Tijdelijk €25 aanbetaling

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Mar Y Playa op Ibiza ligt direct aan zee. Een appartementencomplex dat ideaal is wanneer je op vakantie gaat zonder kinderen. Het zwembad is klein en rustig met voldoende ligbedden. Schone kamers die dagelijks worden schoongemaakt met handdoekenservice. In de bar drink je een goede cocktail. Wandel over de boulevard in 15 minuten naar Ibiza-stad.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

260 Reviews over Mar Y Playa I

• 7Ingie28-09-2022

Heerlijk gehad

Aan het strand ook uitzicht op zee .wij hadden een groot appartement wel gedateerd maar zeer schoon wat voor ons heel belangrijk is bedden wat kort airco top Interieur heel sober ongezellig maar als je er net als ons alleen slaapt geeft dat niet op loop afstand naar ibiza stad Parkeren is een dingetje echt ff zoeken . Verder prima allemaal Min puntje de railing van de balustrade is vrij laag mag iets hoger

• 9Ingrid25-08-2021

Heerlijk, centraal gelegen, top locatie!

Mar y Playa is een zeer mooi gelegen complex in het levendige Figueretas op 20 min lopen van Ibizastad of voor 5,00 met veerbootje of voor 8,00 met taxi (prijzen in augustus) wij (moeder + 2 dochters) hadden een kamer op de 5e verdieping met schitterend uitzicht (zeezicht en zwembad en boulevard). Schone kamers iedere dag schone handdoeken, lief personeel. Om de hoek een leuke cocktailbar, een straat verder heerlijk tapas eten bij het Nederlandse Home Loos en nog veel meer gezellige winkeltjes, bars en restaurants. Lidl op loopafstand. Maar uiteraard het mooiste van alles is Ibizastad waar je dus heel makkelijk naar toe kunt. Echt een aanrader en wij zouden zo weer teruggaan naar dit hotel. Geen enkel minpuntje!

• 8Hylko16-08-2020

Fantastische appartementen op top lokatie!

Wij hadden 2 appartementen naast elkaar. We hebben genoten! De appartementen zijn prima, zeer schoon en liggen aan zee op een prachtige lokatie! Ook het personeel was zeer (klant)vriendelijk en behulpzaam. Had je een vraag? direct werd je keurig en correct geholpen! echt een aanrader zowel met als zonder kinderen!

• 8Willeke26-08-2019

Prima appartement, goede ligging aan de boulevard.

Appartement heeft een goede ligging. De boot naar Formentera (€22,00 p.p )en Ibiza stad vertrekt pal voor het complex. Vriendelijk personeel. Wij hebben half pension en dat is ook prima verzorgd. Kamer is basic. Niet spectaculair maar ook prima. Onze zoon slaapt op de slaapbank. Handdoeken worden elke dag vervangen. Appartement is 20 minuten loopafstand van Ibiza stad. Zwembad is klein maar je hebt de zee dus wat wil je nog meer.

• 10Mariska Pieron09-06-2019

Fantastisch was hier al verschillende keren gewees

Heel fijn appartement uitzicht op zee vriendelijk personeel echt een aanrader voor een fijne vakantie

• 8Aaron De weijer01-06-2019

1e keer was veel beter.

2e x naar mar y playa. (5 jr geleden 1e x)Schone kamers maar wat we de 1e x wel kregen, we kregen nu geen extra bed in de slaapkamer. Moest in de woonkamer 🤨 we hadden niet 1 nederlandse zender nu! Het ligt echt centraal, heel fijn. We zaten nu in kamer net uitzicht op zwembad. Iedereen kijkt bij elkaar op balkon verschrikkelijk! 1e keer zaten we aan buitenkant van mar y playa en was ik erg tevreden. nu niet! Slaapbank in woonkamer zit voor geen meter.

• 9Chantal15-04-2019

Fantastisch!!

Geweldige accomodatie, een super aanrader.

• 8Geri04-11-2018

Gezellig

Weten of je echt uitzicht hebt vanuit je appartement

• 8YZ11-08-2018

Al twee keer geweest en raad het iedereen aan!

Prima appartementen! Rustig zwembad, heerlijke lunches bij het restaurantje, vriendelijk personeel. Huur gemakkelijk een auto via de receptie. Neem mee of koop direct bij de Lidl iets van afwasmiddel en borstel want er staat verder niets in het appartement behalve wat noodzakelijke borden en pannen. Het strand bij het appartement is een van de fijnste van heel Ibiza.

• 8Fam h16-07-2018

Zeer goede accommodatie, ligging perfect, goede nette kamers en prima service. Ibiza stad 15 min lopen langs de winkels. Ibiza stad heel mooi zeker het oude gedeelte. Auto huren via receptie is prima geregeld, ze komen deze brengen en ophalen kosten 54 euro per dag en een nieuwe wagen, prima bedrijf. Op 150 meter restaurant home loos gerust door Nederlandse jongen, ga hier ZEKER eten, lekker Talpa en ook gewone kaart. Goed schoon strand en vanaf het strand kun je verschillende boottochten maken. Al bij al een aanrader, als we terug gaan naar ibiza dan zeker naar deze accommodatie.

Appartement Mar Y Playa I info

• BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • MagnetronBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SquashBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar