Hotel Ibiza Playa

Hotel aan zeeWeer vandaag25°20°
Hotel Ibiza Playa
7,2

Hotel Ibiza Playa vlakbij het strand d'en Bossa heeft een mooi uitzicht op zee. Een betaalbaar hotel in Ibiza-stad met nette kamers. Het ontbijt is uitgebreid en gevarieerd. Er is geen zwembad bij het hotel zelf, maar je mag gebruik maken van dat van het naastgelegen hotel. En je staat binnen een paar minuten op het strand voor een frisse duik.

169 reviews over Hotel Ibiza Playa in het Nederlands

Gereisd Met partner in juli 2015

Fantastisch!

ellis8
13-7-2015

Samen met mijn zus en moeder 7 dagen verbleven in hotel Ibiza Playa. Hotel met zeezicht geboekt en het uitzicht was GEWELDIG! Echt een aanrader! Personeel is zeer behulpzaam en servicegericht. Schoonmaaksters maken alles op en top schoon. WIFI werkt prima in de openbare ruimtes. Ontbijt en diner zijn beiden gevarieerd, wel opletten op nieuwe 'eetbakken' deze zijn goed warm (kan soms voorkomen dat het eten lauw/koud wordt). We hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad. We hebben 1 dag een auto gehuurd, echt een aanrader! Prachtige locaties van Ibiza bezocht. Tegenover het hotel ligt een klein winkeltje, hier hebben we dagelijks water/frisdrank gekocht. Erg aardige mevrouw die deze winkel runt. Ligging is perfect; direct aan de boulevard en het strand. Enige minpunten zijn: kosten van het huren van een koelkast (per dag 4 euro) en de ligbedden en parasols op het strand zijn prijzig.

Gereisd Anders in juni 2015

Solfly

We hebben een leuke vakantie gehad

Mirja en Leandra
8-5-2015

Ik ben samen met mijn dochter van 15 jaar geweest. Kamers waren erg gehorig. Ontbijt was goed, sapjes uit de automaat, was niet lekker. Avondeten was goed maar weinig variatie. Zwembad was erg klein maar wel schoon. Wij hebben een kamer met zeezicht geboekt (6e verdieping). Dit is wel aanrader wat een uitzicht. Verder restaurantjes op loopafstand, ibizastad 20 minuten lopen. Als je naar de Hippymarkt gaat, is het aan te raden met de lijnbus te gaan. 7,10 euro per persoon i.pv. de 25 euro die door de reisorganisatie word aangeboden. Verdere een hele leuke vakntie gehad samen met mijn dochter.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon May 04 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijn hotel voor kort verblijf

marisje
19-1-2015

We zijn hier eind april 2014 geweest en hebben er van genoten. Het strand en restaurantjes op loopafstand en verder redelijk rustig omdat we vroeg in het seizoen zijn gegaan. Het was de eerste keer in Ibiza en voor de prijs/kwaliteit een goed hotel met wifi :)

Gereisd Met partner in januari 2015

Ibiza PLaya

meneer van Stiphout
7-10-2014

ligging is perfect.15 minuten lopen van Ibiza stad en een kleine 20 minuten lopen naar Playa d'Bossa.Weinig variatie in eten.Kamers waren goed en schoon.

Gereisd Met partner in september 2014

Na lang weggeweest weer terug naar dit hotel

k_roos
20-9-2014

10 jaar waren we er niet geweest. Bij aankomst werden we herkend door de receptie en ook in het restaurant werden we herkend. Maar, eerlijk is eerlijk we waren in dit hotel al 30 keer eerder geweest. Het voelde als thuis komen, een heerlijke sfeer, prima kamer met zicht op zee en prima vriendelijk personeel.

Gereisd Met partner in augustus 2014

Simpel maar fijn hotel

G
11-9-2014

Ibiza Playa is een simpel maar fijn hotel. Ligt direct aan het strand en op loopafstand van barretjes en restaurantjes. Ook het bruisende Ibiza stad is op loopafstand (15 min). Zwembad stelt niet veel voor. Redelijk gezellige bar en prima terras, waar je een mooi uitzicht hebt over zee en de boulevard. Kamers zijn simpel en wat gehorig. Zorg dat je zeezicht boekt.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Absoluut een aanrader!

Daphne
2-9-2014

Hotel Ibiza Playa ligt op een fantastische lokatie aan een autovrije boulavard. Onze kamer was schoon en had een prachtig uitzicht op de zee, elke dag heerlijk wakker worden dus! De buurt is gezellig en ligt vlak bij het uitgaansgebied en luchthaven. Het personeel spreekt goed Engels en zijn vriendelijk. Het ontbijt was lekker en gevarieerd, het avondeten was niet verkeerd maar verveelt snel. Gelukkig is er voor een redelijke prijs goed te eten in de buurt. Het zwembad is wat klein maar heeft voldoende ligplaatsen. Het hotel ligt aan het strand en daar is het zeker ook goed vertoeven. Vaak is er 's avonds entertainment in de bar, meer voor volwassenen. De Wifi in de lobby is ook erg prettig (kan tegen betaling ook op de kamer). Wij hebben er een top vakantie gehad en zouden hier zeker terug komen!

Gereisd Met partner in augustus 2014

Erg genoten!

Inge
4-8-2014

Geweldig hotel! Personeel was erg gastvrij en aardig, eten was ook zeker goed en veel keus, hetzelfde met het ontbijt. Wij zijn naar andere plaatsjes geweest zoals Sant Antoni of Playa d'en bossa, dan ben je écht wel blij dat je op dit plaatsje zit! Kamers zijn soms wel gehorig maar vond dat zelf geen probleem. Wij hadden gekozen voor een kamer met een balkon en zeezicht, en ook nog zo hoog mogelijk. in een woord WAUW, wat een uitzicht! Wij hebben een hele leuke vakantie gehad en zal dit hotel zeker aanraden, zoal voor gezinnen als voor met je partner.

Gereisd Met partner in juli 2014

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibiza Playa in Ibiza-stad / Eivissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibiza Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.