies te vinden zijn. Kamers in het bijgebouw zijn prima en met zeezicht. Elke dag schone handdoeken en algemene schoonmaak. Tevens is er een lift aanwezig.

Hotel zelf is niet heel bijzonder, zwembad wordt dagelijks schoon gemaakt er zijn voldoende bedjes. Handdoekje leggen is hiet niet nodig. Bar straalde weinig uit en zijn we dan ook niet geweest, voor vertier kun je beter de stad in.

Ontbijt is prima, voldoende keuze maar wel gericht op de Engelsen. Diner is redelijk, het eten is niet echt op smaak gebracht dus je zult zelf peper en zout moeten toevoegen. Ook zijn sommige gerechten niet ideaal om als buffet te presenteren, bijv. Zalm die erg droog wordt als het te lang ligt. Personeel is aardig en doen erg hun best iedereen snel te bedienen. Al met al een prima verblijf gehad voor hetgeen het gekost heeft.

Oude reviews (archief)

goede prijs/kwaliteit verhouding

Eddie
25-9-2015

Was wel een gok toen we dit gingen boeken. Zijn normaal 4 of 5 sterren gewend. Maar is reuze mee gevallen. Het ontbijt en diner is wat je voor dit geld mag verwachten. minder variatie maar genoeg om even een ondergrondje te krijgen alvorens op stap te gaan. Kamers zijn redelijk schoon gehouden en zien er netjes uit. Tip: probeer in het bijgebouw te boeken, heb je gelijk een balkon met zicht over de stad en zee. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Spreken goed engels. Ligging is perfect, net iets buiten het feestgedruis, maar makkelijk te lopen naar het uitgaansgebied en strand. Ibiza-stad ligt vlakbij en met bus/taxi makkelijk bereikbaar.Het zwembad heeft niet echt sfeer en ademt niet het "magische" uit wat het eiland wel doet. Daar hebben wij niet gelegen. Bedden zijn goed.

Al met al zeker voor herhaling vatbaar dit hotel. In de toekomst gaan we zeker terug naar Ibiza, en boeken we zeker dit hotel ook weer.

Fantastische plek

Lysanne
19-6-2015

Perfecte ligging, heerlijk eten en erg aardig en behulpzaam personeel! We hadden lage verwachtingen bij dit hotel omdat je hier voor een bodemprijsje terecht kunt. Natuurlijk kun je het eten niet met een vijf sterren hotel vergelijken. Maar iedere ochtend en avond hebben wij genoten van het eten en de lieve zorgzame serveersters. Tegenwoordig liggen er kussens op de ligbedjes bij het zwembad waarop het heerlijk vertoeven is. Ook was het lekker rustig. Toen bij ons de airco niet werkte werd deze binnen een half uur gemaakt, snelle service! Wij zouden zeker terug gaan naar dit hotel.

Ontbijt is prima, diner is matig. Niet zoveel keuze als ik gewend was in andere hotels; 1 soort vlees, 1 soort pasta, patat en een warme groente. Daarnaast ongeveer 6 koude gerechten en als desert fruit en/of een ijsje. Op zich prima te eten, maar uit eten gaan is lekkerder. (kan overigens heel goed in Ibiza-stad!) De ligging is prima; ongeveer 400 meter van het strand af en ver genoeg van de 'reuring' om er savonds geen last van te hebben maar dichtbij genoeg om er naar toe te lopen. In het hotel is een goede mix van Italianen, Engelsen, Spanjaarden en Duitsers. Ik heb geen Nederlanders gezien in de periode dat ik er was, maar die zullen er ook ongetwijfeld zijn geweest. De kamers zijn prima. Geen kluis aanwezig en ook niet brandschoon, maar op zich prima bedden en zowel airco als ventilator aanwezig. De ligbedden bij het zwembad hebben helaas geen kussens, maar zijn wel gratis (de ligbedden bij het strand kosten €8 p.st) Het personeel spreekt goed Engels en is vriendelijk

Goed hotel voor weinig geld

Jeanine
24-1-2011

Elke dag schone handdoeken en een opgemaakt bed, behalve op vrijdag!

Het ontbijt was goed, maar wel erg vroeg vooral als je op stap bent geweest.

Het diner was ontzettend vies! Veel kant-en-klaar voedsel en rare combinaties.

De kamer was verder prima.

Wel heel veel vervelende Italianen in het hotel, maar dit heb je op heel het eiland.

Prima plek goede lokatie.

Spoor
28-9-2009

Can Bossa is een prima hotel. De prijs kwaliteit is goed. Eten is in buffet form(ruime keuze) Kamers zijn schoon en personeel is uiterst vriendelijk. Wij zouden hier zeker weer blijven.

De kamers werden niet schoongemaakt op woensdag 7 juni

Gerard van de Weer
9-6-2006

De kamers werden niet schoongemaakt op woensdag 7 juni. Eén van de twee liften was regelmatig kapot.

Erg tevreden! goeie ligging voor Bora-Bora, s' avonds wel rustig, prettig zwembad, en bij half-pension: eten is verbazend goed!

We hebben een aantal aanbieders voor Club Can Bossa voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Can Bossa in Playa d'en Bossa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Can Bossa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Can Bossa scoort een 7.52 uit 10 op basis van 10 reviews.