Appartement Mar Y Playa I

Appartement
Appartement Mar Y Playa I
8,2

262 reviews over Appartement Mar Y Playa I in het Nederlands

Prima appartementen! Rustig zwembad, heerlijke lunches bij het restaurantje, vriendelijk personeel.

Huur gemakkelijk een auto via de receptie.

Neem mee of koop direct bij de Lidl iets van afwasmiddel en borstel want er staat verder niets in het appartement behalve wat noodzakelijke borden en pannen.

Het strand bij het appartement is een van de fijnste van heel Ibiza.

Fam h
16-7-2018

Zeer goede accommodatie, ligging perfect, goede nette kamers en prima service. Ibiza stad 15 min lopen langs de winkels. Ibiza stad heel mooi zeker het oude gedeelte. Auto huren via receptie is prima geregeld, ze komen deze brengen en ophalen kosten 54 euro per dag en een nieuwe wagen, prima bedrijf. Op 150 meter restaurant home loos gerust door Nederlandse jongen, ga hier ZEKER eten, lekker Talpa en ook gewone kaart. Goed schoon strand en vanaf het strand kun je verschillende boottochten maken. Al bij al een aanrader, als we terug gaan naar ibiza dan zeker naar deze accommodatie.

Ineke Timmer
14-7-2018

Net terug van een heerlijke vakantie op Ibiza.

We verbleven 10 dagen in Mar Y Play die een vriendin ons had aanbevolen.

De appartementen zien er allemaal keurig uit, super schoon en erg vriendelijk personeel en behulpzaam. Ook heerlijke cocktails . Ideale plek en het strand aan je voeten. Prachtige en gezellige boulevard met veel restaurants, winkeltjes en terrasjes. We hebben heerlijk gegeten bij diverse restaurants waaronder Haddock en het Sushi restaurant.

Een kwartiertje lopen naar Ibiza stad of met de Seabus.

Ik kan dan ook iedereen dit appartement aanraden 👍👍de ideale plek voor leuke uitstapjes en excursies !!!

Dit was onze eerste keer op Ibiza en we hebben hier echt genoten en een prachtige vakantie gehad en zullen hier volgend jaar zeker terugkomen

Fantastisch!

Renee Bosveld
28-4-2018

Het was een prima verblijf! Goede service, schone kamers en vooral de locatie is top (15 minuten lopen vanaf Ibiza-stad)! Kom er zeker nog Renan terug.

Let op! Gevaarlijk zwembadrooster!

Fam. Short
31-7-2017

Een prima locatie om te verblijven, maar het zwembad heeft een levensgevaarlijk afzuigrooster! Mijn dochter heeft met haar onderbuik vastgezeten en moest hiervoor behandeld worden. Dergelijke roosters kunnen voor vreselijke ongelukken zorgen dus wees aub voorzichtig.

Verder een goede vakantie gehad!

Aanrader!

Lisa
29-7-2017

8 dagen verbleven wij met 5 vriendinnen in appartement Mar y playa. Wij hadden 2 appartementen in het achtergebouw. Deze waren zeer ruim en schoon. Handdoeken kreeg je elke dag nieuwe en de bedden werden om de dag verschoond. Het personeel was super aardig en behulpzaam. Om half 11 's avond werd onze airco nog gemaakt toen we hierom vroegen. De ligging was top! Je loopt in 15 min naar Ibiza stad. Je kan gemakkelijk de bus pakken om goedkoop het eiland te verkennen. Ligbedden zijn voldoende aanwezig bij het zwembad ( je hoeft niet om 8 uur je bed uit om handdoeken op de bedjes te leggen!). Een grote Lidl ligt op 2 min lopen. Verder zijn er op de boulevard veel leuke en gezellige restaurantjes en barren te vinden. Top verblijf en zeker aan te raden!

Auto huren aan te raden om de mooie baaitjes te verkennen.

fantastisch

fred
12-11-2016

Een goed en schoon appartement.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Direct gelegen aan de boulevard en strand.

Prima restaurants op de boulevard.

Prima appartement aan het strand.

K
19-10-2016

Mara y playa is een prima appartement. Wij waren hier met kleine kinderen op basis van HP. We hadden een week van te voren een om boeking. Met kleine kids kiezen wij de volgende keer toch weer voor een accomodatie dat gericht is op kindjes.

Het appartement is schoon , vriendelijk personeel, aan het strand, elke dag handdoeken. Dat hoeft van ons niet. Om de dag worden de kamers schoongemaakt.

De locatie is top! Ibiza stad is een aanrader. Wij zijn met de boot geweest naar Ibiza stad. Dit kost 5 euro p.p. en de kids zijn gratis.

We hadden een auto gehuurd voor 2 dgn is een aanrader. Het is een prachtig eiland.

We zaten op basis van HP. Het eten is prima. Nadeel dat we pas om 19.30 uur konden eten. In de buurt zijn genoeg restaurants om een hapje te eten.

Je kan ook prima zelf koken. De Lidl is om de hoek.

centrale ligging en schoon!

Judith
26-9-2016

Er is nog 1 Mar Y Playa. Nummer II is verkocht en is nu als hippe One Ibiza Suites omgetoverd. Wij zaten in "oud' nummer I. Ook opgeknapt, platte tv, airco, mooi keukentje (wel wat summiere inventaris), grote kast op slaapkamer. Ruim balkon. Bedden wel vrij hard, was even wennen. Handdoeken dagelijks verschoond en bedden opgemaakt. Zwembad en er omheen wordt netjes schoon gehouden. Zwembad is niet heel groot, maar voor verkoeling prima. En je hebt een heeeel groot zwembad aan de overkant liggen ;-). Je hebt bij vertrek nog de mogelijkheid om te douchen en er is een kamertje voor je koffers. Zo konden wij de laatste dag nog een heerlijke dag er op uit/aan het strand liggen. Oversteken en je ligt al op het strand! daar zijn bedjes te huur voor 6 euro p.s... Tevens een opstapplaats voor het complex voor de aquabus (5 euro retourtje naar Ibiza stad) of dagtrip naar Formentera. Je hebt dus genoeg bekijks. complex ligt zeer centraal voor Ibiza stad/Playa d'Bossa. En supermarkt dichtbij. Wij zijn met de (prima) bus 13/18 naar Hippymarkt bij Es Canar geweest, enkeltje 3,55 p.p.. Op de hippymarkt zijn artikelen wel duurder dan losse kraampjes op de boulevard/dorpjes.

aan de boulevard (aan de kant van restaurant Fusion), heerlijke restaurantjes voor schappelijke prijzen.

transfer met de taxi gedaan (ongeveer 10/15 minuten. heenreis rond de 15 euro, terug rond de 17,50 (wegens weekend en andere voorrijdkosten).

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mar Y Playa I in Ibiza-stad / Eivissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mar Y Playa I zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Mar Y Playa I scoort een 8.18 uit 10 op basis van 262 reviews.