Hotel Ibiza Playa

• Aan zee
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

Hotel Ibiza Playa vlakbij het strand d'en Bossa heeft een mooi uitzicht op zee. Een betaalbaar hotel in Ibiza-stad met nette kamers. Het ontbijt is uitgebreid en gevarieerd. Er is geen zwembad bij het hotel zelf, maar je mag gebruik maken van dat van het naastgelegen hotel. En je staat binnen een paar minuten op het strand voor een frisse duik.

176 reviews over Hotel Ibiza Playa

• 8Amier30-07-2019

Geweldig

Leuke plaats, goede prijs kwaliteit verhouding

Geboekt bij neckermann
  • 2018
    8Diana01-12-2018

Geweldig

Voor ons was dit de perfecte locatie voor een gezinsvakantie op Ibiza. Figueretas ligt Tussen Playa d en Bossa en Ibiza stad in en beide plaatsen zijn zowel lopend als per boot te bereiken. Het hotel ligt vrijwel direct aan het strand, het uitzicht vanuit het hotel is adembenemend (bij kamer met zeezicht). Het hotel is wat gedateerd en de kamers ook, maar schoon. Het ontbijt was echt heel lekker en zeer uitgebreid. Ook het personeel is erg vriendelijk. Wij gaan zeker terug!

• 5T. Oost18-07-2018

Klaar met Ibiza

Eigenlijk vind ik het hotel vergane glorie. Kamers gehorig. Wat ik een aanfluiting in het het gastvrijheid vond, was we kwamen om 10 uur in de ochtend aan, je hebt een hele nacht gereisd, mochten niet deelnemen aan het ontbijt, pas in de avond ging ons half pension in🧐. Eten verder sober maar goed. Badkamer is toe aan een nieuwe kitbeurt. Zwembad van de 2 hotels te klein, toilet bij het zwembad, ronduit smerig, stinkt. Toeristen belasting is nog een leuke aardigheidje (van heel Ibiza) je betaald bij vertrek nog even 3 euro per persoon perdag 😱

• 2017
    8Peter25-08-2017

toplocatie !

Kamer met zeezicht is wel echt een aanrader. Prachtig uitzicht !!! Verzorgd hotel. Goede keuken. goede airco (kluis en koelkast bij te huren, maar hebben we niet gedaan) 't zwembadje is klein en deels erg diep (2,30 m), maar de baai voor het hotel is super (voor kleine kinderen) (afgebakend) en doet je het zwembadje snel ver- geten. Fijne wandelpromenade. Bootjes voor het hotel brengen je naar verschillende locaties (Formentera, Eivissa, playa d'en Bossa)

Ibiza-stad (= Eivissa) (per boot (15 min) of te voet (25 min) te bereiken) is leuk overdag, maar zeker 's avonds ! Met een huurauto kan je aardig rond'cruisen' (42 km lang - 25 km breed) (! parkings aan de baaien zijn vaak erg druk) Echt genoten !!

• Oude reviews

7Mirja en Leandra08-05-2015

We hebben een leuke vakantie gehad

Ik ben samen met mijn dochter van 15 jaar geweest. Kamers waren erg gehorig. Ontbijt was goed, sapjes uit de automaat, was niet lekker. Avondeten was goed maar weinig variatie. Zwembad was erg klein maar wel schoon. Wij hebben een kamer met zeezicht geboekt (6e verdieping). Dit is wel aanrader wat een uitzicht. Verder restaurantjes op loopafstand, ibizastad 20 minuten lopen. Als je naar de Hippymarkt gaat, is het aan te raden met de lijnbus te gaan. 7,10 euro per persoon i.pv. de 25 euro die door de reisorganisatie word aangeboden. Verdere een hele leuke vakntie gehad samen met mijn dochter.

• 8yvonne08-05-2011

fantastisch uitzicht!!

Wat is dit een heerlijk hotel, Niet alleen om het fantastische uitzicht (wij zaten op de 5e verdieping) maar ook de service is TOP! Erg vriendelijk personeel. Ons favoriete restaurant was Home loos, heerlijke tapas met een Hollandse touch dankzij de supervriendelijke Michel en vrouwelijke collega. Fusion scoorde ook erg hoog bij ons en vergeet vooral niet even neer te strijken bij het prachtige cocktail terras aan het water. Ibizs-stad op loopafstand, erg leuk om een paar keer naar toe te gaan. Kortom: dit hotel is een aanrader.

14 tips over Hotel Ibiza Playa

• C., 06-05-2014

Ibiza stad is in 15 min. Lopend te bereiken en taxi's zijn niet duur.

• Dieudonne en Dorothea, 09-09-2013

koelkastje en kluis regelen!

• spostema, 10-05-2014

Tapas eten bij Home Loos nl eigenaar. boottrips naar alle bestemmingen vh eiland. boot opstap voor hotel ook naar Formentera

9 vragen over Hotel Ibiza Playa

• Marlou , 17-09-2018

Omgang met voedselintoleranties

Heeft iemand ervaring met hoe men in het hotel om gaat met gasten die een voedselintolerantie hebben? Bijv. Gluten/zuivel

• Anita, 28-06-2018

Veel zin in

Wij gaan 17 augustus na dit hotel en willen graag een auto huren. Is dit verstandig ja of nee?, Omdat er geen parkeer gelegenheid is. Groetjes

Sharon, 02-07-2018

Hoi!! Wij gaan 20 augustus naar dit hotel. En hebben ook meerdere dagen een auto gehuurd. Heeft u al wat meer info over de parkeerplekken toevallig?

• Laura, 16-01-2018

Eenpersoons kamer

Hallo! Weet iemand hoe de eenpersoons kamers eruit zien? Heb je echt helemaal geen uitzicht, raam oid? En hoe is het met het geluidsoverlast?

Ik hoor graag! Dankjewel!

Laura

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkerenBetaald