Airport hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag29°21°
7,4

Club Bahamas op Ibiza heeft simpele, maar ruime kamers. Je kunt hier goed eten en heerlijk vertoeven aan het zwembad. Vooral de ligging van Hotel Club Bahamas Ibiza is fijn, op loopafstand van het strand en zo'n 3 kilometer van het centrum van Ibiza-stad. In de buurt zijn er voldoende uitgaansgelegenheden die ook met de bus te bereiken zijn.

We hebben een aantal aanbieders voor Club Bahamas Ibiza voor je op een rij gezet:

148 reviews over Hotel Club Bahamas Ibiza in het Nederlands

Goede ligging, goed eten, maar veel te verbeteren

Roos
25-5-2019

Geweldige ligging en heel goed eten. Maar er is ook veel te verbeteren: info bij check-in (deze was er helemaal niet, niet over het restaurant dat je exclusief kunt reserveren, niet over de handdoekenservice, niet over het huren van de kluis enz), vriendelijkheid receptie (daar valt echt veel te verbeteren) de afwas (heel veel glazen en borden waren gewoon niet schoon in t restaurant), opruimen (vuile glazen her en der in het resort werden dagenlang niet opgeruimd), service (mijn vriendin en ik wilden na haar vertrek ruilen met de kamers, hieraan werd totaal geen medewerking verleend), apparaten die niet werken (in het restaurant). Ik kom al heel wat jaren bij dit hotel, maar dit jaar viel het mij helaas wat tegen.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Volgende keer zeker een ander hotel.

Toine
3-11-2018

Prijs/kwaliteit is prima. Maar ons zie je hier nooit meer. Hotel staat onder de aanvlieg route van de luchthaven. Kamer deuren gaan alleen met een knal dicht wat voor een hoop overlast zorgt.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prima!

Marco
29-10-2018

Prima verblijf, beetje gedateerd maar verder niks op aan te merken.

Gereisd Met partner in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

D-reizen

Leuke only adults accomodatie op goede locatie.

Harriet
20-9-2018

Goed hotel en mooie ligging. Direct aan mooi zandstrand. Eten was goed, helaas geen snack mogelijkheden op het strand. Kamer was goed, maar basic. Wij hadden wel een mooi ruim balkon. Groot minpunt was dat het drinken in plastic bekers werd geserveerd ‘s avonds op het terras. Werd ook erg moeilijk over gedaan wanneer je om een glas vroeg. Verder goede accommodatie voor deze prijs.

Prima vakantie

Mv
11-9-2018

Kamers kunnen wel een renovatie gebruiken!! Alles wordt netjes onderhouden. Eten was prima! Strand super dichtbij.

Gereisd Met partner in september 2018

Mooi ruim en centraal gelegen hotel

Miranda
26-8-2018

Onze ruime kamer was gerenoveerd. Mooi, ruime badkamer, heerlijk bed. Elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Vriendelijk personeel. Direct aan zee, ruim zwembad. Soms 10 minuten wachten bij de bar. Zo spreek je nog eens iemand. Gratis en goede Wi-Fi. Heerlijk gegeten met elke dag een andere specialiteit zoals sushi, mosselen of spare ribs en natuurlijk elke dag pasta, pizza, patat, fruit, ijs, taart enz. Bushalte, autoverhuur, winkels, reisleiding en uitgaan direct in of naast het hotel. Zwembad helaas om 18.00 al gesloten en om 08.00 alle bedjes gereserveerd met handdoeken. Geen last van herrieschoppers. Er liep altijd iemand van de security op het park.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet ons ding.

Lisa van Megen
8-7-2018

Onze kamer was niet schoon en erg vochtig. Na diverse malen het gemeld te hebben bij de receptie kregen we steeds als antwoord: de atmosfeer in Ibiza is vochtig dus daardoor komt het, wij kunnen hier niks aan doen. Echter rook de kamer constant naar schimmel en werd er niet goed schoongemaakt. De kamer was zo vochtig dat onze kleding, beddengoed en alles wat nog in de koffer zat plakkerig was van het vocht. Verder krijgen de Engelse gasten een blauw bandje, de Duitse een rode en de overige gasten een groen bandje. Je kunt ook overduidelijk merken dat Engelse en Duitsers voorrang hebben overal. Verder zit het hotel stampvol met zuipende jongeren die rondom het zwembad er een enorme zooi van maken. Verder heeft het hotel een goede ligging als je naar clubs als Ushuaia en Hi wilt. Ik zou naar dit hotel niet weer naar toe gaan.

Gereisd Met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Genoten van het lekkere weer

Adrie Grandia
13-5-2018

We zitten op dit moment in deze accommodatie, de kamers zijn prima en worden goed schoon gehouden eten is middelmatig. We hebben geprobeerd het restaurant wat inclusief is te boeken maar dat ging niet lukken het personeel was hier onduidelijk over de een zei dat het gesloten was en de ander zei dat het vol zat. Verder genoten van het goede weer

Gereisd Met partner in mei 2018

Goed hotel voor de prijs

Andrea
7-3-2018

Heel mooi hotel, mooie kamers. Druk bij zwembad. Eten was matig, vaak te koud. Verder prima hotel, goede ligging.

Gereisd Met partner in juni 2016

Top hotel.

Hans de Vries
25-10-2017

Zeer goed all inclusive hotel. Goed eten met zeer ruime keuze bij de buffetten (zelfs 1 x een 7-gangen diner is inbegrepen), ook diverse cocktails vallen binnen de formule. Personeel is aardig en de animatie is misschien niet ieders smaak maar is zeker geen prutswerk. De kamers zijn ruim en worden prima schoon gehouden. In oktober is in het plaatsje weinig te doen, veel dicht getimmerd maar Ibiza stad is dichtbij en aan te bevelen. Huur een keer een auto, rijdt rond en zie een mooi eiland. Jammer dat ondanks de ligging aan het strand het hotel geen eigen strandgedeelte en strandbar heeft. Verder helemaal top.

Gereisd Met vrienden in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Bahamas Ibiza in Playa d'en Bossa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Bahamas Ibiza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.