Hotel THB Los Molinos

Hotel aan zeeWeer vandaag25°16°
Hotel THB Los Molinos
8,3

77 reviews over Hotel THB Los Molinos in het Nederlands

Goed hotel met prachtige ligging aan baai van Figuretes, op loopafstand van Ibiza Stad.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Mooie gerenoveerde kamers die elke dag schoongemaakt worden.

Ontbijtbuffet met volop keuze en verse producten.

Fantastisch hotel, goed personeel. Is een aanrader

F. van Gelderen
9-6-2018

Prachtig 4 sterren hotel, net gerenoveerd.

Prachtige ligging aan het begin van de boulevard. Groot zwembad van 1,2 tot 2,1 meter diep. Handdoeken zijn beschikbaar bij het zwembad, wil je er één extra geen probleem. Voldoende bedjes beschikbaar met daarop een lekker kussen. Dicht bij het oude en historische centrum van Ibiza op ongeveer 15 minuten lopen. Wat opvalt is dat het diner geen buffet is maar van de kaart. 3 gangen menu is inclusief bij half pension. Eten is goed, af en toe iets teveel van het Ibiza zout toegepast. Ontbijt is buffet met ruime keuze en ontzettend lekkere koffie die ter plekke voor je wordt gemaakt.

Personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

Neem wel een kamer met zeezicht, anders heb je geen balkon aan de straatzijde.

Kinderen zijn niet toegestaan in dit Hotel.

THB Los Molinos, MARKETING DIGITAL, 7-8-2018

Dear Mr./Mrs. van Gelderen,

Thank you so much for taking your time to leave your comments. We appreciate your words, and we are happy to read that you had a nice stay with us!

Best regards and we hope to see you again soon,

Een aanrader!

Gooding
12-5-2018

De ligging is perfect! Het is prachtig als je de toeristische route neemt naar Evisa! Uitzicht op zee, 2e verdieping zaten wij! De tuin is echt keurig netjes bij gehouden! De service is top! 4**** en 18+ heel relaxed.

Minder goed was de wellness, klein, bubbelbad was eerst heel koud en daarna veel te warm, ging niet helemaal goed. Sauna lamp was kapot. Niet echt de moeite waard.

Fantastisch hotel!

Karin
3-5-2018

Nette en schone kamer met zeezicht.

Prachtig uitzicht. Heerlijk en gevarieerd ontbijt. 10 minuutjes wandelen naar Ibiza stad. Aanrader!!

THB Los Molinos, MARKETING DIGITAL, 7-8-2018

Thanks for sharing your experience, we are glad to read that you enjoyed your stay with us!

Kind regards,

In 2018 weer geboekt!

Ellen
14-4-2018

Tophotel met goede service. Mooie kamers waarvan de zeezichtkamers met super uitzicht. Mooi zwembad met handdoekenservice en bedjes. Ontbijt top. Ligging op loopafstand van D'alt Villa. Alleen voor volwassenen is prettig.

Iets aan de hoge prijs.

Zeker nog een keer naar Los Molinos

Klaas
26-12-2017

Service bij het zwembad en qua kamer was goed, wordt naar je wensen geluisterd. Personeel spreekt uitstekend Engels. Heerlijk rustig hotel omdat er geen kleine kinderen worden toegelaten.

Rustig gelegen hotel met geweldig uitzicht.

Adri & Mariska
31-8-2017

Het hotel is de ideale bestemming voor een vakantie met zijn tweeen.

Het hotel is adult only.

Prachtige ligging met uitzicht op het strand en de baai van Figueretas.

Op loopafstand van Ibiza Stad.

Geweldig

Cora
7-8-2017

We zijn nu voor de tweede keer hier geweest en nog steeds een geweldig hotel.Ontbijt is heerlijk en veel variatie,ook de koffie is er lekker heel veel keus.

Slaapkamer is ruim netjes en zeer schoon.Wij hebben een keer avondeten gehad in het hotel,maar vinden dat geen aanrader.Het zwembad is ook mooi en gelukkig kan je hier niet de hele dag je bed reserveren! Ze letten goed op of er iemand lang niet is geweest.En ook handdoek serves echt top!En nu ik dit schrijf ga ik over een week weer hier na toe kan niet wachten om er weer te zijn.

helemaal goed

Huub
28-6-2017

ligging en ontbijt goed, buurt iets minder

Awesome!

Super leuk volwassen hotel
27-6-2017

Een prachtige vriendin reis weg - alleen volwassenen hotel direct aan de oceaan. Prachtig uitzicht en fantastisch eten en service. Het hotel ging door wat vernieuwing en construcion terwijl we daar waren - dus het zou nu nog mooier moeten zijn. U kunt niet aan de buitenkant vertellen hoe goed dit hotel aan de binnenkant is. Enige nadeel is dat er geen echt geweldig restaurant in de buurt is - we gingen naar een cafe aan de overkant van de straat en het was gewoon oké.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel THB Los Molinos in Ibiza-stad / Eivissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel THB Los Molinos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.