Hotel Pikes

We hebben een aantal aanbieders voor Pikes voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Pikes in het Nederlands

Rustig, nostalgisch, vriendelijK

Greet Van de Pol
29-7-2012

aanrader voor mensen die houden van de el campo

Gereisd Met partner in juli 2012
2007

Wanneer u naar Ibiza gaat en u wilt echt iets bijzonders,

Roos de Jonge
28-7-2007

Wanneer u naar Ibiza gaat en u wilt echt iets bijzonders, dan is Pikes een aanrader. Pikes behoort danwel tot een van de duurder hotels van Ibiza, maar dan heeft u ook wat. Locatie is wat moeilijk bereikbaar, maar de sfeer, service en het eten is er echt fantastisch. De kamers zijn stuk voor stuk erg lux en en verschillen allemaal van elkaar. Echt een aanrader

Gereisd Familie in juli 2007

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar

• Overige servicesWasserette

• Adres. SABORERA S/N 7800
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pikes in Ibiza-stad / Eivissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pikes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.