Hotel Ibiza Playa

• Aan zee
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

Hotel Ibiza Playa vlakbij het strand d'en Bossa heeft een mooi uitzicht op zee. Een betaalbaar hotel in Ibiza-stad met nette kamers. Het ontbijt is uitgebreid en gevarieerd. Er is geen zwembad bij het hotel zelf, maar je mag gebruik maken van dat van het naastgelegen hotel. En je staat binnen een paar minuten op het strand voor een frisse duik.

176 reviews over Hotel Ibiza Playa

• 2018
    7Marlou29-09-2018

Nirt lux maar alles is er, toplocatie!

Op aanvraag kun je glutenvrij ontbijt krijgen. Heel fijn. Mijn kamer is muffig, soort permanente schimmellucht (althans vind ik zelf). Wordt toch wel goed schoongemaakt elke dag, maar is verjaard. Basic, maar alles dat je nodig hebt, is er. Incl. Balkon, airco, tv, kluis etc. En locatie is echt ideaal. Aant strand en in de stad. Personeel is vriendelijk en behulpzaam en genoeg feestjes en Chilling spots in Sept-okt. Dikke prima dus

• Oude reviews

7Josje02-06-2016

Nooit meer een 1 persoonskamer

Had een 1 persoonskamer geboekt, maar de kamer was onwijs klein (2 bij 3), ontzettend gehorig, pastte net een kast in. Geen balkon en ligging aan de zijkant van het hotel boven de afwaskeuken en alle airco's. Lawaai was bij de eerste nacht verschrikkelijk, zelfs met oordopjes in. Om 5 uur 's nachts deed daarom ook mijn klacht bij de receptie dat ik niet kon slapen en een andere kamer eiste. Om 10 uur moest ik terugkomen, want dan was de manager aanwezig.

Nog dezelfde dag een andere kamer gekregen, ook ontzettend lawaaierig, maar een verbetering. Een tweepersoonskamer met balkon.

Ook de vernieuwde/verbouwde kamers gezien, zoals op de foto's, maar geen garantie dat je deze kamer dus krijgt.

Verder een toplocatie en net hotel, goed ontbijt en je bent binnen 30 seconden op het strand.

• 8C.06-05-2014

Heerlijk hotel

Perfecte ligging, direct aan het strand. Eten en lekker, vers en fris. Personeel is allemaal vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn netjes, maar het zeezicht uitzicht is waanzinnig mooi! Jammer dat het zwembad vrij klein en en geen parasols. Veel schaduw (in mei). Prima verblijf gehad en ga er zeker weer terug. Fijn hotel met lieve mensen!

• 9Jescaatje03-11-2013

Heerlijk!

Wat een heerlijke kamer, wat een fantastisch uitzicht en wat een vriendelijk personeel! Elke dag schoonmaak en nieuwe handdoeken. Het ontbijtbuffet was erg uitgebreid en ook vanuit de eetzaal heb je een heerlijk uitzicht op zee. De bedden sliepen super en de airco was ook erg prettig.

Vanuit het hotel sta je zo bij het zwembad van Mar y Playa I.

Je loopt in ca. 15 minuten naar het centrum van Ibiza stad, maar aan de boulevard van Figueretas zijn ook leuke restaurantjes te vinden. Probeer een menu del dia voor een spotprijs!

• 7sdesmit_105-10-2013

Kleine kamer

In de badkamer was geen plaats om te keren. De kamer was aan de kleine kant, maar was wel schoon. Het personeel was vriendelijk.

• 8Fons02-06-2011

Goed 3-sterren hotel aan zee gelegen.

Ben net terug van een weekje Ibiza. Weer viel laatste dagen tegen, maar ja, daar kan het hotel niks aan doen. Het enige wat me is tegengevallen in dit hotel is de gehorigheid. Als je buren hebt, dan hoor je die letterlijk praten. En in de ochtenden ontzettend veel lawaai van het verschuiven van de bedden door de schoonmaak. Verder: eten, service en vriendelijkheid ok.

• 8iris12-07-2010

Goed!, leuk

goed gelegen hotel.lekker ete en groot zwembad en perfecte liging van hotel.geen lawaai overlast vann discotheek.vriendelijk personeel.weinig avond animatie.veel spiegels om foto's te maken.

• 10Peter Meulenbeld06-06-2010

Prima, topper

Hotel ligt aan de boulevard, vlakbij een paar winkels. Meer dan voldoende. Voor het hotel ligt het strand. Via de promenade is Ibizastad en de discotheken makkelijk bereikbaar. Scooter huren? Niet via verhuurder van hotel.(Kunnen zij ook niets aan doen). Ga even de hoek om. Heel goede scooters, ogen nieuw. Per dag € 27, tenzij je vier dagen of meer huurt, dan € 25. Volledig verzekert, wel met een eigen risico van € 250,-. Ibiza is machtig mooi en er valt veel te ontdekken. Dus scooteren, want je komt overal. Dirtroad rijden?? Helemaal het einde. Ga je dak uit. Ga van de hoofdwegen af en het kan niet missen. Veel plezier, een mooie vakantie en lekker feestbeesten. Peter Meulenbeld.

• 10Rientje16-10-2008

Leuk hotel

ben net terug van Ibiza, door omstandigheden kwam ik in Ibiza Playa terecht. Alles was pico bello in orde. Hoe het er in het hoogseizoen aan toegaat qua geluids(over)last weet ik niet want ondanks ik op het 6e verdiep zat kan je het geluid van de naburige straten vrij goed horen maar echt storen deed het niet. Dus ik zou het zeker aanbevelen bij vrienden doch één ding...dit is Ibiza mensen...geef ons aub een klein koelkastje op de kamers!! Let wel op, als vrouw alleen is de nabij gelegen promenade echt niet veilig, ik mocht het aan den lijve ondervinden(gelukkig zonder ernstig gevolg) dus probeer u voorzorgen te nemen(bv tasje aan broeksriem) en neem eventueel een taxi die vlak voor de receptei van het hotel afzet.

• 8I.D.N. Salomons15-09-2007

Erg leuk hotel, met uitstekende ligging. Top vakantie!

14 tips over Hotel Ibiza Playa

• C., 06-05-2014

Ibiza stad is in 15 min. Lopend te bereiken en taxi's zijn niet duur.

• Dieudonne en Dorothea, 09-09-2013

koelkastje en kluis regelen!

• spostema, 10-05-2014

Tapas eten bij Home Loos nl eigenaar. boottrips naar alle bestemmingen vh eiland. boot opstap voor hotel ook naar Formentera

9 vragen over Hotel Ibiza Playa

• Marlou , 17-09-2018

Omgang met voedselintoleranties

Heeft iemand ervaring met hoe men in het hotel om gaat met gasten die een voedselintolerantie hebben? Bijv. Gluten/zuivel

• Anita, 28-06-2018

Veel zin in

Wij gaan 17 augustus na dit hotel en willen graag een auto huren. Is dit verstandig ja of nee?, Omdat er geen parkeer gelegenheid is. Groetjes

Sharon, 02-07-2018

Hoi!! Wij gaan 20 augustus naar dit hotel. En hebben ook meerdere dagen een auto gehuurd. Heeft u al wat meer info over de parkeerplekken toevallig?

• Laura, 16-01-2018

Eenpersoons kamer

Hallo! Weet iemand hoe de eenpersoons kamers eruit zien? Heb je echt helemaal geen uitzicht, raam oid? En hoe is het met het geluidsoverlast?

Ik hoor graag! Dankjewel!

Laura

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkerenBetaald