Appartement Mar Y Playa I

Appartement
Appartement Mar Y Playa I
8,1

Omschrijving
Mar Y Playa op Ibiza ligt direct aan zee. Een appartementencomplex dat ideaal is wanneer je op vakantie gaat zonder kinderen. Het zwembad is klein en rustig met voldoende ligbedden. Schone kamers die dagelijks worden schoongemaakt met handdoekenservice. In de bar drink je een goede cocktail. Wandel over de boulevard in 15 minuten naar Ibiza-stad.

Laatste review

Gezellig

Geri,
4-11-2018

Weten of je echt uitzicht hebt vanuit je appartement

Prima appartementen! Rustig zwembad, heerlijke lunches bij het restaurantje, vriendelijk personeel.

Huur gemakkelijk een auto via de receptie.

Neem mee of koop direct bij de Lidl iets van afwasmiddel en borstel want er staat verder niets in het appartement behalve wat noodzakelijke borden en pannen.

Het strand bij het appartement is een van de fijnste van heel Ibiza.

Fam h,
16-7-2018

Zeer goede accommodatie, ligging perfect, goede nette kamers en prima service. Ibiza stad 15 min lopen langs de winkels. Ibiza stad heel mooi zeker het oude gedeelte. Auto huren via receptie is prima geregeld, ze komen deze brengen en ophalen kosten 54 euro per dag en een nieuwe wagen, prima bedrijf. Op 150 meter restaurant home loos gerust door Nederlandse jongen, ga hier ZEKER eten, lekker Talpa en ook gewone kaart. Goed schoon strand en vanaf het strand kun je verschillende boottochten maken. Al bij al een aanrader, als we terug gaan naar ibiza dan zeker naar deze accommodatie.

Ineke Timmer,
14-7-2018

Net terug van een heerlijke vakantie op Ibiza.

We verbleven 10 dagen in Mar Y Play die een vriendin ons had aanbevolen.

De appartementen zien er allemaal keurig uit, super schoon en erg vriendelijk personeel en behulpzaam. Ook heerlijke cocktails . Ideale plek en het strand aan je voeten. Prachtige en gezellige boulevard met veel restaurants, winkeltjes en terrasjes. We hebben heerlijk gegeten bij diverse restaurants waaronder Haddock en het Sushi restaurant.

Een kwartiertje lopen naar Ibiza stad of met de Seabus.

Ik kan dan ook iedereen dit appartement aanraden 👍👍de ideale plek voor leuke uitstapjes en excursies !!!

Dit was onze eerste keer op Ibiza en we hebben hier echt genoten en een prachtige vakantie gehad en zullen hier volgend jaar zeker terugkomen

Fantastisch!

Renee Bosveld,
28-4-2018

Het was een prima verblijf! Goede service, schone kamers en vooral de locatie is top (15 minuten lopen vanaf Ibiza-stad)! Kom er zeker nog Renan terug.

Let op! Gevaarlijk zwembadrooster!

Fam. Short,
31-7-2017

Een prima locatie om te verblijven, maar het zwembad heeft een levensgevaarlijk afzuigrooster! Mijn dochter heeft met haar onderbuik vastgezeten en moest hiervoor behandeld worden. Dergelijke roosters kunnen voor vreselijke ongelukken zorgen dus wees aub voorzichtig.

Verder een goede vakantie gehad!

Aanrader!

Lisa,
29-7-2017

8 dagen verbleven wij met 5 vriendinnen in appartement Mar y playa. Wij hadden 2 appartementen in het achtergebouw. Deze waren zeer ruim en schoon. Handdoeken kreeg je elke dag nieuwe en de bedden werden om de dag verschoond. Het personeel was super aardig en behulpzaam. Om half 11 's avond werd onze airco nog gemaakt toen we hierom vroegen. De ligging was top! Je loopt in 15 min naar Ibiza stad. Je kan gemakkelijk de bus pakken om goedkoop het eiland te verkennen. Ligbedden zijn voldoende aanwezig bij het zwembad ( je hoeft niet om 8 uur je bed uit om handdoeken op de bedjes te leggen!). Een grote Lidl ligt op 2 min lopen. Verder zijn er op de boulevard veel leuke en gezellige restaurantjes en barren te vinden. Top verblijf en zeker aan te raden!

Prachtige ligging, dichtbij crntrum Ibiza stad!

Patty,
25-6-2017

Auto huren aan te raden om de mooie baaitjes te verkennen.

fantastisch

fred
12-11-2016

Een goed en schoon appartement.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Direct gelegen aan de boulevard en strand.

Prima restaurants op de boulevard.

Prima appartement aan het strand.

K
19-10-2016

Mara y playa is een prima appartement. Wij waren hier met kleine kinderen op basis van HP. We hadden een week van te voren een om boeking. Met kleine kids kiezen wij de volgende keer toch weer voor een accomodatie dat gericht is op kindjes.

Het appartement is schoon , vriendelijk personeel, aan het strand, elke dag handdoeken. Dat hoeft van ons niet. Om de dag worden de kamers schoongemaakt.

De locatie is top! Ibiza stad is een aanrader. Wij zijn met de boot geweest naar Ibiza stad. Dit kost 5 euro p.p. en de kids zijn gratis.

We hadden een auto gehuurd voor 2 dgn is een aanrader. Het is een prachtig eiland.

We zaten op basis van HP. Het eten is prima. Nadeel dat we pas om 19.30 uur konden eten. In de buurt zijn genoeg restaurants om een hapje te eten.

Je kan ook prima zelf koken. De Lidl is om de hoek.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mar Y Playa I in Ibiza-stad / Eivissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mar Y Playa I zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.