Hotel Bossa Flow

8.9Fantastisch

Spanje, Ibiza, Playa d'en Bossa

8.9Fantastisch

• Adults only

9 reviews over Hotel Bossa Flow

• 2019
    9Tim30-09-2019

Heerlijke vakantie.

Wij hebben 8 heerlijke dagen gehad! Het verblijf is precies zoals op de foto's. Leuk kleinschalig hotel met vriendelijke medewerkers die je graag helpen! Goed ontbijt, elke dag schone handdoeken en ook de kamer werd elke dag schoongemaakt. Wil je tussen de middag iets eten, dan kan je voor normale prijzen iets lekkers op de kaart uitkiezen. Het hotel is gelegen aan een rustige zij-straat maar toch alles lekker dichtbij op loopafstand. Wil je iets meer zien van het eiland, huur dan een scooter of een auto is zeker aan te raden!

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    10Marina26-07-2018

Super!

Wat een heerlijk hotel! Vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt, fijne bedden en inmiddels zoet water om te douchen en te zwemmen. Jammer dat je na 20.00 uur niets meer te eten kunt bestellen, maar in de straatjes rond het hotel zijn er meer dan genoeg leuke tentjes om te eten. Ga zeker ook naar HomeLoos in Ibiza Stad(NL tapas en restaurant). Dit is prima te lopen langs het strand (ongeveer 30 min).

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Oude reviews

9MarvTig25-08-2017

Super netjes, gerenoveerd, vriendelijk

Samen met een vriendin last minute naar Ibiza. Prima kamer, schoon, goede bedden en prima badkamer. Ontbijt is goed (aanschuiven tot 11 uur). Je kunt er badlakens huren voor bij het zwembad en handdoekje leggen wordt hier niet gedaan. Je zit vlakbij het strand en de winkelstraat. Je hebt hier geen last van de stappende mensen. Op elke 100 - 200 meter zit wel een supermarkt waar je water kunt halen (of wat te eten).

Nadelen: Elke dag een aantal uur vliegtuigen die aankomen op Ibiza en vlak langs het hotel vliegen. Dit geeft wat geluidsoverlast. Douchen en zwemmen in zout water (voelt niet fris). Van 11 - 20 uur stond de muziek aan bij het zwembad.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 9Rob Lunenburg02-09-2016

Goed hotel voor een nette prijs!

Perfect hotel voor een perfecte prijs! Kom er zeker nog terug. Zeer vriendelijk personeel, goede kamers met een perfecte douche en ook nog een fijn en schoon zwembad. Deze keer voor zaken, volgend jaar terug om mijn prive vakantie te vieren in dit hotel.

Schoon, goed (Engels) ontbijt en op 5 minuten loopafstand van alle clubs en strand.

Alleen gereisd in augustus 2016

• 8Bart-Jan Smit16-06-2016

Mooi strak hotel met goede service.

Heerlijk verblijf gehad. Bij aankomst een een paar grote ruimte om je rustig op te kunnen frissen/douchen en je spullen achter te laten. Kamers zijn netjes en bed is goed. Ontbijt is standaard maar kwaliteit is goed. Broodjes/ei/lekkere spek/vers fruit/ goede koffie. Ligging is ook prima. Dichtbij het uitgaansgebied van playa d'en bossa. In het hotel verder helemaal geen last van.

Vergeet niet het kaartje buiten te hangen 's ochtends voor het schoonmaken. Dit zijn ze 1 keer vergeten bij ons.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 8psigi27-05-2016

liggen perfect, netjes hotel

de ligging is dichtbij het strand en de 'hoofdstraat'. de kamers zijn netjes en schoon. wij vonden het bed fijn. een dik matras (best hard en 2 1 persoons matrassen) het ontbijt was goed, van alles wat en de receptie medewerkers waren erg aardig en behulpzaam.elke dag nieuwe handdoeken en schoonmaak. taxi naar ibiza stad ca 8,-

het zwembad was nu nog te koud (mei) er is geen lift de kamers zijn best gehorig maar wij ervaren dat op veel vakantieplaatsen

Gereisd met partner in mei 2016

• 8Tessa28-07-2015

Perfecte ligging

Het hotel heeft een perfecte ligging, maar 7 minuten lopen van de beste uitgaansgelegenheid in heel Ibiza: Ushuaia. Taxi naar Pacha is ongeveer 15 euro, dus ook goed te doen. Het hotel heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding. Het is niet erg luxe, maar je betaalt ook niet de hoofdprijs. Er zijn heerlijke bedden met dikke matrassen bij het zwembad, maar daarvan zijn er maar een paar. Verder plastic bedjes. Het personeel is heel vriendelijk en heeft ons altijd goed geholpen en dingen meteen voor ons geregeld. Zo hadden we een matras waar de veren letterlijk uitstaken. Deze is meteen vervangen toen we dit kwamen zeggen. Jammer was dat er geen koelkast aanwezig was op de kamer. Wel gratis airco, elke dag schone handdoeken en gratis wifi. Het zwembad had een prima temperatuur, maar werd helaas niet vaak schoongemaakt. Wij waren er 8 dagen en geen een keer is het in die tijd schoongemaakt.

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 7Arno03-07-2012

Dicht bij strand en uitgaansgelegenheden

Club Bossa Park is een leuk hotel voor een paar dagen vnl. bewoond door jongeren. Kamers zijn schoon, eenvoudig. Ontbijt en diner zijn voor resp. 6 en 9,50 EURO bij te boeken. Hotel ligt zo'n 250 meter van lange Playa D'en Bossa strand. Uitgaansgelegenheden (zoals Space) dichtbij. Personeel vriendelijk. Zwembad redelijk; wel lekker luieren op de grote witte bedden.

Alleen gereisd in juni 2012

• 8ad en karen04-08-2011

een goed hotel

vorige week teruggekomen uit bossa park heel leuk hotel geod eeten en perfecte ligging als je met kinderen op vakantie gaat prijskwaliteit verhouding is perfect dit hotel .. ik zeg doen

Gereisd met partner in juli 2011

Hotel Bossa Flow info