Appartement Bossa Mar

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Super appartement, wel geluidsoverlast

w_bijloo
29-3-2012

Wij zijn 8 dagen in dit appartement verbleven, was prima, van alle gemakken voorzien. Wel kwam er om de 5 minuten een vliegtuig over, maar dit went wel en dan merk je er niks meer van. Ook kan je letterlijk meegenieten van de muziek van Bora Bora. Wel ideaal dat je vanuit je appartement lekker vroeg op Bora Bora Beach kan gaan liggen en je gewoon even snel naar binnen kan om iets te halen. Lang leven de achteruitgang! Verder was alles prima in orde, netjes en genoeg ruimte.

helemaal geweldig en ideaal gelegen

theo
29-9-2009

bossa mar was in een woord gewelidig voor de prijs.8 dagen voor 139 euro in sep waar maak je dat nog mee.ook niet zoveel last gehad van de vliegtuigen want zovaak vliegen die ook niet aan en de keren dat ze aanvliegen valt het geluid wel mee.heb er heerlijk door kunnen slapen.ook de app waren super en hebben er heerlijk kunnen koken met het aanwezige kookbenodigdheden.handoeken en bed werden iedere dag verschoont en vaak waren de handoeken in een leuk figuurtje gevouwen.strand bij playa en bossa top en vooral het bootje huren vlakbij de bekende beachbar bora bora is een aanrader.dus voor iederreen die wil gaan gewoon doen.gr theo en inge

Voor een party moet je hier zijn!

Heln
20-8-2009

Ben in juni een week geweest. Prima app! Iedereen heeft het over app. Jet = the place to be, maar bij Bossa Mar is het populaire Borra Borra Beach en begint 's middag om 17u het feest waar alle Jet gasten naar toe komen. Bossa Mar is trouwens van dezelfde eigenaar als van Jet. Dus de kwaliteit is gelijk en je mag als Bossa Mar gast gebruik maken van alle faciliteiten van Jet: fitness, kapper, wc.

Appartement is schoon, airco doet 't goed en ruim balkon. Ondanks de vele parties, hebben we nooit geluidsoverlast gehad! Goede ligging: direct a/h strand en aan de voorkant direct tussen bars, clubs, goede restaurants en winkels. Het 'leeft' er 24/7! Discotheek Space op 5 minuten lopen. Bushalte ook 5 minuten lopen.

Ga je om te partien, dan is dit een perfect appartement!

We hebben een aantal aanbieders voor Bossa Mar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bossa Mar in Playa d'en Bossa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bossa Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Bossa Mar scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.