Hotel Ibiza Playa

Hotel aan zeeWeer vandaag23°11°
Hotel Ibiza Playa
7,3

Hotel Ibiza Playa vlakbij het strand d'en Bossa heeft een mooi uitzicht op zee. Een betaalbaar hotel in Ibiza-stad met nette kamers. Het ontbijt is uitgebreid en gevarieerd. Er is geen zwembad bij het hotel zelf, maar je mag gebruik maken van dat van het naastgelegen hotel. En je staat binnen een paar minuten op het strand voor een frisse duik.

34 reviews over Hotel Ibiza Playa in het Nederlands

Mooie kamers en mooi zwembad

Tamara
12-9-2019

prima accomodatie maar wel veel trappen lopen

Gereisd Met vrienden in juli 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Aanrader

Van de Wal
8-5-2019

Prima hotel, gunstige ligging en goed eten!!

Gereisd Met vrienden in april 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Leuk goed hotel

Angelie
6-5-2019

Ibiza Playa is een schoon hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijtbuffet is gewoontjes maar goed. Ligging aan het strand is fantastisch en dichtbij het centrum

Gereisd Met vrienden in mei 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Redelijk

Mieke
16-4-2019

Het was een wat verouderd hotel. Wel heel vriendelijk personeel en alles werd netjes schoon gehouden

Gereisd Met vrienden in mei 2017

Nooit meer

DVE
3-9-2018

Het hotel aan de buitenkant beloofd veel goeds maar als je naar je kamer wordt gestuurd is het verschrikkelijk. Het lijkt wel of het een 1-persoonskamer is. De bedden zijn verschrikkelijk je kunt nog beter op de kinderkopjes in de stad gaan liggen. De badkamer is ronduit smerig. Als je dan terug naar de receptie loopt in de vroege middag is er opeens niemand meer die je kan helpen en moet je maar de volgende ochtend na het ontbijt terug komen. Het is hier verschrikkelijk, nooit meer! Opzoek naar een ander hotel!

Gereisd Met vrienden in september 2018

Fantastisch hotel aan het strand. Neem zeezicht!

Manuel
11-6-2018

De kamers zijn ruim en luxe. De badkamer is van alle gemakken voorzien. Het restaurant heeft een heerlijk ontbijt en ook het buffet is heel lekker. De kamers worden goed schoon gehouden. En het personeel is uiterst vriendelijk. Maar het allermooiste vind ik toch het uitzicht: geweldig. Je kijkt zo over de hele baai heen richting Eivissa! Ik kom hier al een paar jaar en kom zeker weer terug!

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Mirjam
17-2-2018

Ik kom dolgraag Ibiza Playa, heb eerst een paar keer in Playa d'en Bossa gezeten. Nooit weer. De vliegtuigen vliegen daar om de paar seconden over. Niet echt rustig. Via een tip terecht gekomen in Ibiza Playa, wat een fantastisch hotel, vriendelijke mensen, goed bereikbaar, gelegen aan een boulevard waar je heerlijk 's morgens met een kopje koffie kunt uitkijken over de bpoulevard en de zee en bij heel heldere lucht zie je het eiland Formentera. Ook een aanrader. Ik was met 3 vriendinnen en we keken uit op de boulevard met vele restaurantjes en over zee (hoekkamer). Ontbijt is rijkelijk voorzien. De koffie kun je beter beneden op het terras drinken, daar is hij erg lekker. De kamers zijn netjes en schoon, vraag bij boeking naar de zeezijde of zijkant, uitkijkend op zee en boulevard. (daar zitten ook grotere kamers. Voor mij een absoluut tophotel, op loopafstand van Ibiza stad en betaalbaar. Nooit meer een ander hotel.

Gereisd Met vrienden in juni 2017

mooi verblijf voor een weekje!

irene
30-8-2017

kleine kamer (hok) zonder balkon, bij de receptie gevraagd voor een andere kamer en zeiden meteen dat we ochtend erna even langs mochten komen. super service!

voor 10eu per dag een mooie kamer met zeezicht. heerlijk ontbijt, mooie ligging en dichtbij ibiza stad (lopend 10a 15min, watertaxi in 5/10 min voor 3eu)

ushuaia feest lopend gedaan, was wat ver, kan je beter met de bus/taxi/watertaxi gaan.

auto huren via het hotel was het goedkoopst en makkelijkst, auto wordt gebracht en opgehaald bij het hotel, super!

wifi was vrij duur per dag, in de hal en bij de bar gratis goede wifi.

voor kinderen was er niet veel (geen animatie of iets), veel nederlanders in het hotel dus de kinderen vermaakte zichzelf vooral met elkaar.

al met al super vakantie gehad! je maakt het tenslotte zelf!

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Erg gehorig

R S
25-5-2017

Goedkoop, schoon, vriendelijk personeel. Ideale ligging aan het strand en dichtbij de stad. Kamers zijn erg gehorig, als je wil uitslapen - ga dan naar een ander hotel. Hier krijg je er de kans niet voor, de schoonmakers maken je wel wakker... luid praten op de gang en het eeuwig schuiven met bedden.

Gereisd Met vrienden in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geen Aanrader!

Shanna
6-7-2016

bij aankomst van het hotel is mijn ID kaart!!!!! verdwenen, ze hebben me weten af te leiden door het blaadje wat ik moest tekenen.. Met gevolg ik tekende iets zodat hun nergens aansprakelijk voor zijn van verlies van een ID kaart of paspoort. Ik heb dit niet meteen terug gekregen en door acriviteiten de dag door heb ik er niet meer aangedacht.. vervolgens is ons kamer kaartje nergens meer te vinden.... en toen.... spijkerjasje verdwenen!!!!!! Stijltang verdwenen!!!!!!! Twee waaiers wat bij bij de ushuaia gekregen hadden verdwenen!!!!! En de medewerkers trekken hun schouders op helpen je niet 0 interesse.. kunnen opeens geen Engels meer als je ze verteld wat gebeurd is. Hangen nergens camera's op natuurlijk...... en het ontbijt is slecht!!!!! Geen variatie, negrens hangel kaartjes bij I.v.m allergie dieët.... Ik heb absoluut geen goeie ervaring in dit hotel!!!! De eerste en zeker de laatste keer geweest!!!!

Gereisd Met vrienden in juni 2016

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibiza Playa in Ibiza-stad / Eivissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibiza Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.