Hotel Ibiza Playa

• Aan zee
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

Hotel Ibiza Playa vlakbij het strand d'en Bossa heeft een mooi uitzicht op zee. Een betaalbaar hotel in Ibiza-stad met nette kamers. Het ontbijt is uitgebreid en gevarieerd. Er is geen zwembad bij het hotel zelf, maar je mag gebruik maken van dat van het naastgelegen hotel. En je staat binnen een paar minuten op het strand voor een frisse duik.

176 reviews over Hotel Ibiza Playa

• 2018
    7Marlou29-09-2018

Nirt lux maar alles is er, toplocatie!

Op aanvraag kun je glutenvrij ontbijt krijgen. Heel fijn. Mijn kamer is muffig, soort permanente schimmellucht (althans vind ik zelf). Wordt toch wel goed schoongemaakt elke dag, maar is verjaard. Basic, maar alles dat je nodig hebt, is er. Incl. Balkon, airco, tv, kluis etc. En locatie is echt ideaal. Aant strand en in de stad. Personeel is vriendelijk en behulpzaam en genoeg feestjes en Chilling spots in Sept-okt. Dikke prima dus

Alleenreizend

• 2DVE03-09-2018

Nooit meer

Het hotel aan de buitenkant beloofd veel goeds maar als je naar je kamer wordt gestuurd is het verschrikkelijk. Het lijkt wel of het een 1-persoonskamer is. De bedden zijn verschrikkelijk je kunt nog beter op de kinderkopjes in de stad gaan liggen. De badkamer is ronduit smerig. Als je dan terug naar de receptie loopt in de vroege middag is er opeens niemand meer die je kan helpen en moet je maar de volgende ochtend na het ontbijt terug komen. Het is hier verschrikkelijk, nooit meer! Opzoek naar een ander hotel!

• 8Anne Fleur Heinen01-09-2018

Heerlijke vakantie in een prima hotel

Goed hotel, prima prijs kwaliteit. Ontbijt is gevarieerd en uitgebreid, ook vers en alles wordt aangevuld. Het personeel is ook vriendelijk en de kamers zijn schoon! Eigenlijk heb ik niets verkeerds aan te merken op het hotel. Uit uitzicht vanaf een zeezichtkamer is adembenemend mooi! Minpuntje: het hotel is gehorig

• 5T. Oost18-07-2018

Klaar met Ibiza

Eigenlijk vind ik het hotel vergane glorie. Kamers gehorig. Wat ik een aanfluiting in het het gastvrijheid vond, was we kwamen om 10 uur in de ochtend aan, je hebt een hele nacht gereisd, mochten niet deelnemen aan het ontbijt, pas in de avond ging ons half pension in🧐. Eten verder sober maar goed. Badkamer is toe aan een nieuwe kitbeurt. Zwembad van de 2 hotels te klein, toilet bij het zwembad, ronduit smerig, stinkt. Toeristen belasting is nog een leuke aardigheidje (van heel Ibiza) je betaald bij vertrek nog even 3 euro per persoon perdag 😱

Met oudere kinderen

• 9Manuel11-06-2018

Fantastisch hotel aan het strand. Neem zeezicht!

De kamers zijn ruim en luxe. De badkamer is van alle gemakken voorzien. Het restaurant heeft een heerlijk ontbijt en ook het buffet is heel lekker. De kamers worden goed schoon gehouden. En het personeel is uiterst vriendelijk. Maar het allermooiste vind ik toch het uitzicht: geweldig. Je kijkt zo over de hele baai heen richting Eivissa! Ik kom hier al een paar jaar en kom zeker weer terug!

• 8Daphne18-04-2018

Geweldig

Prettig hotel met prachtig uitzicht over de boulevard van Figueretas. Het hotel zelf heeft geen zwembad, maar je kan gebruik maken van het zwembad van het naastgelegen hotel. Het strand ligt voor de deur. De boulevard, waar geen auto’s rijden, kun je heerlijk rustig overheen wandelen. Aansluitend veel restaurants, bars en leuke winkels. Aanrader is Homeloos, tapasbar. Nederlandse baas en erg lekker en gezellig!

