Appartement Mar Y Playa I

• Onvoldoende: 1 - 5

Fantastisch!

Renee Bosveld
28-4-2018

Het was een prima verblijf! Goede service, schone kamers en vooral de locatie is top (15 minuten lopen vanaf Ibiza-stad)! Kom er zeker nog Renan terug.

Let op! Gevaarlijk zwembadrooster!

Fam. Short
31-7-2017

Een prima locatie om te verblijven, maar het zwembad heeft een levensgevaarlijk afzuigrooster! Mijn dochter heeft met haar onderbuik vastgezeten en moest hiervoor behandeld worden. Dergelijke roosters kunnen voor vreselijke ongelukken zorgen dus wees aub voorzichtig.

Verder een goede vakantie gehad!

Aanrader!

Lisa
29-7-2017

8 dagen verbleven wij met 5 vriendinnen in appartement Mar y playa. Wij hadden 2 appartementen in het achtergebouw. Deze waren zeer ruim en schoon. Handdoeken kreeg je elke dag nieuwe en de bedden werden om de dag verschoond. Het personeel was super aardig en behulpzaam. Om half 11 's avond werd onze airco nog gemaakt toen we hierom vroegen. De ligging was top! Je loopt in 15 min naar Ibiza stad. Je kan gemakkelijk de bus pakken om goedkoop het eiland te verkennen. Ligbedden zijn voldoende aanwezig bij het zwembad ( je hoeft niet om 8 uur je bed uit om handdoeken op de bedjes te leggen!). Een grote Lidl ligt op 2 min lopen. Verder zijn er op de boulevard veel leuke en gezellige restaurantjes en barren te vinden. Top verblijf en zeker aan te raden!

We hebben een aantal aanbieders voor Mar Y Playa I voor je op een rij gezet:

Auto huren aan te raden om de mooie baaitjes te verkennen.

Oude reviews (archief)

fantastisch

fred
12-11-2016

Een goed en schoon appartement.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Direct gelegen aan de boulevard en strand.

Prima restaurants op de boulevard.

Prima appartement aan het strand.

K
19-10-2016

Mara y playa is een prima appartement. Wij waren hier met kleine kinderen op basis van HP. We hadden een week van te voren een om boeking. Met kleine kids kiezen wij de volgende keer toch weer voor een accomodatie dat gericht is op kindjes.

Het appartement is schoon , vriendelijk personeel, aan het strand, elke dag handdoeken. Dat hoeft van ons niet. Om de dag worden de kamers schoongemaakt.

De locatie is top! Ibiza stad is een aanrader. Wij zijn met de boot geweest naar Ibiza stad. Dit kost 5 euro p.p. en de kids zijn gratis.

We hadden een auto gehuurd voor 2 dgn is een aanrader. Het is een prachtig eiland.

We zaten op basis van HP. Het eten is prima. Nadeel dat we pas om 19.30 uur konden eten. In de buurt zijn genoeg restaurants om een hapje te eten.

Je kan ook prima zelf koken. De Lidl is om de hoek.

centrale ligging en schoon!

Judith
26-9-2016

Er is nog 1 Mar Y Playa. Nummer II is verkocht en is nu als hippe One Ibiza Suites omgetoverd. Wij zaten in "oud' nummer I. Ook opgeknapt, platte tv, airco, mooi keukentje (wel wat summiere inventaris), grote kast op slaapkamer. Ruim balkon. Bedden wel vrij hard, was even wennen. Handdoeken dagelijks verschoond en bedden opgemaakt. Zwembad en er omheen wordt netjes schoon gehouden. Zwembad is niet heel groot, maar voor verkoeling prima. En je hebt een heeeel groot zwembad aan de overkant liggen ;-). Je hebt bij vertrek nog de mogelijkheid om te douchen en er is een kamertje voor je koffers. Zo konden wij de laatste dag nog een heerlijke dag er op uit/aan het strand liggen. Oversteken en je ligt al op het strand! daar zijn bedjes te huur voor 6 euro p.s... Tevens een opstapplaats voor het complex voor de aquabus (5 euro retourtje naar Ibiza stad) of dagtrip naar Formentera. Je hebt dus genoeg bekijks. complex ligt zeer centraal voor Ibiza stad/Playa d'Bossa. En supermarkt dichtbij. Wij zijn met de (prima) bus 13/18 naar Hippymarkt bij Es Canar geweest, enkeltje 3,55 p.p.. Op de hippymarkt zijn artikelen wel duurder dan losse kraampjes op de boulevard/dorpjes.

aan de boulevard (aan de kant van restaurant Fusion), heerlijke restaurantjes voor schappelijke prijzen.

transfer met de taxi gedaan (ongeveer 10/15 minuten. heenreis rond de 15 euro, terug rond de 17,50 (wegens weekend en andere voorrijdkosten).

Prima appartementen centraal gelegen

Elvira Hofstede
28-7-2016

Prima appartement aan de overkant van het hoofdgebouw, zicht op de straat voor ons prima en vrij rustig...hier en daar wel wat dingen aan vervanging toe en de schoonmaak/ opmaak van de bedden is 3x per week dus houd daar rekening mee wel iedere dag schone handdoeken, gebruik van wasmachine (ideaal) verder is de service goed (heb je vragen dan nemen ze echt de tijd voor je) de Lidll practisch om de hoek en een aantal keer heerlijk gegeten bij Home Loos en Cafe de Hoeck ook een bezoekje meer dan waard....zeker nog eens een bezoek waard.

Super vakantie!!

Danielle van Bussel
22-7-2016

Wij werden erg gastvrij ontvangen door het personeel van Mar y Playa.

Het appartementen complex wordt goed schoon gehouden en je krijgt iedere dag schone handdoeken. Erg fijn!

Het zwembad is inderdaad niet erg groot, maar groot genoeg om lekker even af te koelen. Wij hadden prachtig uitzicht vanuit ons balkon, keken recht op de zee uit en het zwembad. Er zijn meer dat genoeg restaurants om uit eten te gaan aan de boulevard. De lidl en de spar zitten op loopafstand ongeveer 5 minuutjes lopen. Een echte aanrader is met de boot naar Formentera te gaan, erg mooi dat! helder blauwe zee en wit strand. op 15 min loopafstand zit ibiza stad en ongeveer 20 minuten lopen zit playa d'n Bossa ( stapgelegenheid en andere gezellige winkeltjes) wat ook een aanrader is de hippiemarkt in sant carlos. kortom echt een paradijs om naar toe te gaan!

Fantastisch!

J. van Vugr
18-6-2016

Mooi appartement, alles is aanwezig, wil je niet koken of ontbijten op de kamer/balkon dan zijn er genoeg mogelijkheden om lekker uit eten te gaan, zowel ontbijten bij Haddock, zit direct aan de boulevard van het appartement, als op andere plaatsen, prijzen normaal net als in NL. Vriendelijk personeel van het complex en de kamers worden netjes schoongemaakt iedere dag.

Vanuit ons balkon schitterend uitzicht op de zee en zwembad, heel mooi!

Wij komen hier zeker weer eens terug!!

We hebben een aantal aanbieders voor Mar Y Playa I voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mar Y Playa I in Ibiza-stad / Eivissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mar Y Playa I zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Mar Y Playa I scoort een 8.17 uit 10 op basis van 259 reviews.