Appartement Bossa Mar *

Bekijk alle reviews

Review geschreven door theo

helemaal geweldig en ideaal gelegen

theo,
29-9-2009

bossa mar was in een woord gewelidig voor de prijs.8 dagen voor 139 euro in sep waar maak je dat nog mee.ook niet zoveel last gehad van de vliegtuigen want zovaak vliegen die ook niet aan en de keren dat ze aanvliegen valt het geluid wel mee.heb er heerlijk door kunnen slapen.ook de app waren super en hebben er heerlijk kunnen koken met het aanwezige kookbenodigdheden.handoeken en bed werden iedere dag verschoont en vaak waren de handoeken in een leuk figuurtje gevouwen.strand bij playa en bossa top en vooral het bootje huren vlakbij de bekende beachbar bora bora is een aanrader.dus voor iederreen die wil gaan gewoon doen.gr theo en inge