• 9Anita van der Vliet19-02-2018

Fantastisch heerlijk relaxen en aan het strand😍

Was geweldig club Bahama’s

• 9Mirjam17-02-2018

Ik kom dolgraag Ibiza Playa, heb eerst een paar keer in Playa d'en Bossa gezeten. Nooit weer. De vliegtuigen vliegen daar om de paar seconden over. Niet echt rustig. Via een tip terecht gekomen in Ibiza Playa, wat een fantastisch hotel, vriendelijke mensen, goed bereikbaar, gelegen aan een boulevard waar je heerlijk 's morgens met een kopje koffie kunt uitkijken over de bpoulevard en de zee en bij heel heldere lucht zie je het eiland Formentera. Ook een aanrader. Ik was met 3 vriendinnen en we keken uit op de boulevard met vele restaurantjes en over zee (hoekkamer). Ontbijt is rijkelijk voorzien. De koffie kun je beter beneden op het terras drinken, daar is hij erg lekker. De kamers zijn netjes en schoon, vraag bij boeking naar de zeezijde of zijkant, uitkijkend op zee en boulevard. (daar zitten ook grotere kamers. Voor mij een absoluut tophotel, op loopafstand van Ibiza stad en betaalbaar. Nooit meer een ander hotel.

• 8Sonja27-01-2018

Geweldig

Zwembad was een beetje aan de koude kant

• 2017
    8Debbie Gerrits08-12-2017

Een geweldige vakantie gehad.

Het hotel was vanuit het vliegveld met de bus makkelijk in een kwartier te bereiken. Het hotel lag tegenover het strand. Het personeel was erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Het ontbijt was zeer ruim en heerlijk. De hotelkamer bood uitzicht op het strand en de boulevard, dit moet je wel vragen bij reserveren anders heb je kans dat je aan de achterkant van het hotel komt te zitten waar je geen uitzicht hebt. Je kon bij de receptie terecht voor uitgebreide informatie over ibiza en ook meteen een auto of scooter huren. Het hotel lag tussen het rustige gedeelte van oud ibiza stad en tussen het drukke uitgaangs gebied. De populaire disco's waren binnen 20 minuten met de voet te bereiken. Veel eettentjes en barretjes in de buurt. Al met al zeker voor herhaling vatbaar.

14 tips over Hotel Ibiza Playa

• C., 06-05-2014

Ibiza stad is in 15 min. Lopend te bereiken en taxi's zijn niet duur.

• Dieudonne en Dorothea, 09-09-2013

koelkastje en kluis regelen!

• spostema, 10-05-2014

Tapas eten bij Home Loos nl eigenaar. boottrips naar alle bestemmingen vh eiland. boot opstap voor hotel ook naar Formentera

9 vragen over Hotel Ibiza Playa

• Marlou , 17-09-2018

Omgang met voedselintoleranties

Heeft iemand ervaring met hoe men in het hotel om gaat met gasten die een voedselintolerantie hebben? Bijv. Gluten/zuivel

• Anita, 28-06-2018

Veel zin in

Wij gaan 17 augustus na dit hotel en willen graag een auto huren. Is dit verstandig ja of nee?, Omdat er geen parkeer gelegenheid is. Groetjes

Sharon, 02-07-2018

Hoi!! Wij gaan 20 augustus naar dit hotel. En hebben ook meerdere dagen een auto gehuurd. Heeft u al wat meer info over de parkeerplekken toevallig?

• Laura, 16-01-2018

Eenpersoons kamer

Hallo! Weet iemand hoe de eenpersoons kamers eruit zien? Heb je echt helemaal geen uitzicht, raam oid? En hoe is het met het geluidsoverlast?

Ik hoor graag! Dankjewel!

Laura

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkerenBetaald