Appartement Panoramic

11 reviews over Appartement Panoramic in het Nederlands

• 2018
    10Melissa22-06-2018

Ge-wel-dig !

Ik kom hier zeer zeker terug ! Het heeft vele facaliteiten. Ze hebben zwembaden, pooltafels en een eigen bar met live muziek ! Ik raad dit hotel erg aan. De werknemers zijn de aardigste mensen die ik ooit heb ontmoet, ook staan ze open voor alle vragen en is de receptie de gehele dag geopend. Wilt u een perfecte vakantie en nog de perfecte service er bij in begrepen? Dan zit u hier zeker goed.

Daarbij zit de appartement op 5 minuten loop afstand van het strand en alle winkeltjes die je je maar kan bedenken !

Ook zijn de kamers erg hygiënisch. Het zijn grote slaapkamers en ze zijn erg confortabel !

10Inrichting

Alleenreizend

• Oude reviews

8kranenkampjes16-09-2016

prima prijs/kwaltiteit, goede ligging

Ligging is super, zeker t.o.v. oude stad. Lopend prima te doen via het grindpad en de tunnel. Goede uitvalsbasis. Wel even rekening houden als je een auto hebt: gratis parkeren kan deels, maar is lastig. Parkeren op terrein naast appartement € 1,- per uur 24 u per dag! Appartementen zijn eenvoudig maar prima. Schoon en redelijk ruim. Geen last gehad van geluid op de gangen.

9Prijs/kwaliteit
    7Hoeveelheid ruimte

• 1rich03-06-2015

Veel te gehorig zelfs op de gangen

Helaas is het achteruit gegaan er word niks tegen luidruchtige mensen gedaan .voor ons was dit ook een stap vakantie maar als wij om 05.00-06.00 u terug kwamen gaan we niet door de gangen lopen schreeuwen en met deuren gooien etc . Maar andere mensen schreeuwen op de gangen en balkon tot 06.00 u dat mag niet getolereerd worden vind ik van een hotel/ appartement. En ze doen er niks aan . Anders had dit appartement wel veel hoger gescoord

5Ligging
    1Prijs/kwaliteit
    3Inrichting
    6Hoeveelheid ruimte
    5Zwembad

• 9Andrea18-07-2013

Mooie gerenoveerde appartementen

Wij hadden een appartement met zwembadzicht, gerenoveerde badkamer, grote woon en slaapkamer. Appartementen en complex zeer schoon, rustig gelegen met boulevard figueretas en Ibiza stad op loopafstand. Medewerkers aan receptie ontzettend lief en behulpzaam. 15 dagen hier verbleven, ben zeer tevreden en kom hier zeker weer terug.

9Inrichting
    10Prijs/kwaliteit

• 8Noortje29-06-2013

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Verbleven in appartementen Panoramic. Goede ligging, in 5 minuten lopen ben je bij het strand van Figuretas waar diverse leuke restaurantjes zijn. Tip: Fusion, lekker en betaalbaar eten en drinken. Ibiza stad, 10 minuten lopen, Playa den Bossa 40 minuten. Appartementen worden goed schoongemaakt, geen kakkerlak gezien op de kamer (wel op de boulevard overigens) Vriendelijk personeel Let op: zwembad is gevuld met zoutwater.

8Hoeveelheid ruimte

• 5Sandrienk23-06-2013

Pas op voor kakkerlakken!

Wij hadden in de eerste studio waar we verbleven drie dagen achter elkaar vieze dikke kakkerlakken in de badkamer! Toen kregen een andere studio maar daar zat er op de een na laatste avond ook een! Heel vies! Volgens de manager is het een probleem van het eiland en heeft ieder hotel er last van maar wij hebben vorig jaar 13 dagen in Mar y Playa gezeten en daar hebben we er geen een gezien en hier in 8 dagen 4 stuks!

5Prijs/kwaliteit
    7Hoeveelheid ruimte

• 8Yvonne15-05-2013

Prima appartement

In april 2013 hier geweest voor 5 dagen. Prima app. prijs/kwaliteit staat in goede verhouding. Geen kakkerlakken gezien en personeel was gewoon aardig.

8Inrichting
    8Hoeveelheid ruimte

• 8Yvonne van Lokhorst10-08-2012

mooi appartement, schoon, centraal

Schoon, ruim en centraal gelegen. Uitzicht mooi op de punt van het eiland dichtbij Ibiza stad, aan de overkant van de straat de boulevard van het strand van Figueretas. Vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit verhouding goed. Ibiza stad op steenworp afstand met zijn leuke restaurantjes, hippe barretjes etc etc

8Inrichting

• 9Linda01-07-2012

Eenvoudig maar schoon en compleet appartement

We zaten op de begane grond in een studio met zeezicht. De kamers zijn gehorig maar dat is bijna overal zo. Oordoppen in en prima geslapen. Elke dag schoonmaak en elke dag schone handdoeken. Keuken compleet met combimagnetron, broodrooster. Zelfs fohn en strijkijzer aanwezig. Ruime badkamer met bad. 24u receptie, altijd iemand beschikbaar. Personeel uitermate vriendelijk en behulpzaam. Centrum Ibiza-stad aan te lopen, winkelstraat Figueretas ook vlakbij. Je zit met een paar minuten lopen op Figueretas-beach. Playa d'Bossa niet te lopen, taxi max 10 min. Als je komt om te feesten en tussen de menigte wilt zitten; niet hier gaan zitten. Wil je af en toe op stap maar een rustige plek om terug te komen, perfecte plek.

9Ligging
    9Prijs/kwaliteit
    6Hoeveelheid ruimte

• 5rudi21-07-2010

zeer luidruchtig, cheap hotel

Wij logeerden er afgelopen zomer: ligging is prima, mits je in het panoramic gebouw terecht komt (andere 2 gebouwen hebben geen zicht). Keuken was oud en onpraktisch: deuren en muren van karton. Kakkerlakken zéker tegengekomen en het personeel was onvriendelijk (op het Engelse meisje na). Als je aan de zeezijde logeert heb je mooi zicht, maar hoe hoger, hoe kleiner het balkon. Kortom: een goedkope jongerenbunker: niets meer en niets minder.

4Inrichting
    4Prijs/kwaliteit
    5Hoeveelheid ruimte
    9Ligging

Met jonge kinderen

1 tip over Appartement Panoramic

• Andrea, 18-07-2013

Lekker eten en cocktails aan de boulevard bij Fusion.

0 vragen over Appartement Panoramic

Appartement info