Hotel Marítimo

Hotel Info

Meer hotelinfo

27 reviews over Hotel Marítimo

• 7Van Breda08-06-2019

Bij volgend verblijf in Ibiza toch een ander hotel

Verblijf van 3 dagen. Ontbijt uitstekend, personeel erg vriendelijk, kamer zeer gehorig, diner buffet was iets te koud en minder lekker.

Met oudere kinderen

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    10Melissa22-06-2018

Een tip die ik de mensen geef ; kijk eens even op de website zelf ! Het hotel bied vele facaliteiten zoals ; fiets en-auto verhuur, binnen zwembad, sportschool, noem het allemaal maar op en ze hebben het ! Winkels en het strand zijn bereikbaar op loop af stand. Het ontbijt en avond buffet is Heerlijk! Het hotel bied ook een uitstekende service, erg aardige mensen en ik zou dit hotel iedereen aanraden ! Niks te klagen het was een uitstekende ervaring voor mij en ik kom hier zeer zeker terug !

• 2017
    8M de haas15-05-2017

Locatie top, en vriendelijk personeel

Zeer fijn 3* hotel, ontbijt is prima zeker voor de prijs. Dineren zou ik gewoon buiten de deur doen, even duur en zeker ook beter van smaak. Zelf nog een flesje wijn mee gekregen bij aankomst. Personeel is zeer behulpzaam, mocht van kamer ruilen gezien ik bij de eerste niet geheel tevreden was.. ligging is prima! En de kamers zijn schoon, ik kom hier vast nog eens terug.

• Oude reviews

8Gino24-09-2016

Prima budgethotel

Gerenoveerde kamers, goede bedden en een goede ligging. 10 minuten lopen naar ibiza stad en voor 12 euro ben je bij de betere discotheken.

Raad je wel aan om een kamer met zeeuitzicht te nemen!

Het personeel is vriendelijk en helpt waar nodig.

Ontbijt standaard maar zeker niet vies.

Wat beter kon is het aanzicht van buitenaf maar ik stoorde mij er niet aan.

• 3RL28-07-2015

Tegenvaller

Wij hebben 15 dagen in hotel Maritimo overnacht. Het hotel is erg gehorig.Je hoort alles. Badkamer heeft lekkage naar de slaapkamer en er zat schimmel in de douche. douche werkt niet tenzij je er zelf mee aan het knutselen gaat. Het personeel spreekt nauwelijks Engels. Het hotel beschikt alleen over een klein binnen zwembad, en niet zoals op de foto's te zien was over een buiten zwembad. Terwijl in de zomer je graag een buiten zwembad wilt in een land als Ibiza. Kakkerlakken aangetroffen in openbare toiletten van het hotel en op het terras. Het terras is erg ongezellig en heeft geen sfeer. Zwerfkatten aanwezig op terras. De hotelbar/terras gaat om 23:00 dicht. Dus niet savonds nog even gezellig bij het hotel een drankje doen. Of nog lekker even buiten zitten bij het hotel. Eten weinig variatie . Het eten is vaak koud en rauw. Eten is uit blik! Buffet wordt niet aangevuld dus als je later bent is bijna alles op. Daarom hebben wij vaak buiten het hotel gegeten.

• 1Marc Nederland24-09-2014

Nooit meer. Polen hotel

Niet goed schoongemaakte kamer. Schimmel op de wand t.o. het bed (kots of etensresten) vieze vloer. Badkamer zo klein dat je je reet niet kon keren. Je moest in het ligbad (110 bij 60) gaan staan om de deur dicht te doen zodat je bij de loszittende smerige toiletpot kon. Airco viel van ellende uit elkaar en van de TV heb ik voor de veiligheid de stekker eruit getrokken. Uitzicht was na 2 meter een blinde muur van een binnenplaatsje. Voor 125 euro per nacht hier moeten zitten. Met dank aan touroperator die de mooie foto's van deze oplichters gewoon plaatst. Zodat ze hun 30 jaar oude kamers voor veel te veel geld aan iemand slijten. Na 2 nachten en flink kwaad worden eidelijk een iets betere kamer met uitzicht. Foto's beschikbaar.

