Hotel Ibiza Playa

Hotel aan zeeWeer vandaag23°12°
Hotel Ibiza Playa
7,3

Hotel Ibiza Playa vlakbij het strand d'en Bossa heeft een mooi uitzicht op zee. Een betaalbaar hotel in Ibiza-stad met nette kamers. Het ontbijt is uitgebreid en gevarieerd. Er is geen zwembad bij het hotel zelf, maar je mag gebruik maken van dat van het naastgelegen hotel. En je staat binnen een paar minuten op het strand voor een frisse duik.

169 reviews over Hotel Ibiza Playa in het Nederlands

Fantastische plek

Ron LEENDERS
29-6-2017

Goed hotel tegen een eerlijke prijs. Goed ontbijt, week variatie in het diner buffet, goede bediening.

Gereisd met partner in januari 2017

Erg gehorig

R S
25-5-2017

Goedkoop, schoon, vriendelijk personeel. Ideale ligging aan het strand en dichtbij de stad. Kamers zijn erg gehorig, als je wil uitslapen - ga dan naar een ander hotel. Hier krijg je er de kans niet voor, de schoonmakers maken je wel wakker... luid praten op de gang en het eeuwig schuiven met bedden.

Gereisd met vrienden in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima

Iris
3-10-2016

Laat in de avond kwamen wij aan bij Ibiza Playa. Nadat het papierwerk geregeld was kregen wij het pasje voor onze kamer. Wij deden de kamer los en het was echt een klein hok waar amper een koffer bij in paste.. toen dachten we, laten we even rustig op het balkon zitten, maar die was er niet! Dit gelijk gemeld bij de receptie, maar ze konden die avond niks meer voor ons doen. De volgende ochtend dit weer meerdere keren gemeld en kregen toen eindelijk een normale kamer met balkon. De ligging is perfect! Het eten is ook simpel, maar goed!

Gereisd met partner in juli 2016

Wederom fantastisch!

Leo
16-9-2016

Ibiza Playa is zijn drie sterren meer dan waard: vriendelijk personeel, de kamers zijn schoon, elke dag schone handdoeken, fantastisch uitzicht, prima ontbijt- en dinerbuffet, perfecte ligging t.o.v. Ibiza stad, strand en gezellig boulevardje voor de deur. Je kan gebruik maken van de towelservice (elke dag een schoon badlaken), een koelkastje en kluisje huren. Enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat er op de kamer geen wifi is en dat de Wi-Fi verbinding in de lounge/restaurant soms traag is of weg valt.

Gereisd met partner in juli 2016

Geweldig kamers prachtig en schoon

J Focke
16-9-2016

Mooi uitzicht en het eten prima verzorgd grote keuze.Ontbijt tot 10.30 uur en diner vanaf 20.00 uur zodat je een lange middag had om alles te bekijken of ondernemen.Op de kamers heerlijke bedden heel breed en volop kast en opbergruimte en een heel nette badkamer elke dag schone handdoeken.

Gereisd met partner in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig

ruud
28-8-2016

Alles was perfect: ligging, uitzicht, eten, kamer, het weer, personeel.

Niks te klagen!

Gereisd met partner in augustus 2016

peter schipanski
27-8-2016

Zorg dat je balkon met zeezicht boek en je heb een pracht uitzicht . anders zit je aan de achterkant en heb je geen mooi uitzicht . Wat wel jammer is dat er geen koelkast bij de prijs in zit .deze kan je huren voor € 4.00 per dag wel een aanrader .

Gereisd met partner in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Erg goed hotel

Isabel
22-8-2016

Wij zijn net terug van een weekje Ibiza. Wij hebben een prima tijd gehad in dit hotel en komen er zeker nog een keer terug! De ligging is ideaal: je staat binnen 1 minuut op het strand of aan het zwembad en binnen 20 minuutjes lopen in Ibiza stad. Wij hadden een mooie kamer met prachtig uitzicht. Netjes, schoon en met balkon en koelkastje. Het personeel is erg vriendelijk en helpt goed. In het restaurant en de lobby is gratis WiFi, op de kamer kost het zo'n €20 voor een week. Een auto of scooter huren is zeker een aanrader omdat er veel mooie stranden zijn om een kijkje te gaan nemen (cala comte was onze favoriet). Ook een dagje met de boot naar Formentera is heel erg leuk en een echte aanrader (zo'n €20 pp voor een retourtje). Wij hebben daar een scooter gehuurd en zijn naar alle prachtige stranden gereden. Verder natuurlijk de hippiemarkten bezocht, leuk om eens gezien te hebben. Hier zijn we met de lijnbus naar toe gegaan en dat is ook heel goed te doen en erg simpel.

Gereisd met partner in augustus 2016

Top hotel!

T.T.
26-7-2016

Voor mij de 2e keer Ibiza en opnieuw dit hotel! Zeer goede ligging (als je het eiland Ibiza wilt verkennen), vriendelijk personeel en kamer met zeezicht is prachtig. Kamers zijn wel gehorig. Tevens een scooter via het hotel gehuurd en dat ging ook heel goed (aanrader). Eten is goed te doen (niet spectaculair). In ieder geval een heerlijk weekje hier gehad en ik kom hier zeker voor de derde keer terug.

Gereisd met partner in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geen Aanrader!

Shanna
6-7-2016

bij aankomst van het hotel is mijn ID kaart!!!!! verdwenen, ze hebben me weten af te leiden door het blaadje wat ik moest tekenen.. Met gevolg ik tekende iets zodat hun nergens aansprakelijk voor zijn van verlies van een ID kaart of paspoort. Ik heb dit niet meteen terug gekregen en door acriviteiten de dag door heb ik er niet meer aangedacht.. vervolgens is ons kamer kaartje nergens meer te vinden.... en toen.... spijkerjasje verdwenen!!!!!! Stijltang verdwenen!!!!!!! Twee waaiers wat bij bij de ushuaia gekregen hadden verdwenen!!!!! En de medewerkers trekken hun schouders op helpen je niet 0 interesse.. kunnen opeens geen Engels meer als je ze verteld wat gebeurd is. Hangen nergens camera's op natuurlijk...... en het ontbijt is slecht!!!!! Geen variatie, negrens hangel kaartjes bij I.v.m allergie dieët.... Ik heb absoluut geen goeie ervaring in dit hotel!!!! De eerste en zeker de laatste keer geweest!!!!

Gereisd met vrienden in juni 2016

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibiza Playa in Ibiza-stad / Eivissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibiza Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.