Hotel Ibiza Playa

Hotel aan zeeWeer vandaag16°7°
Hotel Ibiza Playa
7,2

Omschrijving
Hotel Ibiza Playa vlakbij het strand d'en Bossa heeft een mooi uitzicht op zee. Een betaalbaar hotel in Ibiza-stad met nette kamers. Het ontbijt is uitgebreid en gevarieerd. Er is geen zwembad bij het hotel zelf, maar je mag gebruik maken van dat van het naastgelegen hotel. En je staat binnen een paar minuten op het strand voor een frisse duik.
Kenmerken
Animatie programma
Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant

164 reviews over Hotel Ibiza Playa in het Nederlands

Diana,
1-12-2018

Voor ons was dit de perfecte locatie voor een gezinsvakantie op Ibiza. Figueretas ligt Tussen Playa d en Bossa en Ibiza stad in en beide plaatsen zijn zowel lopend als per boot te bereiken. Het hotel ligt vrijwel direct aan het strand, het uitzicht vanuit het hotel is adembenemend (bij kamer met zeezicht). Het hotel is wat gedateerd en de kamers ook, maar schoon. Het ontbijt was echt heel lekker en zeer uitgebreid. Ook het personeel is erg vriendelijk. Wij gaan zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Nirt lux maar alles is er, toplocatie!

Marlou,
29-9-2018

Op aanvraag kun je glutenvrij ontbijt krijgen. Heel fijn. Mijn kamer is muffig, soort permanente schimmellucht (althans vind ik zelf). Wordt toch wel goed schoongemaakt elke dag, maar is verjaard. Basic, maar alles dat je nodig hebt, is er. Incl. Balkon, airco, tv, kluis etc. En locatie is echt ideaal. Aant strand en in de stad. Personeel is vriendelijk en behulpzaam en genoeg feestjes en Chilling spots in Sept-okt. Dikke prima dus

Gereisd alleenreizend in september 2018

Nooit meer

DVE,
3-9-2018

Het hotel aan de buitenkant beloofd veel goeds maar als je naar je kamer wordt gestuurd is het verschrikkelijk. Het lijkt wel of het een 1-persoonskamer is. De bedden zijn verschrikkelijk je kunt nog beter op de kinderkopjes in de stad gaan liggen. De badkamer is ronduit smerig. Als je dan terug naar de receptie loopt in de vroege middag is er opeens niemand meer die je kan helpen en moet je maar de volgende ochtend na het ontbijt terug komen.

Het is hier verschrikkelijk, nooit meer! Opzoek naar een ander hotel!

Gereisd met vrienden in september 2018

Soladore

Heerlijke vakantie in een prima hotel

Anne Fleur Heinen,
1-9-2018

Goed hotel, prima prijs kwaliteit. Ontbijt is gevarieerd en uitgebreid, ook vers en alles wordt aangevuld. Het personeel is ook vriendelijk en de kamers zijn schoon! Eigenlijk heb ik niets verkeerds aan te merken op het hotel. Uit uitzicht vanaf een zeezichtkamer is adembenemend mooi! Minpuntje: het hotel is gehorig

Gereisd met partner in augustus 2018

Klaar met Ibiza

T. Oost,
18-7-2018

Eigenlijk vind ik het hotel vergane glorie. Kamers gehorig. Wat ik een aanfluiting in het het gastvrijheid vond, was we kwamen om 10 uur in de ochtend aan, je hebt een hele nacht gereisd, mochten niet deelnemen aan het ontbijt, pas in de avond ging ons half pension in🧐. Eten verder sober maar goed.

Badkamer is toe aan een nieuwe kitbeurt. Zwembad van de 2 hotels te klein, toilet bij het zwembad, ronduit smerig, stinkt. Toeristen belasting is nog een leuke aardigheidje (van heel Ibiza) je betaald bij vertrek nog even 3 euro per persoon perdag 😱

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

De kamers zijn ruim en luxe. De badkamer is van alle gemakken voorzien. Het restaurant heeft een heerlijk ontbijt en ook het buffet is heel lekker. De kamers worden goed schoon gehouden. En het personeel is uiterst vriendelijk. Maar het allermooiste vind ik toch het uitzicht: geweldig. Je kijkt zo over de hele baai heen richting Eivissa! Ik kom hier al een paar jaar en kom zeker weer terug!

Gereisd met vrienden in mei 2018

Daphne,
18-4-2018

Prettig hotel met prachtig uitzicht over de boulevard van Figueretas. Het hotel zelf heeft geen zwembad, maar je kan gebruik maken van het zwembad van het naastgelegen hotel. Het strand ligt voor de deur. De boulevard, waar geen auto’s rijden, kun je heerlijk rustig overheen wandelen. Aansluitend veel restaurants, bars en leuke winkels. Aanrader is Homeloos, tapasbar. Nederlandse baas en erg lekker en gezellig!

Gereisd met partner in augustus 2016

Fantastisch heerlijk relaxen en aan het strand😍

Anita van der Vliet,
19-2-2018

Was geweldig club Bahama’s

Gereisd met partner in juli 2017

Mirjam,
17-2-2018

Ik kom dolgraag Ibiza Playa, heb eerst een paar keer in Playa d'en Bossa gezeten. Nooit weer. De vliegtuigen vliegen daar om de paar seconden over. Niet echt rustig. Via een tip terecht gekomen in Ibiza Playa, wat een fantastisch hotel, vriendelijke mensen, goed bereikbaar, gelegen aan een boulevard waar je heerlijk 's morgens met een kopje koffie kunt uitkijken over de bpoulevard en de zee en bij heel heldere lucht zie je het eiland Formentera. Ook een aanrader. Ik was met 3 vriendinnen en we keken uit op de boulevard met vele restaurantjes en over zee (hoekkamer). Ontbijt is rijkelijk voorzien. De koffie kun je beter beneden op het terras drinken, daar is hij erg lekker. De kamers zijn netjes en schoon, vraag bij boeking naar de zeezijde of zijkant, uitkijkend op zee en boulevard. (daar zitten ook grotere kamers. Voor mij een absoluut tophotel, op loopafstand van Ibiza stad en betaalbaar. Nooit meer een ander hotel.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Sonja,
27-1-2018

Zwembad was een beetje aan de koude kant

Gereisd met partner in september 2017

Soladore

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibiza Playa in Ibiza-stad / Eivissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibiza Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.