• 8jodivolkers06-05-2014

Uitstekende ligging!

Net terug van een paar dagen Maritimo, het hotel heeft een fantastische ligging met uitzicht op zee (ik had kamer 302) en een heerlijke avond zon op het balkon. Vanaf de luchthaven circa 7 km rijden en de huurauto kan gratis geparkeerd worden op de parking aan het einde van de (doodlopende)straat. Vanaf het hotel loop je in circa 12 minuten naar de oude stad, maar ook op de boulevard van Figueretas kan je heerlijk eten. Bij Home Loos kan je heerlijke tapas eten! De prijs/kwalitieit verhouding is perfect. Verwacht voor deze prijs geen luxe, maar een nette (kleine) kamer met dito badkamer. Enig nadeel; de kamers zijn gehorig. Ik zal er een volgende keer zo weer naar toe gaan!

• 7Miranda06-09-2012

Prima voor een korte vakantie.

Vriendelijk personeel, kamers zijn niet ruim maar schoon en functioneel. Badkamer wordt goed schoon gehouden en handdoeken worden met regelmaat verschoond. Ligt op 10 loopmin. van het centrum. Het ontbijt is matig maar voor een paar dagen prima te doen. Op aanvraag idd kamer met zeezicht gekregen, prima uitzicht dus! Strandje bij het hotel is klein maar op een paar min. loop afstand aan de boulevard is een groter strand. Tevens kun je kostenloos gebruik maken van het zwembad/stoelen van een hotel verderop in de straat.

Met vrienden

• 7Rudi21-07-2012

Leuk voor weekendje of midweek Ibiza stad

Voor 1,50 sta je in 20 minuten met de bus (ov) bij dit hotel. Ligt aan klein strand (geen ligbedden etc). Hotel is ok buiten seizoen. Is dan al gehorig dus ga na hoe dat in hoogseizoen is. Kamers ok, wat gedateerd en zeer dunne muren. Sommige kamers kijken uit op hele kleine binnenplaats/luchtkokers. Vraag hier dus naar. beter zeezicht nemen. 10 minuutjes slenteren van centrum, 20 min van Pacha. Ontbijtbuffet was erg goed, veel keus en heerlijke reuze croissants. Zwembad binnen is kleine maar ok, zelfs in winter was het lekker warm. Jacuzzie hele dag open en gratis te gebruiken. Erg relaxed dus. Men laat je lekker met rust in dit hotel, geen gezeur aan je kop. Buiten seizoen is prijs kwalitiet ok, in seizoen is het vrij duur. Zoek je rust kijk dan ff verder, goedkoop nabij centrum dan is dit een uitstekende keuze. ps de besnorde 50er aan receptie gedroeg zich nu normaal en niet sjagrijnig. Paar woorden Spaans doen wonderen.

• 7Olympia06-03-2012

Tevreden en goedkoop

Ontvangst was zeer vriendelijk. Het hotel is centraal gelegen, halfuurtje met taxi van de airport. Op loopafstand van Ibiza-stad, gelegen aan figueratas strandje. Simpele hotelkamer, douche,tv,bed, balkon, en voor een goedkope prijs, alle basisbehoeften die je nodig hebt, de rest van amusement en eten kan je zoeken buiten de deur, veel gezelliger en beter. Ik ga dit jaar weer, omdat het centraal ligt,goed genoeg is en goedkoop.

3 tips over Hotel Marítimo

• jodivolkers, 06-05-2014

Eten bij Home Loos, huur een auto en verken het eiland!

• Rudi, 21-07-2012

Koud biertje (san Miguel uiteraard) uit supermarkt om de hoek en relaxen maar in de jacuzzi

• Olympia, 06-03-2012

Lekker wandeling maken naar Ibiza-Stad, naar de Port. Scooter of auto huren en lekker naar Salinas gaan, of alle andere dorpjes of strandjes. En vooral lekker in restaurantjes eten buiten het hotel, in Ibiza stad bv. of aan het strand.

1 vraag over Hotel Marítimo

• N., 01-02-2017

Minibar

Wij hebben de tweepersoonskamer met zeezicht geboekt en ik vroeg me af of er ook een minibar in de kamer aanwezig is?

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch