Appartement Mar Y Playa Istersterster

• 8.2Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

Mar Y Playa op Ibiza ligt direct aan zee. Een appartementencomplex dat ideaal is wanneer je op vakantie gaat zonder kinderen. Het zwembad is klein en rustig met voldoende ligbedden. Schone kamers die dagelijks worden schoongemaakt met handdoekenservice. In de bar drink je een goede cocktail. Wandel over de boulevard in 15 minuten naar Ibiza-stad.

267 reviews over Appartement Mar Y Playa I

• 2019
    8Willeke26-08-2019

Prima appartement, goede ligging aan de boulevard.

Appartement heeft een goede ligging. De boot naar Formentera (€22,00 p.p )en Ibiza stad vertrekt pal voor het complex. Vriendelijk personeel. Wij hebben half pension en dat is ook prima verzorgd. Kamer is basic. Niet spectaculair maar ook prima. Onze zoon slaapt op de slaapbank. Handdoeken worden elke dag vervangen. Appartement is 20 minuten loopafstand van Ibiza stad. Zwembad is klein maar je hebt de zee dus wat wil je nog meer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Mariska Pieron09-06-2019

Fantastisch was hier al verschillende keren gewees

Heel fijn appartement uitzicht op zee vriendelijk personeel echt een aanrader voor een fijne vakantie

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Aaron De weijer01-06-2019

1e keer was veel beter.

2e x naar mar y playa. (5 jr geleden 1e x)Schone kamers maar wat we de 1e x wel kregen, we kregen nu geen extra bed in de slaapkamer. Moest in de woonkamer 🤨 we hadden niet 1 nederlandse zender nu! Het ligt echt centraal, heel fijn. We zaten nu in kamer net uitzicht op zwembad. Iedereen kijkt bij elkaar op balkon verschrikkelijk! 1e keer zaten we aan buitenkant van mar y playa en was ik erg tevreden. nu niet! Slaapbank in woonkamer zit voor geen meter.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 9Chantal15-04-2019

Fantastisch!!

Geweldige accomodatie, een super aanrader.

Gereisd met partner in september 2018

• 2018
    8Geri04-11-2018

Gezellig

Weten of je echt uitzicht hebt vanuit je appartement

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8YZ11-08-2018

Al twee keer geweest en raad het iedereen aan!

Prima appartementen! Rustig zwembad, heerlijke lunches bij het restaurantje, vriendelijk personeel. Huur gemakkelijk een auto via de receptie. Neem mee of koop direct bij de Lidl iets van afwasmiddel en borstel want er staat verder niets in het appartement behalve wat noodzakelijke borden en pannen. Het strand bij het appartement is een van de fijnste van heel Ibiza.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 8Fam h16-07-2018

Zeer goede accommodatie, ligging perfect, goede nette kamers en prima service. Ibiza stad 15 min lopen langs de winkels. Ibiza stad heel mooi zeker het oude gedeelte. Auto huren via receptie is prima geregeld, ze komen deze brengen en ophalen kosten 54 euro per dag en een nieuwe wagen, prima bedrijf. Op 150 meter restaurant home loos gerust door Nederlandse jongen, ga hier ZEKER eten, lekker Talpa en ook gewone kaart. Goed schoon strand en vanaf het strand kun je verschillende boottochten maken. Al bij al een aanrader, als we terug gaan naar ibiza dan zeker naar deze accommodatie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Ineke Timmer14-07-2018

Net terug van een heerlijke vakantie op Ibiza. We verbleven 10 dagen in Mar Y Play die een vriendin ons had aanbevolen. De appartementen zien er allemaal keurig uit, super schoon en erg vriendelijk personeel en behulpzaam. Ook heerlijke cocktails . Ideale plek en het strand aan je voeten. Prachtige en gezellige boulevard met veel restaurants, winkeltjes en terrasjes. We hebben heerlijk gegeten bij diverse restaurants waaronder Haddock en het Sushi restaurant. Een kwartiertje lopen naar Ibiza stad of met de Seabus. Ik kan dan ook iedereen dit appartement aanraden 👍👍de ideale plek voor leuke uitstapjes en excursies !!! Dit was onze eerste keer op Ibiza en we hebben hier echt genoten en een prachtige vakantie gehad en zullen hier volgend jaar zeker terugkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Renee Bosveld28-04-2018

Fantastisch!

Het was een prima verblijf! Goede service, schone kamers en vooral de locatie is top (15 minuten lopen vanaf Ibiza-stad)! Kom er zeker nog Renan terug.

Gereisd met partner in augustus 2017

• Oude reviews

6Fam. Short31-07-2017

Let op! Gevaarlijk zwembadrooster!

Een prima locatie om te verblijven, maar het zwembad heeft een levensgevaarlijk afzuigrooster! Mijn dochter heeft met haar onderbuik vastgezeten en moest hiervoor behandeld worden. Dergelijke roosters kunnen voor vreselijke ongelukken zorgen dus wees aub voorzichtig.

Verder een goede vakantie gehad!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

26 tips over Appartement Mar Y Playa I

• Eva, 12-05-2014

Carrer Quarto de Portmany 7: adres van een tapas/cocktailt/loungebar. Suuuuuper lekkere tapas! Lekkerste tapas van de hele vakantie! En heel vriendelijk personeel. Formentera: met de grote boot die voor de deur stopt een dagje naar Formentera Auto huren: touren over het eiland om de leukste plaatjes te bekijken en plekjes te ontdekken Shoppen in Ibiza-stad! (10 minuten lopen) Cala Comte: het strand hier is te druk maar het water is prachtig! Superblauw en zeker een bezoekje waard

• [email protected], 06-10-2013

Ga zeker naar de hippiemarkt,Las Dalias en Es canar,heel erg leuk

• jeanine, 18-06-2012

Formentera is prachtig! Zou ik zeker een bezoekje brengen.

46 vragen over Appartement Mar Y Playa I

• Fam Wolters, 18-06-2019

Diepvries

Hoi .zit er in de koelkast ook een klein diepvriesje bij in .vnd ik handig voor een paar koelelementen.

• Fam wolters, 17-06-2019

Tv in de appartement

Hoi .moet je voor de tv betalen in de apartementen .dat heb ik ergens gelezen .

• Nicole, 16-01-2019

parkeerplaatsen

Mijn vriend en ik gaan in juli naar mar y playa. ik ben er al eerder geweest, maar ik heb toen niet op de parkeergelegenheid gelet, omdat ik toen geen auto heb gehuurd. In de straat is het betaald parkeren, hoe zit het in de buurt? Wij hebben de auto namelijk meerdere dagen, dus betaald parkeren is niet echt een optie.. Ook zag ik dat er op sommige plekken maar 2 uur geparkeerd mag worden, ook daar hebben wij niet veel aan. Iemand die ons kan helpen?

Sjoerd, 17-02-2019

Mijn vriendin en ik zijn er ook al eerder geweest. we zitten met precies het zelfde probleem. Wel weet ik dat er in de buurt (op loopafstand) een macdonalds en lidl zit maar geen idee of je hem daar überhaupt kunt laten staan.

Mocht je toch al wat weten dan zie ik graag je reactie.

Laila Brouwers, 19-05-2019

Witte vlakken gratis,blauw is betaald.Rondom Lidl en Aldi(wel erg druk) Overkant van de drukke weg de Carrer des Cubells gratis minder druk.Betaald parkeren van 9.00tot 14.00 en van 17.00 tot 21.00 Dus tijdens de siësta is het gratis parkeren. Tevens zou je er rond 20.00 uur een paar euro in kunnen gooien zodat je de ochtend erna nog kunt uitslapen (hij rekent/telt dan vanaf 9.00 's ochtends weer) Dus na 21uur altijd gratis tot de volgende ochtend 9.00.

Appartement Mar Y Playa I info

• Aantal sterrenstersterster