Hotel Nautico Ebeso

Hotel Nautico Ebeso
7,5

5 tips over Hotel Nautico Ebeso

Karin, 13-5-2015
Neem echt een kamer met zee zicht aan de andere kant heb je alleen een raam niet eens een balkon. We hebben heel lekkere tapas gegeten bij de tapas bodega links van de ingang van Dalt Vila.
ine lambriks, 5-7-2014
Neem een kamer met zeezicht .Iets duurder maar anders krijg je een kamer aan de straatkant waar je geen mooi uitzicht hebt en geen raam kunt open zetten ivm lawaai.
PPruijsen, 6-8-2013
Ibiza verder super. Wij waren met 2 tieners (14 en 16). Huur een auto. Veel leuke baaitjes, lekker snorkelen, heerlijk eten. Hippiemarkt. Ibiza stad geweldig om te shoppen. Mambo beach leuk met tieners. Eten tijdens zonsondergang en vaak preparty van bekende artiesten om 21 uur 's nachts in bekende clubs draaien. Op zondag naar noorden Benirras beach. kleine hippiemarkt en met trommels wordt de zonsondergang begeleid. Heel druk, ga op tijd, super leuke sfeer. lekker eten daar bij Elements.

We hebben een aantal aanbieders voor Nautico Ebeso voor je op een rij gezet:

PriscillaxMark, 23-8-2012

Huur een Motor Scooter dan kan je door de bergen rijden en naar andere stadjes rijden..

Bij Restaurant Marco eten is echt top! bij de boulevard van Figueritas

Louis, 3-8-2012
Dit hotel ligt gunstig ten opzichte van 'de oude stad'; hooguit 20 minuten lopen, of per bus of taxi. Met de bus voor EUR 2,85 enkele reis naar het strand van Ses Salines of Es Cavelet.

We hebben een aantal aanbieders voor Nautico Ebeso voor je op een rij gezet: