Hotel Ibiza Playa

Hotel aan zeeWeer vandaag23°15°
Hotel Ibiza Playa
7,3

Hotel Ibiza Playa vlakbij het strand d'en Bossa heeft een mooi uitzicht op zee. Een betaalbaar hotel in Ibiza-stad met nette kamers. Het ontbijt is uitgebreid en gevarieerd. Er is geen zwembad bij het hotel zelf, maar je mag gebruik maken van dat van het naastgelegen hotel. En je staat binnen een paar minuten op het strand voor een frisse duik.

169 reviews over Hotel Ibiza Playa in het Nederlands

Gehorig

F&P
27-6-2016

Het hotel heeft een goede ligging, tussen Ibiza stad en Playa d'n Bossa en daarom dachten we hier ook rustig te zitten, maar helaas is het hotel op zich heel erg gehorig! Hebben bijna geen nacht goed geslapen! Het eten is prima, maar de koffie is niet lekker! Wij komen hier niet meer terug alleen ivm geluidsoverlast. Als dat niet was dan kwamen we zeker terug...erg jammer...

Gereisd Met partner in juni 2016

Prima hotel

Joan
3-6-2016

Kamer 502 met zeezicht is een prima kamer. Ondanks dat het geen boxspring was hebben we toch goed geslapen op de bedden. Prachtig uitzicht op zee. Het ontbijt was prima, veel keus en lekkere koffie. Het diner was ook prima, ook voldoende afwisseling en keus. Het personeel is vriendelijk. Een wijntje aan de bar kost maar € 2,50. Het hotel ligt aan het strand en een kwartiertje lopen van het centrum van de stad Ibiza. Als ik weer naar Ibiza zou gaan dan zouden we waarschijnlijk weer voor dit hotel kiezen maar wel met voorkeur voor zeezicht.

Gereisd Met vrienden in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer een 1 persoonskamer

Josje
2-6-2016

Had een 1 persoonskamer geboekt, maar de kamer was onwijs klein (2 bij 3), ontzettend gehorig, pastte net een kast in. Geen balkon en ligging aan de zijkant van het hotel boven de afwaskeuken en alle airco's. Lawaai was bij de eerste nacht verschrikkelijk, zelfs met oordopjes in. Om 5 uur 's nachts deed daarom ook mijn klacht bij de receptie dat ik niet kon slapen en een andere kamer eiste. Om 10 uur moest ik terugkomen, want dan was de manager aanwezig.

Nog dezelfde dag een andere kamer gekregen, ook ontzettend lawaaierig, maar een verbetering. Een tweepersoonskamer met balkon.

Ook de vernieuwde/verbouwde kamers gezien, zoals op de foto's, maar geen garantie dat je deze kamer dus krijgt.

Verder een toplocatie en net hotel, goed ontbijt en je bent binnen 30 seconden op het strand.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2015

Geweldig

Debby
21-5-2016

De ligging en uitzicht op zee was prachtig! De kamer basic maar prima, wij waren toch de hele dag weg. Het ontbijt eenvoudig maar lekker net als het avondeten. Het personeel zeer vriendelijk. Wij gaan volgend jaar zeker weer!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2016

Zeer centraal

B&R
8-5-2016

Hotel ligt op zeer centraal, in een kwartiertje loop je naar Ibiza stad. Hotel ligt aan de boulevard, klein zwembad maar strand voor de deur. Ontbijt en diner zijn goedkoop maar voor sfeer geef ik voorkeur aan een van de vele restaurants in de buurt. Op 200 meter afstand is er een gezellig Nederlands café De Hoeck. Wij gaan volgend jaar weer, dan in oktober.

Gereisd Met partner in mei 2015

Geweldig hotel

Mevr.Voss
2-5-2016

Het is een supergoed hotel op de boulevard. We hadden een kamer met zeezicht, geweldig. Het ontbijt en diner zijn heel goed verzorgd, met volop keuze van lekkernijen. De bediening is heel aardig, eveneens het overige personeel. Het hotel is schoon, de kamers worden elke dag opgeruimd en elke dag schone handdoeken. Bij het hotel zijn ook de appartementen, inclusief een zwembad en ligstoelen. Het was de 2e keer dat ik er was , eind april. Na deze tijd is het wel een stuk drukker in het hotel, erom heen en in de stad zelf, maar voor wie daar van houdt is dat ook prima.

Gereisd Met partner in april 2016

Beetje teleustellend

Malou
31-8-2015

Goed was het ontbijt, het zwembad en het vriendelijke personeel.

Minder was het uitzicht op een blinde muur, de heel kleine kamer zonder tafeltje of iets waar je spullen op kwijt kan, mini badkamer, de knoepelharde bedden en het niet wisselen van beddengoed in 12 dagen.

Gereisd Met vrienden in augustus 2015

Super plek

Marco
24-8-2015

Ligging perfect, echt pal aan zee. Prima keuken en vriendelijk personeel.

Gereisd Met partner in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel!

Leo en Jolanda
24-8-2015

We zijn hier nu voor de derde keer geweest en komen zeker nog een keer terug! De kamers zijn eenvoudig en erg schoon. Het uitzicht is fantastisch (wel een kamer met zeezicht reserveren). Ontbijt en diner zijn prima verzorgd en gevarieerd. Personeel is super vriendelijk. Het hotel is perfect gesitueerd: aan een gezellige boulevard, aan het strand, op 15 minuten loop-/vaarafstand naar Ibiza stad (de watertaxi is een aanrader). Je kunt elke dag een schoon badlaken van het hotel gebruiken, je kunt een koelkastje en kluisje huren.

Gereisd Met partner in augustus 2015

Uitstekend!

Rosalie
20-8-2015

Dit hotel is echt een prima 3* hotel! Het ontbijt is vooral erg goed, avondeten iets minder maar nog steeds prima. De ligging is perfect! Direct aan het strand en ook nog tussen Ibiza stad en Playa den Bossa, het hotel ligt in een vrij rustige plaats maar de drukte kan je makkelijk opzoeken(met de bus of lopend) het personeel is erg vriendelijk! Ik ben er nu voor de 2e keer geweest en ga sowieso volgend jaar weer terug! En dan nog steeds op basis van HP, in verhouding ben je gewoon minder geld kwijt!

Gereisd Anders in juni 2015

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibiza Playa in Ibiza-stad / Eivissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibiza Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.