Hotel Ibiza Playa

Hotel aan zeeWeer vandaag25°20°
Hotel Ibiza Playa
7,2

Hotel Ibiza Playa vlakbij het strand d'en Bossa heeft een mooi uitzicht op zee. Een betaalbaar hotel in Ibiza-stad met nette kamers. Het ontbijt is uitgebreid en gevarieerd. Er is geen zwembad bij het hotel zelf, maar je mag gebruik maken van dat van het naastgelegen hotel. En je staat binnen een paar minuten op het strand voor een frisse duik.

169 reviews over Hotel Ibiza Playa in het Nederlands

Ibiza 2013

Dieudonne en Dorothea
9-9-2013

Wij verbleven van 28 augustus t/m 4 september in hotel Ibiza Playa. We hadden vantevoren een koelkastje geregeld en die stond ook al netjes op onze hotelkamer.Het personeel was heel erg vriendelijk en behuplzaam. Het eten was erg gevarieerd en heerlijk! voor elk wat wils! De locatie was ook perfect.Ongeveer een kwartiertje lopen idd naar Ibiza stad. De ligstoelen op het strand voor het hotel waren wel erggg duur. 9 euro per stoel.Wij zijn de eerstvolgende keer gewoon op een handdoek gaan liggen. De kamers zijn erg gehorig, wij konden onze buren gewoon horen als ze de liefde aan het bedrijven waren.Het strand was niet bepaald schoon. Er lag heel veel zeewier Het werd maar 1 keer schoongemaakt.Er zijn genoeg leuke excursies te boeken.De opstapplaats voor alles excursies( touroperator) is bij de bushalte voor de Spar, dit ligt op steenworp afstand van het hotel. Al met al is dit een tophotel voor een verblijf op Ibiza!

Gereisd Met partner in augustus 2013

Kamers wel erg gehorig

Raili
15-8-2013

De service aan de balie is super. Het hotel is schoon. Uitzicht vanuit de kamer met balkon op zee. Prachtig. De kamers zijn wel erg gehorig. Ik zou geen tweede keer voor de hotel kiezen.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Aug 06 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een mooie vakantie!

Margaritha
11-8-2013

Ook dit jaar verbleven wij in hotel ibiza playa. De ligging is perfect, je kunt met de aquabus (3.5 euro pp), taxi (7 euro) of lopend naar Ibiza stad. Super leuk stadje, ongeveer een kwartiertje lopen. Eten in het hotel is goed, s'ochtends veel lekkere broodjes en ook s'avonds veel variatie qua eten. Wel vonden wij Ibiza ontzettend duur qua dingen en uitstapjes. Voor het hotel ligt het strand, Ibiza heeft verder veel leuke strandjes.

Jammer vonden wij dat er weinig animatie was in het hotel, tenminste niet iedere avond en er was geen zwembad aanwezig. Ook weinig kinderen/gezinnen met kinderen op Ibiza.

De hotelkamers zijn erg gehorig en het hotel qua kamers is gedateerd. Wel wel netjes en schoon. Een hotelkamer met zeezicht is aan te raden, prachtig uitzicht.

Gereisd Met partner in juli 2013

Super hotel!

Karin & Esther
30-6-2013

Wij hebben 8 dagen heerlijk genoten in dit hotel! Het personeel verdient eigenlijk geen 10 maar een 20, ze zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn keurig en schoon, alleen erg gehorig. Wij hadden een kamer met zeezicht, en dat was echt prachtig.Je betaalt daar extra voor, maar dat is het meer dan waard! Het ontbijtbuffet is prima, maar het avondeten vonden wij niet geweldig.Het buffet wordt vaak bijgevuld, de smaak is prima maar helaas wel lauw. Eetzaal is basic, maar netjes.WIFI ontvangst is prima in de lobby, voor 15 euro extra kun je het ook op de kamer krijgen maar dat is niet echt nodig. Tegen betaling van 4 euro per dag is het zelfs mogelijk om een koelkastje op je kamer te krijgen, erg fijn! Tevens kun je een badlaken krijgen bij de receptie. Ligging is super, tegenover het strand.Op prima loopafstand naar Eivissa stad en Playa d'en Bossa. Wij komen er zeker nog een keer terug!

Gereisd Met vrienden in juni 2013

SUPER hotel, echt een aanrader!!

Christa
20-6-2013

Net terug van onze vakantie in hotel Ibiza Playa. (reisgezelschap: 2 vrienden)

Echt een SUPER fijn hotel!! Kregen bij aankomst een kamer zonder balkon, maar wilde er eentje met, bij de receptie navraag gedaan en kregen meteen zonder gedoe en zonder bijbetaling een kamer met balkon.

