Hotel Ibiza Playa

Hotel aan zeeWeer vandaag26°16°
Hotel Ibiza Playa
7,2

Hotel Ibiza Playa vlakbij het strand d'en Bossa heeft een mooi uitzicht op zee. Een betaalbaar hotel in Ibiza-stad met nette kamers. Het ontbijt is uitgebreid en gevarieerd. Er is geen zwembad bij het hotel zelf, maar je mag gebruik maken van dat van het naastgelegen hotel. En je staat binnen een paar minuten op het strand voor een frisse duik.

19 reviews over Hotel Ibiza Playa in het Nederlands

Uitstekend!

Rosalie
20-8-2015

Dit hotel is echt een prima 3* hotel! Het ontbijt is vooral erg goed, avondeten iets minder maar nog steeds prima. De ligging is perfect! Direct aan het strand en ook nog tussen Ibiza stad en Playa den Bossa, het hotel ligt in een vrij rustige plaats maar de drukte kan je makkelijk opzoeken(met de bus of lopend) het personeel is erg vriendelijk! Ik ben er nu voor de 2e keer geweest en ga sowieso volgend jaar weer terug! En dan nog steeds op basis van HP, in verhouding ben je gewoon minder geld kwijt!

Gereisd Anders in juni 2015

Fantastisch!

ellis8
13-7-2015

Samen met mijn zus en moeder 7 dagen verbleven in hotel Ibiza Playa. Hotel met zeezicht geboekt en het uitzicht was GEWELDIG! Echt een aanrader! Personeel is zeer behulpzaam en servicegericht. Schoonmaaksters maken alles op en top schoon. WIFI werkt prima in de openbare ruimtes. Ontbijt en diner zijn beiden gevarieerd, wel opletten op nieuwe 'eetbakken' deze zijn goed warm (kan soms voorkomen dat het eten lauw/koud wordt). We hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad. We hebben 1 dag een auto gehuurd, echt een aanrader! Prachtige locaties van Ibiza bezocht. Tegenover het hotel ligt een klein winkeltje, hier hebben we dagelijks water/frisdrank gekocht. Erg aardige mevrouw die deze winkel runt. Ligging is perfect; direct aan de boulevard en het strand. Enige minpunten zijn: kosten van het huren van een koelkast (per dag 4 euro) en de ligbedden en parasols op het strand zijn prijzig.

Gereisd Anders in juni 2015

Perfecte ligging

spostema
10-5-2014

Perfecte ligging direct aan zee. Zeezicht is een plaatje. kamer okee wel gehorig inderdaad. bus verbinding vlakbij. Eten kan er mee door. Koffie en fruitdrank niet te zuipen. koffie halen bij appartementen complex. Geen zwembad en anders er naast appartementencomplex klein zwembad Bedjes strand kosten 6euro per stuk. Ibiza stad goed te lopen 15min. Het is allemaal wat verouderd.

Gereisd Anders in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Solfly

Fantastisch hotel op perfecte locatie

Kers_1988
15-9-2013

Ik ben net terug van een geweldige vakantie! Het hotel ligt op een top locatie met een geweldig uitzicht over de zee, echt een aanrader om zeegezicht te boeken! Je kunt te voet naar Ibiza stad en naar plat d'n bossa erg leuke plaatsjes! Het eten vond ik iets minder maar dat kan persoonlijk zijn!

Gereisd Anders in september 2013
2008

Wat een topper"

j v d plas
12-10-2008

wat een topper was dit hotel met alles er op en der aan'vriendelijk personeel en het was ook schoon. wij komen zeker een keer terug,want wij hebben een hele fijne vacantie gehad. 14-09-2008 hannie-wout-marry-hans-jannie.

Gereisd Anders in oktober 2008
2007

Wij zijn begin mei 2006 hier geweest met een belgische dan

Joshua en Femke
17-1-2007

Wij zijn begin mei 2006 hier geweest met een belgische touroperator (sunjets) Behalve dan dat het weer niet echt denderend was, hebben wij een prima vakantie gehad. Het hotel heeft een mooie ligging aan zee en verder rustig. Als je naar ibiza stad wilt is dat een leuke wandeling van ongeveer 15 min. In het weekend kun je last hebben van 'locals' die de kelderdisco van het hotel bezoeken. Maar dat kan ook gezellig zijn! Het eten was prima, 's avonds wel vaak hetzelfde maar daar moet je niet over zeuren voor de prijs. Al met al een prima en betaalbaar adres.

Gereisd Anders in januari 2007

2006

ik kom hier al 12 jaar en het bevalt mij nog steeds heel

hans vd berg
20-10-2006

ik kom hier al 12 jaar en het bevalt mij nog steeds heel goed,ondanks dat ik gen enkele keer in het zwembad ben gewwest voor de deur maar altijd naar het strand ga. de bediening is goed en aardig het eten is prima en het weer was dit jaar in de drie weken dat ik er was heel goed,1 keer regen in 21 dagen. ik hoop er volgend jaar weer te zijn

Gereisd Anders in oktober 2006

Wij zijn hier september 2006 geweest

Tamara van beusekom
19-9-2006

Wij zijn hier september 2006 geweest. Ontbijt is goed , avond eten wat minder. Het strand ligt voor de deur maar loop je een kwartiertje verder heb je echt een heel mooi schoon strand.het plaatsje zelf vonden we nog al tegen vallen, is S'avonds niet veel te doen. Scooter huren is zeker een aanrader om het eiland een beetje te verkennen ( kosten 35euro) P.s wel heel veel homo's in het hotel, maarja het is ook wel Ibiza.

Gereisd Anders in september 2006

geweldig hotel! lekker zwembad altijd plek wij waren hier

S en G
16-7-2006

geweldig hotel! lekker zwembad altijd plek wij waren hier half juni, vriendelijke personeel, eten is gevarieerd, veel groente, ibiza stad is 20 minuten lopen, juist lekker na het eten even wandelen, niet veel in de buurt een paar winkeltjes sávonds op de BLVD een aantal stalletjes met sieraden tassen en kleding wel gezellig, genoeg eettentjes wil je daar in de buurt wat eten,busverbinding is erg goed, dus je kan naar de hippy markt ook op eigengelegenheid stukken goedkoper, taxi naar de stad kost 6 euro vanaf hotel, leuke aparte winkeltjes gemoedelijke sfeer, geen irritante winkelpersoneel die proberen je rotzooi te verkopen, wel bij de haven bij die drinktentjes wat proppers! leuke eettentjes in ibiza stad, wij gaan volgend jaar weer.

Gereisd Anders in juli 2006

wij gaan al 14 jaar naar dit hotel en zijn supertevreden 2

natascha
13-6-2006

wij gaan al 14 jaar naar dit hotel en zijn supertevreden over de ontvangst, de locatie, de netheid van de kamers en het eten in het hotel. Hotel bestaat reeds vele jaren maar ieder jaar is er wel iets gerenoveerd. Prijs/kwaliteit is dit zeker een aanrader. We kijken dus al uit naar onze 2 weekjes onbezorgd genieten in september

Gereisd Anders in juni 2006

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibiza Playa in Ibiza-stad / Eivissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibiza Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.