Hotel Ibiza Playa

• Aan zee
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

Hotel Ibiza Playa vlakbij het strand d'en Bossa heeft een mooi uitzicht op zee. Een betaalbaar hotel in Ibiza-stad met nette kamers. Het ontbijt is uitgebreid en gevarieerd. Er is geen zwembad bij het hotel zelf, maar je mag gebruik maken van dat van het naastgelegen hotel. En je staat binnen een paar minuten op het strand voor een frisse duik.

176 reviews over Hotel Ibiza Playa

• 2017
    8Renée15-10-2017

Echt genoten!!

De Kamers zijn goed schoon en er liggen elke dag schone handdoeken. Ontbijt is zeer gevarieerd en lekker, personeel is heel vriendelijk en vrolijk. Ligging van het hotel is geweldig! Direct aan het strand waar ook de aanlegsteiger voor de aquabus is, hiermee kun je voor een paar euro naar Ibiza stad of playa den bossa. Zwembad is heerlijk en ligstoelen lekker stevig. Wij waren er begin oktober (tussen de 24 en 26 graden elke dag) dus toen was het al vrij rustig op het eiland desondanks is het parkeren van je huurauto haast onmogelijk.. dus aan te raden om om vooraf even uit te zoeken waar je kunt parkeren of savonds je auto in kunt leveren. Formentera met de scooter is zeeer aan te raden, de stranden o.a. Cala Saona zijn geweldig en ook de stadjes superleuk. Ook met de auto naar de hippiemarkt is heel leuk om te doen, de sfeer is er geweldig. Wij zijn naar ushuaia geweest, drinken is inderdaad duur €17 voor een mixdrankje maar het zijn grote bekers. Dus ook Ushuaia is een superleuke belevenis en kan ik je zeker aanraden als je van dat soort feestjes houdt!!

• 7irene30-08-2017

mooi verblijf voor een weekje!

kleine kamer (hok) zonder balkon, bij de receptie gevraagd voor een andere kamer en zeiden meteen dat we ochtend erna even langs mochten komen. super service!

voor 10eu per dag een mooie kamer met zeezicht. heerlijk ontbijt, mooie ligging en dichtbij ibiza stad (lopend 10a 15min, watertaxi in 5/10 min voor 3eu)

ushuaia feest lopend gedaan, was wat ver, kan je beter met de bus/taxi/watertaxi gaan.

auto huren via het hotel was het goedkoopst en makkelijkst, auto wordt gebracht en opgehaald bij het hotel, super!

wifi was vrij duur per dag, in de hal en bij de bar gratis goede wifi.

voor kinderen was er niet veel (geen animatie of iets), veel nederlanders in het hotel dus de kinderen vermaakte zichzelf vooral met elkaar.

al met al super vakantie gehad! je maakt het tenslotte zelf!

Met vrienden

• 8Peter25-08-2017

toplocatie !

Kamer met zeezicht is wel echt een aanrader. Prachtig uitzicht !!! Verzorgd hotel. Goede keuken. goede airco (kluis en koelkast bij te huren, maar hebben we niet gedaan) 't zwembadje is klein en deels erg diep (2,30 m), maar de baai voor het hotel is super (voor kleine kinderen) (afgebakend) en doet je het zwembadje snel ver- geten. Fijne wandelpromenade. Bootjes voor het hotel brengen je naar verschillende locaties (Formentera, Eivissa, playa d'en Bossa)

Ibiza-stad (= Eivissa) (per boot (15 min) of te voet (25 min) te bereiken) is leuk overdag, maar zeker 's avonds ! Met een huurauto kan je aardig rond'cruisen' (42 km lang - 25 km breed) (! parkings aan de baaien zijn vaak erg druk) Echt genoten !!

Met oudere kinderen

• 8Gerrie vd Zanden01-07-2017

Geweldig

De ligging het eten en de service was geweldig! Super vriendelijke bediening ook aan de receptie op de dag van aankomst laat nog kunnen eten en bij vertrek laat douche ruimte beschikbaar. Let wel op met boeken dat niet alle kamers balkon hebben. Ze zien ons nog wel eens terug.

• 9Ron LEENDERS29-06-2017

Fantastische plek

Goed hotel tegen een eerlijke prijs. Goed ontbijt, week variatie in het diner buffet, goede bediening.

• 3R S25-05-2017

Erg gehorig

Goedkoop, schoon, vriendelijk personeel. Ideale ligging aan het strand en dichtbij de stad. Kamers zijn erg gehorig, als je wil uitslapen - ga dan naar een ander hotel. Hier krijg je er de kans niet voor, de schoonmakers maken je wel wakker... luid praten op de gang en het eeuwig schuiven met bedden.

Met vrienden

• Oude reviews

6Iris03-10-2016

Prima

Laat in de avond kwamen wij aan bij Ibiza Playa. Nadat het papierwerk geregeld was kregen wij het pasje voor onze kamer. Wij deden de kamer los en het was echt een klein hok waar amper een koffer bij in paste.. toen dachten we, laten we even rustig op het balkon zitten, maar die was er niet! Dit gelijk gemeld bij de receptie, maar ze konden die avond niks meer voor ons doen. De volgende ochtend dit weer meerdere keren gemeld en kregen toen eindelijk een normale kamer met balkon. De ligging is perfect! Het eten is ook simpel, maar goed!

• 9Leo16-09-2016

Wederom fantastisch!

Ibiza Playa is zijn drie sterren meer dan waard: vriendelijk personeel, de kamers zijn schoon, elke dag schone handdoeken, fantastisch uitzicht, prima ontbijt- en dinerbuffet, perfecte ligging t.o.v. Ibiza stad, strand en gezellig boulevardje voor de deur. Je kan gebruik maken van de towelservice (elke dag een schoon badlaken), een koelkastje en kluisje huren. Enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat er op de kamer geen wifi is en dat de Wi-Fi verbinding in de lounge/restaurant soms traag is of weg valt.

• 9J Focke16-09-2016

Geweldig kamers prachtig en schoon

Mooi uitzicht en het eten prima verzorgd grote keuze.Ontbijt tot 10.30 uur en diner vanaf 20.00 uur zodat je een lange middag had om alles te bekijken of ondernemen.Op de kamers heerlijke bedden heel breed en volop kast en opbergruimte en een heel nette badkamer elke dag schone handdoeken.

• 7ruud28-08-2016

Geweldig

Alles was perfect: ligging, uitzicht, eten, kamer, het weer, personeel.

Niks te klagen!

14 tips over Hotel Ibiza Playa

• C., 06-05-2014

Ibiza stad is in 15 min. Lopend te bereiken en taxi's zijn niet duur.

• Dieudonne en Dorothea, 09-09-2013

koelkastje en kluis regelen!

• spostema, 10-05-2014

Tapas eten bij Home Loos nl eigenaar. boottrips naar alle bestemmingen vh eiland. boot opstap voor hotel ook naar Formentera

9 vragen over Hotel Ibiza Playa

• Marlou , 17-09-2018

Omgang met voedselintoleranties

Heeft iemand ervaring met hoe men in het hotel om gaat met gasten die een voedselintolerantie hebben? Bijv. Gluten/zuivel

• Anita, 28-06-2018

Veel zin in

Wij gaan 17 augustus na dit hotel en willen graag een auto huren. Is dit verstandig ja of nee?, Omdat er geen parkeer gelegenheid is. Groetjes

Sharon, 02-07-2018

Hoi!! Wij gaan 20 augustus naar dit hotel. En hebben ook meerdere dagen een auto gehuurd. Heeft u al wat meer info over de parkeerplekken toevallig?

• Laura, 16-01-2018

Eenpersoons kamer

Hallo! Weet iemand hoe de eenpersoons kamers eruit zien? Heb je echt helemaal geen uitzicht, raam oid? En hoe is het met het geluidsoverlast?

Ik hoor graag! Dankjewel!

Laura

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkerenBetaald