8.9FantastischScore uit 84 reviews

Deze accommodatie heeft een score van 8.9

Voor deze boeking heb je de laagsteprijsgarantie

Over THB Los Molinos - Adults only

THB Los Molinos - Adults only

Welkom bij ons hotel, waar ontspanning en plezier samenkomen! Geniet van onze prachtige zwembaden en ontspan op het zandstrand 'Figueretas' op slechts 20 meter afstand. Onze locatie, midden in een historische wijk, biedt rust en toch ben je binnen 10 minuten in het bruisende centrum van Ibiza-stad. Laat je verwennen in onze wellnessfaciliteiten en geniet van heerlijke maaltijden in onze restaurants. Bij ons draait alles om comfort en gastvrijheid, zodat jouw verblijf onvergetelijk wordt!

De Ligging

Ons hotel ligt centraal en aan zee, op ca. 800 meter van Ibiza-Stadt. De dichtstbijzijnde bushalte bevindt zich op 500 meter afstand. Vanaf de luchthaven van Ibiza is het ongeveer 15 minuten rijden met de taxi, 20 minuten met de bus of 30 minuten met de huurauto naar het hotel. Het zandstrand 'Figueretas' ligt op slechts 20 meter afstand, ideaal voor een ontspannen dag aan zee. Het levendige centrum van Ibiza-stad is binnen 10 minuten te bereiken te voet.

Het hotel en de faciliteiten

Ons hotel biedt 170 comfortabele kamers, variërend van tweepersoonskamers tot appartementen met zeezicht. Geniet van voorzieningen zoals een binnenzwembad, whirlpool, sauna en massages voor ultieme ontspanning. In de gerenoveerde accommodaties vind je moderne gemakken zoals airconditioning, satelliet-tv en gratis WiFi. De goed onderhouden buitenruimte met tuin en zonneterras biedt de perfecte plek om te ontspannen. Voor actievelingen is er een fitnessstudio en fietsverhuur beschikbaar. Ons Engels- en Duitstalig personeel staat altijd klaar om te helpen en zorgt voor een onvergetelijk verblijf.

Eten en drinken

Geniet van heerlijke maaltijden in onze twee restaurants, waar zowel buffet- als à-la-cartegerechten worden geserveerd. Kies voor halfpension en geniet dagelijks van een uitgebreid ontbijtbuffet en een smakelijk diner. Speciale dieetwensen worden graag vervuld, waaronder glutenvrije en vegetarische opties. Onze bars bieden verfrissende drankjes en cocktails voor een ontspannen avond. Bij all-inclusive verzorging zijn maaltijden en geselecteerde drankjes inbegrepen, zodat je zorgeloos kunt genieten van je verblijf.

Goed om te weten

Bij het inchecken wordt een toeristenbelasting in rekening gebracht. Het hotel accepteert gangbare creditcards. Uitchecktijd is om [insert checkout time]. De receptie is 24 uur per dag geopend voor al je vragen en behoeften. Betaalde services zoals roomservice, wasservice en massages zijn beschikbaar voor extra comfort. Gratis Wi-Fi is beschikbaar in het hele hotel, zodat je altijd verbonden blijft.

Faciliteiten

Adresgegevens

60 c/ Ramón Muntaner, 60, E-07800

Website

THB Los Molinos - Adults only

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Ook leuk voor jou

• BanContact
  • Mastercard
  • Visa

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.