Hotel Ibiza Playa

Hotel aan zeeWeer vandaag27°21°
Hotel Ibiza Playa
7,3

Hotel Ibiza Playa vlakbij het strand d'en Bossa heeft een mooi uitzicht op zee. Een betaalbaar hotel in Ibiza-stad met nette kamers. Het ontbijt is uitgebreid en gevarieerd. Er is geen zwembad bij het hotel zelf, maar je mag gebruik maken van dat van het naastgelegen hotel. En je staat binnen een paar minuten op het strand voor een frisse duik.

170 reviews over Hotel Ibiza Playa in het Nederlands

Erg genoten!

Inge
4-8-2014

Geweldig hotel! Personeel was erg gastvrij en aardig, eten was ook zeker goed en veel keus, hetzelfde met het ontbijt. Wij zijn naar andere plaatsjes geweest zoals Sant Antoni of Playa d'en bossa, dan ben je écht wel blij dat je op dit plaatsje zit! Kamers zijn soms wel gehorig maar vond dat zelf geen probleem. Wij hadden gekozen voor een kamer met een balkon en zeezicht, en ook nog zo hoog mogelijk. in een woord WAUW, wat een uitzicht! Wij hebben een hele leuke vakantie gehad en zal dit hotel zeker aanraden, zoal voor gezinnen als voor met je partner.

Gereisd Met partner in juli 2014

Gewoon doen!

VM
21-7-2014

Het hotel is wat verouderd. Wij hadden geen balkon. We keken via het raam uit op een witte muur (kamer 216). Bedden waren prima. Helaas geen dekbed maar een laken + sprei. Airco werkte prima. Zeer kleine badkamer met toilet, wastafel en douche. Je kan er niet met 2 personen tegelijk staan. Wel een goede douche overigens. Ontbijt in een zaal (helaas geen terras). Voldoende keuze in broodjes + beleg. Iedere dag een gebakken eitje of een omelet. Iedere dag vers fruit. Koffie is inderdaad echt niet te drinken. Sapjes uit een automaat. Gratis wifi in de lounge + terras. Terras kijkt uit over de boulevard en het strand. Als je het terras afloopt, loopt je meteen naar het naastgelegen zwembadje waar je gebruik van mag maken. Onder het hotel een sushi bar. Wij zouden het hotel wel aanraden en ook zelf nog wel een terug willen keren (ondanks de minpuntjes). De ligging is simpelweg perfect. Prijs/kwaliteit (voor Ibiza-begrippen) is prima.

Gereisd Met partner in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor een zorgeloze vakantie

Hans Meles
13-6-2014

Wat een geweldig hotel op een toplocatie. Was er 30 jaar niet geweest, maar het was nu zelfs nog beter. Prachtig strand met heldere zee voor de deur, prima eten en geweldige service. Omdat we 's morgens vroeg terugvlogen, stond er vanaf 6 uur een ontbijt klaar. Dit geeft aan hoe klantgericht er gewekt wordt door alle bedienden. Prachtig is ook de lange boulevard (zonder auto's) die voor het hotel langs loopt.

Gereisd Met partner in juni 2014

Solfly

Schitterend uitzicht vanuit een uitstekende kamer

Jos
8-6-2014

Het hotel ligt direct aan de boulevard met mooie zandstranden voor de deur. De kamer gaf een schitterend uitzicht over de baai. Elke dag goed schoon, opgemaakte bedden en schone handdoeken. De bedden waren comfortabel en inrichting kamer voldeed goed. Enige opmerking is dat wij voor het gebruik van de koelkast €4 per dag extra betaald moet worden. Het buffet gaf 's morgens en 's avond een ruim aanbod, maar qua smaak viel het ons tegen. Het hotel als geheel was goed en zeker aan te raden als uitvalsbasis om lopend naar Ibiza stad te gaan. De huurauto konden wij op 5 minuten loopafstand van het hotel parkeren.

Gereisd Met partner in mei 2014

leuk en fijn hotel

judith timmermans
22-5-2014

Leuk hotel, 15 min lopen van Ibiza stad. Genoeg winkels, restaurants en barretjes in de naaste omgeving. Onder in het hotel zit een disco en een sushi restaurant. Mooi uitzicht! Wij waren in voorseizoen en alles was prima bevallen. zwembad netjes maar niet zo heel groot, wellicht te klein in hoogseizoen. hotel heeft eigen parkeergarage deze vooraf wel boeken, maar paar plaatsen vrij en in nabije omgeving nergens gratis parkeren.

Gereisd Met partner in mei 2014

Perfecte ligging

spostema
10-5-2014

Perfecte ligging direct aan zee. Zeezicht is een plaatje. kamer okee wel gehorig inderdaad. bus verbinding vlakbij. Eten kan er mee door. Koffie en fruitdrank niet te zuipen. koffie halen bij appartementen complex. Geen zwembad en anders er naast appartementencomplex klein zwembad Bedjes strand kosten 6euro per stuk. Ibiza stad goed te lopen 15min. Het is allemaal wat verouderd.

Gereisd Anders in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk hotel

C.
6-5-2014

Perfecte ligging, direct aan het strand. Eten en lekker, vers en fris. Personeel is allemaal vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn netjes, maar het zeezicht uitzicht is waanzinnig mooi! Jammer dat het zwembad vrij klein en en geen parasols. Veel schaduw (in mei). Prima verblijf gehad en ga er zeker weer terug. Fijn hotel met lieve mensen!

Gereisd Alleenreizend in april 2014

Heerlijk!

Jescaatje
3-11-2013

Wat een heerlijke kamer, wat een fantastisch uitzicht en wat een vriendelijk personeel! Elke dag schoonmaak en nieuwe handdoeken. Het ontbijtbuffet was erg uitgebreid en ook vanuit de eetzaal heb je een heerlijk uitzicht op zee. De bedden sliepen super en de airco was ook erg prettig.

Vanuit het hotel sta je zo bij het zwembad van Mar y Playa I.

Je loopt in ca. 15 minuten naar het centrum van Ibiza stad, maar aan de boulevard van Figueretas zijn ook leuke restaurantjes te vinden. Probeer een menu del dia voor een spotprijs!

Gereisd Alleenreizend in oktober 2013

Kleine kamer

sdesmit_1
5-10-2013

In de badkamer was geen plaats om te keren. De kamer was aan de kleine kant, maar was wel schoon. Het personeel was vriendelijk.

Gereisd Alleenreizend in Sun Sep 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel, vriendelijk en gastvrij

Geert en Cora
20-9-2013

Ibiza Playa is een gemoedelijk hotel met enorm aardig en servicegericht personeel. Het hotel is wel wat verouderd. De kamer had geen balkon en was erg klein. Bedden en douche wel prima in orde. De eetzaal is gedateerd en erg massaal maar het eten goed en gevarieerd. Een minpuntje is wel dat op het buitenterras enorme platte tv's hangen die elke dag op dezelfde MTV- achtlingen zender staan met dezelfde clips, vreselijk irritant!! Een lekker loungemuziekje zou veel beter passen bij het prachtige uitzicht op zee, ook de verlichting is vrij steriel, beetje meer sfeer graag! Ligging van het hotel kan echt niet beter! Aan het strand en alle vermaak op loopafstand!

Gereisd Met partner in september 2013

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibiza Playa in Ibiza-stad / Eivissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibiza Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.