Appartement Mariano

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag18°9°

We hebben een aantal aanbieders voor Mariano voor je op een rij gezet:

Laatste review

Casa Mariano, heb ik begin eind jaren 90 en begin nieuwe millennium dieverse malen bezocht.

Voor de stappers in de stad een perfecte locatie.

Ben er al jaren niet meer geweest maar de appartementen (Hoek app) zijn ruim maar sober ingericht. Hebben een balkon alwaar je sowieso in de avond het extravagante leven van stad kan gadeslaan. het ontbijt is niet inbegrepen maar benden op het terras kun je dat lekker geniet of ga even naar Plaza del Parc (pleintje) of naar croisancho (beroemd/berucht bij stappers die daar nog ff een koffie-shot nemen voordat met zich in de vroege ochtend naar de Space gaan). Voor de rustzoekers moet je hier niet zijn, want het straat lawaai hoor je tot diep in de nacht. Ibiza was een van mijn topbestemmingen 40 x geweest, maar ben nu eigenlijk meer een backpacker en heb andere delen van de wereld ontdekt. Voor de stappers is dit een leuk hostal/appartement. 2003 was ik er voor het laatst

3 reviews over Appartement Mariano in het Nederlands

Voor de stappers in de stad een perfecte locatie.

2005

Prima appartement als je je wilt storten in het uitgaansleven. Midden in het centrum. Tot laat in de avond/nacht muziek op straat. Mensen die rust zoeken kunnen deze appartementen beter links laten liggen. Schoonmaken is niet de sterkste kant van het personeel.

2004

Leuk appartementje in centrum van Ibiza stad

juul
7-8-2004

Leuk appartementje in centrum van Ibiza stad.

We hebben een aantal aanbieders voor Mariano voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mariano in Ibiza-stad / Eivissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mariano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.