Hotel THB Los Molinos ****

8,3

72 reviews over Hotel THB Los Molinos in het Nederlands

Zeker nog een keer naar Los Molinos

Klaas, 26-12-2017

Service bij het zwembad en qua kamer was goed, wordt naar je wensen geluisterd. Personeel spreekt uitstekend Engels. Heerlijk rustig hotel omdat er geen kleine kinderen worden toegelaten.

Rustig gelegen hotel met geweldig uitzicht.

Adri & Mariska, 31-8-2017

Het hotel is de ideale bestemming voor een vakantie met zijn tweeen.

Het hotel is adult only.

Prachtige ligging met uitzicht op het strand en de baai van Figueretas.

Op loopafstand van Ibiza Stad.

Geweldig

Cora, 7-8-2017

We zijn nu voor de tweede keer hier geweest en nog steeds een geweldig hotel.Ontbijt is heerlijk en veel variatie,ook de koffie is er lekker heel veel keus.

Slaapkamer is ruim netjes en zeer schoon.Wij hebben een keer avondeten gehad in het hotel,maar vinden dat geen aanrader.Het zwembad is ook mooi en gelukkig kan je hier niet de hele dag je bed reserveren! Ze letten goed op of er iemand lang niet is geweest.En ook handdoek serves echt top!En nu ik dit schrijf ga ik over een week weer hier na toe kan niet wachten om er weer te zijn.

helemaal goed

Huub, 28-6-2017

ligging en ontbijt goed, buurt iets minder

Awesome!

Super leuk volwassen hotel, 27-6-2017

Een prachtige vriendin reis weg - alleen volwassenen hotel direct aan de oceaan. Prachtig uitzicht en fantastisch eten en service. Het hotel ging door wat vernieuwing en construcion terwijl we daar waren - dus het zou nu nog mooier moeten zijn. U kunt niet aan de buitenkant vertellen hoe goed dit hotel aan de binnenkant is. Enige nadeel is dat er geen echt geweldig restaurant in de buurt is - we gingen naar een cafe aan de overkant van de straat en het was gewoon oké.

Fantastische plek

Ingrid burgers, 5-5-2017

Perfect hotel, goede ligging, heerlijk uitgebreid ontbijt!

Ga zeker nog eens terug!

Fantastisch Hotel met uitstekende service.

J.Jansen, 14-4-2017

Mooi, direct aan zee gelegen hotel met zeer vriendelijk personeel. Boek wel een kamer met zeezicht en geniet vanaf het balkon van een prachtig uitzicht op het zwembad en zee.

De kamers zijn redelijk ruim en hebben een volledig uitgeruste ruime badkamer. De bedden hebben prima matrassen. Schoonmaak is uitstekend.

Ontbijt is erg uitgebreid, incl. Spaanse specialiteiten en hele lekkere koffie.

Fijne ligbedden bij het zwembad incl. handdoekenservice.

Ook is het mogelijk de laatste dag de koffers te laten staan in een afgesloten, aparte ruimte en gebruik blijven maken van de faciliteiten van het hotel, incl douchen in de gym.

Het hotel ligt aan een straat met eenrichtingsverkeer en in de straat zijn weinig parkeermogelijkheden.

Je kunt wel voor 10€ per dag een parkeerplaats boeken in de hotelgarage, maar dit is een kleine garage en lastig in- en uitrijden.

Geweldig

Hans, 16-9-2016

Het is verhouding wel duur maar het is gelijk aan de boulevard en na het eten is het lekker wandelen op de boulevard, het is niet groot maar gewon lekker

De perfecte plek dicht bij Ibiza stad

Joelle, 6-9-2016

Tophotel. Heel mooi gelegen en rustig, kamers (met zeezicht) super, ontbijt zeer uitgebreid en personeel erg vriendelijk. Heerlijke bedjes met matras en handdoek rondom het zwembad. Lopend naar de oude stad is prima te doen. Wij zouden nooit meer anders willen.

Neem wel een kamer met zeezicht voor het uitzicht.

De appartementen zijn ruim en schoon, maar zeer gedateerd. Er is geen waterkoker aanwezig en de elektrische kookplaten werken uiterst langzaam. Toen de airco het ook nog op gaf heb ik aan de bel getrokken. Onze teleurstelling is goed opgelost door dat we een hotelkamer werd geregeld. Ligging en overige service prima. Ontbijt heel goed. Wil je 4-sterren kwaliteit, boek dan een hotelkamer en beslist geen appartement.

We hebben een aantal aanbieders voor THB Los Molinos voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel THB Los Molinos in Ibiza-stad / Eivissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel THB Los Molinos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel THB Los Molinos scoort een 8.29 uit 10 op basis van 73 reviews.