Appartement Arlanza

Appartement
Appartement Arlanza
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Arlanza voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Arlanza in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Basic appartement,goede prijs!

w.schooten
11-12-2011

App. Arlanza Bossa1 is niet gelegen aan het strand en ligt niet naast Beachclub BoraBora.Dat is Jet.Wordt enigszins gesuggereerd,maar is niet zo.Daar wil je echt niet zitten als je geen 20jr bent!!Wij zaten in Arlanza Bossa1,net iets achter het (drukke) centrum.Tussen paar gebouwen/straatje door;je staat middenin toeristische hoofdstraat Playa d'en Bossa.'t Ligt bijna aan IbizaStad.Niet te lopen,erg ver.Hadden 8dgn auto gehuurd,konden zo overal naartoe.Inrichting:echt alleen wat nodig is:bank,bedden,kasten,tuinset,gasfornuis,klaar.Voor de erg lage prijs:prima!!!Geboekt:BrinkmanTravel (Duitse afd.)Ruim app. vr ons gezin met 3 pubers.Trappenhuis is binnenin de 4 app.(per etage) gebouwd,daardoor erg gehorig.Gasten in ons gebouw waren zeer luidruchtig/bijna iedere nacht wakker van (onnodig)geschreeuw in trappenportaal.Bijna 90% was (eind v.d zomervakantie '11)Spanjaard/jeugdigen(18-30jr).

uitstekend

lc ringeling
22-7-2010

wij zijn hier een week geweest en dat is prima bevallen het was tien keer rustiger als app jet wij hebben een week niet geslapen van de herrie daar de beheerder van arlanza is erg vriendelijk en wilde allaes voor ons doen de kamers zijn ook erg schoon

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Arlanza in Playa d'en Bossa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Arlanza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Arlanza scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.