Hotel THB Los Molinos

Hotel THB Los Molinos
8,3

13 tips over Hotel THB Los Molinos

Romy Hennen, 30-7-2015
Boek een kamer met zeezicht.
hoogendoorn001, 25-5-2015
Kies logisch ontbijt en geen half pension . Er zijn zowel in Ibiza-stad (10-15 minuten lopen ) als langs de promenade van Figueritas zelf veel te veel leuke en goede restaurants ! ( zeer goede ervaringen bij Fusion )
Sabine Duren, 12-7-2014
Een auto huren is een must wanneer je het eiland wilt zien. Het eiland is erg veelzijdig, wat je alleen kunt ontdekken met auto!

We hebben een aantal aanbieders voor THB Los Molinos voor je op een rij gezet:

Annick Skowronek, 23-6-2014
Een auto huren is zeker aan te raden, hiermee kan je naar alle mooie baaitjes van het eiland. Als je een keer dicht bij het hotel wil gaan eten, aan de boulevard van Figueretas, moet je naar Homeloos en Fusion gaan! Heerlijke tapas!
H, 8-1-2014
Zorg dat je een kamer met zeezicht hebt, anders heb je geen balkon en uitzicht op krappe straat. Huurauto kan gratis in garage hotel.
DVN, 16-7-2013

Als je lekker wil eten raad ik restaurant Soleado aan. Het ligt bijna naast het Hotel. Ze koken daar op hoger niveau en de ligging is zeer romantisch, direct aan zee!

En neem de boot een dagje Naar Formentera. Je word opgepikt naast het hotel.

Cees, 13-6-2013

Nachtleven is duur. Een beetje discotheek kost 75 euro entree en dan nog 15 euro voor een mix drankje.

Blijf van de pilletjes af !!!!!

irene, 12-6-2013
Leukste hippiemarkt is Las Dalias. Is iets kleiner maar veel mooiere spullen.
Monique, 2-6-2013
Auto huren, eiland heeft nog zoveel meer te bieden. Zoals mooie standjes en prachtige natuur. Een dagje Formentera is ook zeker de moeite waard.
Gerard Janssen, 2-9-2012
Boek een hoog appartement i.v.m uitzicht .

We hebben een aantal aanbieders voor THB Los Molinos voor je op een rij gezet: