Hotel Ibiza Playa

Hotel aan zeeWeer vandaag22°14°
Hotel Ibiza Playa
7,3

Hotel Ibiza Playa vlakbij het strand d'en Bossa heeft een mooi uitzicht op zee. Een betaalbaar hotel in Ibiza-stad met nette kamers. Het ontbijt is uitgebreid en gevarieerd. Er is geen zwembad bij het hotel zelf, maar je mag gebruik maken van dat van het naastgelegen hotel. En je staat binnen een paar minuten op het strand voor een frisse duik.

169 reviews over Hotel Ibiza Playa in het Nederlands

De kamers zijn ruim en luxe. De badkamer is van alle gemakken voorzien. Het restaurant heeft een heerlijk ontbijt en ook het buffet is heel lekker. De kamers worden goed schoon gehouden. En het personeel is uiterst vriendelijk. Maar het allermooiste vind ik toch het uitzicht: geweldig. Je kijkt zo over de hele baai heen richting Eivissa! Ik kom hier al een paar jaar en kom zeker weer terug!

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Daphne
18-4-2018

Prettig hotel met prachtig uitzicht over de boulevard van Figueretas. Het hotel zelf heeft geen zwembad, maar je kan gebruik maken van het zwembad van het naastgelegen hotel. Het strand ligt voor de deur. De boulevard, waar geen auto’s rijden, kun je heerlijk rustig overheen wandelen. Aansluitend veel restaurants, bars en leuke winkels. Aanrader is Homeloos, tapasbar. Nederlandse baas en erg lekker en gezellig!

Gereisd Met partner in augustus 2016

Fantastisch heerlijk relaxen en aan het strand😍

Anita van der Vliet
19-2-2018

Was geweldig club Bahama’s

Gereisd Met partner in juli 2017

Mirjam
17-2-2018

Ik kom dolgraag Ibiza Playa, heb eerst een paar keer in Playa d'en Bossa gezeten. Nooit weer. De vliegtuigen vliegen daar om de paar seconden over. Niet echt rustig. Via een tip terecht gekomen in Ibiza Playa, wat een fantastisch hotel, vriendelijke mensen, goed bereikbaar, gelegen aan een boulevard waar je heerlijk 's morgens met een kopje koffie kunt uitkijken over de bpoulevard en de zee en bij heel heldere lucht zie je het eiland Formentera. Ook een aanrader. Ik was met 3 vriendinnen en we keken uit op de boulevard met vele restaurantjes en over zee (hoekkamer). Ontbijt is rijkelijk voorzien. De koffie kun je beter beneden op het terras drinken, daar is hij erg lekker. De kamers zijn netjes en schoon, vraag bij boeking naar de zeezijde of zijkant, uitkijkend op zee en boulevard. (daar zitten ook grotere kamers. Voor mij een absoluut tophotel, op loopafstand van Ibiza stad en betaalbaar. Nooit meer een ander hotel.

Gereisd Met vrienden in juni 2017

Sonja
27-1-2018

Zwembad was een beetje aan de koude kant

Gereisd Met partner in september 2017

Een geweldige vakantie gehad.

Debbie Gerrits
8-12-2017

Het hotel was vanuit het vliegveld met de bus makkelijk in een kwartier te bereiken. Het hotel lag tegenover het strand. Het personeel was erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Het ontbijt was zeer ruim en heerlijk. De hotelkamer bood uitzicht op het strand en de boulevard, dit moet je wel vragen bij reserveren anders heb je kans dat je aan de achterkant van het hotel komt te zitten waar je geen uitzicht hebt. Je kon bij de receptie terecht voor uitgebreide informatie over ibiza en ook meteen een auto of scooter huren. Het hotel lag tussen het rustige gedeelte van oud ibiza stad en tussen het drukke uitgaangs gebied. De populaire disco's waren binnen 20 minuten met de voet te bereiken. Veel eettentjes en barretjes in de buurt. Al met al zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in juni 2017

Echt genoten!!

Renée
15-10-2017

De Kamers zijn goed schoon en er liggen elke dag schone handdoeken. Ontbijt is zeer gevarieerd en lekker, personeel is heel vriendelijk en vrolijk. Ligging van het hotel is geweldig! Direct aan het strand waar ook de aanlegsteiger voor de aquabus is, hiermee kun je voor een paar euro naar Ibiza stad of playa den bossa. Zwembad is heerlijk en ligstoelen lekker stevig. Wij waren er begin oktober (tussen de 24 en 26 graden elke dag) dus toen was het al vrij rustig op het eiland desondanks is het parkeren van je huurauto haast onmogelijk.. dus aan te raden om om vooraf even uit te zoeken waar je kunt parkeren of savonds je auto in kunt leveren. Formentera met de scooter is zeeer aan te raden, de stranden o.a. Cala Saona zijn geweldig en ook de stadjes superleuk. Ook met de auto naar de hippiemarkt is heel leuk om te doen, de sfeer is er geweldig. Wij zijn naar ushuaia geweest, drinken is inderdaad duur €17 voor een mixdrankje maar het zijn grote bekers. Dus ook Ushuaia is een superleuke belevenis en kan ik je zeker aanraden als je van dat soort feestjes houdt!!

Gereisd Met partner in oktober 2017

mooi verblijf voor een weekje!

irene
30-8-2017

kleine kamer (hok) zonder balkon, bij de receptie gevraagd voor een andere kamer en zeiden meteen dat we ochtend erna even langs mochten komen. super service!

voor 10eu per dag een mooie kamer met zeezicht. heerlijk ontbijt, mooie ligging en dichtbij ibiza stad (lopend 10a 15min, watertaxi in 5/10 min voor 3eu)

ushuaia feest lopend gedaan, was wat ver, kan je beter met de bus/taxi/watertaxi gaan.

auto huren via het hotel was het goedkoopst en makkelijkst, auto wordt gebracht en opgehaald bij het hotel, super!

wifi was vrij duur per dag, in de hal en bij de bar gratis goede wifi.

voor kinderen was er niet veel (geen animatie of iets), veel nederlanders in het hotel dus de kinderen vermaakte zichzelf vooral met elkaar.

al met al super vakantie gehad! je maakt het tenslotte zelf!

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

toplocatie !

Peter
25-8-2017

Kamer met zeezicht is wel echt een aanrader. Prachtig uitzicht !!! Verzorgd hotel. Goede keuken. goede airco (kluis en koelkast bij te huren, maar hebben we niet gedaan) 't zwembadje is klein en deels erg diep (2,30 m), maar de baai voor het hotel is super (voor kleine kinderen) (afgebakend) en doet je het zwembadje snel ver- geten. Fijne wandelpromenade. Bootjes voor het hotel brengen je naar verschillende locaties (Formentera, Eivissa, playa d'en Bossa)

Ibiza-stad (= Eivissa) (per boot (15 min) of te voet (25 min) te bereiken) is leuk overdag, maar zeker 's avonds ! Met een huurauto kan je aardig rond'cruisen' (42 km lang - 25 km breed) (! parkings aan de baaien zijn vaak erg druk) Echt genoten !!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Gerrie vd Zanden
1-7-2017

De ligging het eten en de service was geweldig! Super vriendelijke bediening ook aan de receptie op de dag van aankomst laat nog kunnen eten en bij vertrek laat douche ruimte beschikbaar. Let wel op met boeken dat niet alle kamers balkon hebben. Ze zien ons nog wel eens terug.

Gereisd Met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingHalfpension

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibiza Playa in Ibiza-stad / Eivissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibiza Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.