Appartement One Ibiza Suites

• 9.4Inrichting

Appartement Info

• Kinderopvang
Meer appartementinfo

Een fijne sfeer en luxe vind je bij Appartement One Ibiza Suites. Er zijn hier 2 zwembaden, 1 voor kinderen en 1 voor alleen volwassenen. Het personeel is hier vriendelijk en gastvrij. De appartementen zijn luxe met o.a. een inloopdouche, airco, roomservice en een minibar. Voor een paar euro ben je met de watertaxi in Ibiza-stad.

10 reviews over Appartement One Ibiza Suites

• 9Huub25-05-2019

Super hotel

Hotel met prettige ligging, voor een beperkte vergoeding geen zorgen over je auto, goede uitvalsbasis voor stad en eiland.Vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 2018
    10Marloes19-11-2018

Geweldig

2016 1x geweest 2018 2x. 1x met kinderen 1x met echtgenoot. Het voelt als thuis komen vanaf de eerste keer dat wij het hotel binnen liepen. De service is geweldig, het personeel vriendelijk, gastvrij en persoonlijk. Het is fijn dat ze je opmerken als je weg gaat of binnen komt en er wordt gevraagd hoe het gaat een fijne dag toegewenst ik hou daar. Er hangt gewoon een fijne relaxde Ibiza vibe. Kamers zijn ruim, ingebouwde BT speakers, grote regendouche, airco,koelkast,minibar, roomservice,keuken waar je zelf kan koken. Het ontbijt wat niet inbegrepen is is echt een aanrader. Wat heb ik hier heerlijk gegeten dus als je twijfelt vooral doen! Lunchkaart is heerlijk en diner in Essence restaurant is geweldig! 2 zwembaden 1 beneden hier mogen ook kinderen zwemmen en boven is het adult only Het uitzicht boven is prachtig, bedjes zijn heerlijk, handdoeken service en je kan er uiteraard eten en drinken.

Wij gaan zeker weer terug.

Met jonge kinderen

• 9Natascha Augustinus02-11-2018

Luxe en hip appartement aan het strand

Mooie, ruime en lichte appartementen. Luxe uitstraling. Fijne bedden met goed matras, en een heerlijke inloopdouche met verschillende standen. Elke dag schoonmaak en handdoeken. Via Bluetooth je eigen muziek 💃 in het soundsystem! Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Nespresso (gratis cups!), waterkoker en kookplaat aanwezig. De infinitypool op het dakterras is waanzinnig; luxe grote zachte ligbedden met linnengoed en kussens in vorm van hemelbed, zalige cocktails en smoothies, topservice. Seaview 😍! Strand&boulevard voor je neus, leuke horeca. Watertaxi brengt je voor een paar euro snel naar Ibiza stad en Playa d'en Bossa, bussen zijn om de hoek. Absolute kwaliteit voor een redelijke prijs, een echte aanrader. Mijn dochter en ik hebben het super gehad!

Met oudere kinderen

• 9Vereen13-09-2018

Fantastisch!

Geweldig hotel! Hele mooie kamers, goed verzorgd en een fenomenale rooftopbar met zwembad. Ontbijt heel uitgebreid, buiten het buffet om kan je bestellen wat je wil. Heerlijke gerechten bij de rooftopbar en uiteraard lekkere drankjes. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!!

• 9Marjan Sterk18-06-2018

Geweldig

Super hotel, vriendelijk personeel, je voelt je hier gast

• 2017
    10Cecile Bennenbroek19-05-2017

Aanrader

Geweldig mooie suite en van alle gemakken voorzien. Ik was hier samen met mijn vader van 72 en ook hij heeft genoten. Het uitzicht vanaf het dakterras waar je heerlijk kunt zonnen is fantastisch. Op 3 km afstand ligt Ibiza stad wat makkelijk te lopen is. Het was de eerste keer dat wij hier waren maar zeker niet de laatste.

• 9Annebel11-05-2017

Intens genieten!

Wat hebben we genoten op onze reis naar Ibiza! Heerlijk overnacht in de ibiza one suites. Tussen een hoop vieze oude hotels steekt deze eruit als luxe en erg mooi! Alle accesoires in het blauw en roze benadrukken het heerlijke uitzicht nog meer. Erg goede service en vriendelijkheid van het personeel. Niet echt ingesteld op kinderen, beneden zwembad onverwarmd en het zwembad op het dak wel verwarmd maar adults-only..

Wij hadden de kamer aan het zwembad en hebben er intens van genoten!!

Met oudere kinderen

• Oude reviews

10Girlsweekend19-09-2016

Fantastisch! Genieten met hoofdletter G!

Echt een aanrader! Geboekt bij Mar Y Playa maar kregen een gratis upgrade naar dit net nieuwe (3 maanden oude) appartementencomplex. Prachtige zeer ruime kamer met uitzicht op zee, heerlijke douche, speakers die je op je telefoon kunt aansluiten (Bluetooth), heerlijke douche en bedden, zelfs de föhn is top ;-). Lekkere cocktails, compleet ontbijt, relaxed zwembad ( smal maar prima om even te dobberen op een luchtbedje), skybar, handdoeken aan het zwembad, etc. Ligging ook perfect: 20-25 minuutjes lopen naar leuke boetiekjes maar ook de Zara, Stradivarius en de oude haven boordevol leuke restaurantjes en barretjes. Playa den Bossa ( met oa Ushuaia) is tien minuutjes met de taxi, luchthaven kwartiertje.

In hotel staat service duidelijk op de eerste plaats. Ook wij werden geweldig geholpen door de Nederlandse Marcel: auto huren, disco tickets, tips voor restaurantjes/strandjes/marktjes... Op onze kamer waren ze trouwens een deken op het derde bed vergeten. Kregen we gewoon gratis ontbijt met z'n drietjes (a 18 euro pp).

Wij willen volgend jaar weer!!

Verbeterpunten: lift (bleef 2 keer hangen, wel snel opgelost). Lunch vonden we niet bijzonder (luxe croquettes kregen we niet weg, terwijl je er toch aardig voor betaalt en iets heerlijks verwacht), ontbijt was overigens goed verzorgd.

Met vrienden

• 9jolanda10-08-2016

super

het is een mooi hotel wij waren er toen het de eerste week open was .dus nog wat kleinig heden ,maar alles werd zeer goed geregeld ,super leuk personeel ,kamers echt super mooi ,bij ons was het zwembad boven nog niet klaar ,maar we komen zeker een keer terug om te kijken hoe het geworden is

• 10Marloes10-07-2016

Prachtig luxe nieuw hotel

We zijn helaas maar 1 week geweest maar wat een prachtig hotel, aan het strand, 15 min van Ibiza stad en 20 van playa d'en bossa, prachtige kamers, groot, schoon en luxe.. de speakers in de kamer zijn echt super idee. Zwembad beneden is aan de kleine kant boven op dakterras infinitypool met bar maar daar waren ze nog mee bezig. (Gaat deze week open)

Personeel heel erg vriendelijk doen er alles aan om je een super vakantie te geven. Marcel de Nederlandse medewerker daar is echt een schat je kan alles aan hem vragen ook heeft hij veel voor restaurantjes etc en ook het reserveren, niets is teveel moeite. Kaarten voor feestjes kan je gewoon bij hotel halen dat is ook fijn.

Ontbijt is geweldig lekker broodjes, eitjes worden gebakken pas als je het besteld en het eten is heerlijk. Elke dag worden de kamers schoon gemaakt en schone handdoeken ideaal. Echt een aanrader! Wij komen zeker nog terug!!!

0 tips over Appartement One Ibiza Suites

0 vragen over Appartement One Ibiza Suites

Appartement info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinRookruimte, Terras, VIP area
      • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Ticket service, Wasserette

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen