Appartement Ryans

8 reviews over Appartement Ryans in het Nederlands

Gewoon goed!!

Diana van Gerwen,
19-10-2018

Heerlijk hotelletje, geweldig vriendelijk personeel, geen massief groot hotel meer midden tussen het leven aan de haven in Ibiza. Goede ontvangst, nette kamer (premium) niet groot maar om te slapen heel fijn.

Nog eens naar Ibiza.... dan ga ik weer naar Ryans 🔝

Goede locatie, wel geluidsoverlast

lin...
29-6-2016

Goede, simpele appartementen. 2 slaapkamers (geen stapelbed!), een badkamer met erg goede douche, balkon en woonkamer/keuken. Basic, maar goed.

Ligging is goed, Ibiza stad is op loopafstand, evenals de boten naar Formentera.

Gezellige boulevard en eetgelegenheden op loopafstand. Via de receptie kun je ook en taxi boeken welke binnen een paar minuten voor je klaar staat. Helaas wel veel geluidsoverlast als je op de begane grond verblijft. Ook de schoonmaak laat te wensen over..

totale verbetering

Heidi Buil
20-9-2014

Eerdere recenties van voor 2014 niet meer aan orde. Perfecte kamers, wij waren met 5 pers. En hadden app met 3 slaapkamers. Enige nadeel vonden wij, dat het toilet in badkamer zat. Voor 5 dames in de ochtendspits niet praktisch. Prima bedden, nna 2 dagen schone handdoeken. Schoon en vlakbij boulevard en strand Figurette, met prima betaalbare eet- en drinktentjes. Prima wifi in hele complex. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Supermarkt op 100 meter, 10 minuten met auto van vliegveld.

Soladore

TE GEK! HELEMAAL GERENOVEERD!

Noord-Brabant
9-9-2014

De beoordelingen die er nu op staan zijn niet meer van toepassing, het appartementencomplex is volledig gerenoveerd en is supermooi! Het is een hip, klein, mooi complex. Mooie ruime kamers, fijne bedden, heerlijke cocktails, prima zwembad, lekkere ligstoelen en chillbanken, zelfs nog een megabalkon bij het zwembad om te lounchen! 5 minuten lopen naar de boulevard (ga zeker een hapje eten bij Diva's), kwartiertje wandelen naar Ibiza-Stad en ook zoiets richting Ushuaia. Wij waren er met 6 meiden en zouden het iedereen aanraden, FANTASTISCH!

niet geschikt voor gezinnen of ouderen

fam Zwiggelaar
14-6-2009

hier geweest met het hele gezin waarvan 1 kind van bijna 2.

hadden 2 x een 3 kamer app, deze waren ruim genoeg, kinderbed was er niet! moesten daar nog achteraan en ging niet makkelijk omdat ze bij de receptie geen engels konden, het app ziet er zo wel goed uit maar binnen bleek het niet schoon te zijn en was niet compleet vb: 1 pan, weinig bestek,1 tuinstoel voor een 4 tot 6 pers. koelkast kon niet worden aangesloten in keuken dus moest midden in de kamer staan! de gootsteen zat verstopt en je moet nog wel wat traptreden op om bij de lift te komen dus niet handig met kleine kinderen of als je moeilijk ter been bent.

de ligging is goed, strand is dichtbij, volgens ons kun je hier beter niet met gezinnen heen gaan ook i.v.m lawaai van spaanse jongeren die de hele nacht door schreeuwen op de balkons en s'morgens om 6 uur dronken in het zwembad liggen, hier werd dan ook niks van gezegd

2008

prima en voor herhaling vatbaar

Jiske Schurink
23-9-2008

We waren samen op vakantie zonder kinderen. Prima bewaking en goede service.

Goede vakantie

Blaauwgeers
23-8-2008

We hadden 2wkn geboekt, 3kamers

Bij aankomst bleken dit 2 2kamers te zijn,Hierdoor hadden wij 2keukens en 2badkamers, deze lagen naast elkaar

Het zwembad was 70% van de dag vrij, dat vond vooral mijn broertje erg leuk

We hebben ook een aantal keer gegeten naast 't zwembad in het restaurant,

Dit was erg lekker en niet duur

€35/€40 met 1xdrinken en koffie toe

Het was wel erg gehorig maar na middernacht was er een nachtwacht die GOED werk deed en rond 0:30 is het vrijwel stil

Mensen die zich er niet aan houden krijgen een waarschuwing en anders ga je er uit

Licht op de beste plek van het eiland als je met de voet bent,

Je kan zo naar Ibiza stad lopen 20min,

En er is een boot op 10min naar Formentera en een bus (elke 15min voor €3 pp.) naar San Antonie

Mijn Opa is overleden daardoor moesten we 3dagen eerder weg

Het personeel heeft ons goed ondersteunt met de terugreis.

Tsja

Nico Groot
13-7-2008

Tsja... duidelijk geen familie complex. Erg gehorig allemaal. Je hoort alles wat er op straat en naast je gebeurd. We waren met 2 volwassenen en 4 kids. Ook hier was niet genoeg op gerekend. Zeer slechte inventarisatie en de badkamer en keuken waren ver over de datum. Zou niet meer naar dit complex gaan, ondanks dat het personeel erg vriendelijk was. Op het schoonmaakpersoneel na dan. Ons bed is na een aantal keer klagen 2 keer schoongemaakt in 2 weken. Nee, deze zal ik in ieder geval mensen met kinderen afraden.

Soladore

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ryans in Ibiza-stad / Eivissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ryans zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.