Appartement Bon Sol

Appartement
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Bon Sol voor je op een rij gezet:

Soladore
Soladore
FTI Reizen
FTI Reizen

2 reviews over Appartement Bon Sol in het Nederlands

Ok en simpel. Niet voor herhaling vatbaar

Jessi
7-10-2012

Ik ben maar 4 dagen gespendeerd in dit hotel en dat was verder prima. Ook omdat wij eind sept. Daar waren hebben wij ook niet de volle mep betaald waardoor prijs/ kwaliteit ok was. Maar in hoog seizoen had ik zeker me beklacht gedaan als ik er 2 weken had moeten zitten. Ligging is perfect! Hotel wel erg luidruchtig. Wij hadden een restaurant onder onder ons dus je hoort tot s' avondslaat een hoop herrie en wanneer dat rustig werd krijg je de hotelgasten die herrie maken op de gang. Receptie is niet heel vlot met inchecken duurde lang maar waren verder erg aardig. Kamer was verder erg schoon en ruim. Ondanks dat hebben we wel 2 kakkerlakken gezien wat volgens mij van het restaurant beneden kwam. Ook was het 2 persoonsbed een twijfelaar waardoor een van ons op een harde houten slaapbank heeft moeten slapen. Zwembad stelt niks voor maar niet erg aangezien je toch naar het strand gaat. Koelkast was helaas ook kapot. Het was prima voor 4 dagen maar ik zal er niet meer terug gaan.Kan beter!

Gereisd Met vrienden in september 2012
2007

Appartementen zijn weinig ogend, maar netjes ingericht en

Cindy
20-6-2007

Appartementen zijn weinig ogend, maar netjes ingericht en schoon. Verder perfecte ligging, je kan alles lopend af, strand zit aan de overkant en de supermarkt om de hoek. Ook de restaurants zijn zeer goed en je zit vlakbij uitgaansgelegenheden.

Aankomst was bij ons zeer slecht, werden zelfs de deur gewezen door een of andere neger die nachtdienst had! Receptie is bijna nooit aanwezig en kunnen moeilijk engels. Al met al is het toch goekgekomen en een leuke vakantie gehad.

Gereisd Met partner in Sat Jul 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • BalsportenSquash
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bon Sol in Playa d'en Bossa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bon Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.