Het personeel is allemaal ontzetten vriendelijk en behulpzaam. Hotel (+kamer) ziet er iedere dag weer keurig schoon uit en ruikt lekker fris! Zowel ontbijt als diner is goed en gevarieerd en vanuit de eetzaal heb je mooi uitzicht over zee.

Hotel is een aanrader voor iedere reisgezelschap.

Vanaf het hotel is het prima te lopen naar Ibiza stad. Ook leuk om keer de aqua bus te pakken naar de stad.. kost maar € 3,- Bij de receptie en in de lobby is gratis wifi. Is mogelijkheid om een kluis op de kamer te huren.

Wij hebben een geweldige tijd gehad in Hotel Ibiza Playa en gaan volgend jaar zeker weer terug!!

Gereisd Met vrienden in juni 2013

Prima hotel!

jan snijder
3-6-2013

Hotel Ibiza playa heeft een zeer goede prijs-kwaliteit. Keurige kamers; goede schoonmaak. Uiterst vriendelijk personeel in het hele hotel! WIFI ontvangst foyer is prima. Mogelijkheid tegenbetaling op de kamer; echter niet noodzakelijk. Gevarieerd avondeten en prijs-kwaliteit is prima. Men probeert elke dag wat anders in het buffet op t nemen. De eetgelegenheid is basic, maar goed verzorgd. Goedkope goede wijn bij het eten. Prachtig zeezicht! Strand voor de deur en bushalte bijna om de hoek om naar Salinas strand te gaan. Korte loopafstand nar Centrum Eivissa stad.

Gereisd Met partner in Fri May 24 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ligging is perfect !!!

Angela
11-9-2012

Het personeel was echt super vriendelijk. Wij hadden een half pensioen het ontbijt was prima van alles volop genoeg. overal lekker dichtbij naar de stad 5 minuutje,s met de taxi. het strand bij het hotel is ook goed alleen zou wel een auto huren want je heb echt hele mooie stranden op ibiza. Er was bij ons 1 nadeel dat we de hotel kamer in kwamen hadden we geen balkon. Dus toch maar gevraagd of we konden ruilen. We kregen een kamer met balkon alleen keken uit op de appmenten van de bewoners, daken van ander appm grensde aan ons balkon kon er zo overheen lopen. de koffers moesten naar het bed liggen want kon ze nergens kwijt erg kleine kamer. Dus vraag een kamer met balkon en zeezicht.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel, mooie ligging, prima vakantie

tomfranckaert
6-9-2012

Deze augustus naar Ibiza op vakantie geweest. Het is hotel is gelegen in figueretas tussen playa den bossa en ibiza stad. Naar beide is ongeveer 20 minuten lopen. Er rijden ook bussen en uiteraard taxi's. Wij hebben vooral gebruik gemaakt van de benenwagen (en nog 2 dagen een scooter gehuurd om het gehele eiland te zien). De kamers werden goed schoongehouden, men kon kiezen wanneer deze wel of niet werden schoon gemaakt. Het eten was prima, er was ruim de tijd voor het ontbijt en dinner (beide 2 1/2 uur) je moest wel beetje opletten wanneer ze met nieuw eten kwamen uit de keuken dan was het nog warm. Avond eten was zeer gevarieerd elke dag andere keuze, ontbijt was ook prima. Mar y playa is het appartmenten complex ernaast van het hezelfde bedrijf hiervan kon het zwembad worden gebruikt. Hier niet vaak gelegen (vanwege de schaduw) en het strand is op 20 meter van het hotel. Kamers waren wel gehorig met bedden verschuiven vooral.

Gereisd Met partner in augustus 2012

Geweldig goed hotel

Fam L
15-8-2012

Mooi gelegen aan het strand met uitzicht over zee , uitzicht zee kost iets meer . Hotel is erg netjes en schoon , alle kamers airco . Restaurant , diner erg goed met veel diversiteiten en het ontbijt prima. Personeel restaurant , receptie en schoonmaak erg vriendelijk en behulpzaam. 15 minuten lopen naar Ibiza stad en 20 minuten via strand naar playa den bossa .

Erg mooie locatie

manonnie_
15-7-2012

Heerlijke vakantie gehad in Ibiza, het hotel ligt direct aan het zandstrand en de boulevard. Het personeel is erg vriendelijk, en mankementen aan de kamer worden vrijwel direct na het gemeld te hebben gemaakt. Nederlandssprekend personeel was nergens te bekennen. Er was genoeg keuze m.b.t. het eten, de gerechten waren alleen behoorlijk lauw. Mooie, simpele hotelkamer, met erg mooi uitzicht.

Gereisd Met vrienden in juni 2012

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibiza Playa in Ibiza-stad / Eivissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibiza Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.