Hotel Finca Can Toni

7 reviews over Hotel Finca Can Toni in het Nederlands

Supper !!!!!!!!!!!!!!!!

J Maartens
5-9-2015

Dit is een super locatie Op een berg, precies tussen Ibiza stad (10 min) en St Antoni(8 min). We hadden een oppervlakte van maar liefs 10.000 m2, dus niemand had last van ons. De eigenaar Toni was ook zeker een toffe kerel, als je wat nodig had ging hij het regelen. 1 keer per week komt ie het zwembad schoonmaken(10X5 meter met Romeinse trapje). Maar als ie zag dat wij er waren, draaide hij weer, om op een andere tijdstip terug te komen.

De Finca was ook perfect Niet heel overdreven luxe maar alles aanwezig wat nodig is. 3 slaapkamers, waarvan een met een badkamer an suite. 2 slaapkamers delen samen een badkamer, met een 2 persoons bubbelbad. Buiten een grote zwembad met buiten BBQ en ligbedden en zitjes. Dit was onze 3e keer, maar gaan zeker nog eens terug.

Gereisd Met vrienden in juli 2014

Super!

Mit
6-5-2015

Wij zijn 2 weken in het hoogseizoen in Finca Can Toni geweest en het was top. Om 09.00u in de ochtend op Ibiza aangekomen en Toni had al via mail aangegeven dat ontbijt voor ons klaar zou staan! Ontbijt is prima, van broodjes tot toast, veel soorten beleg, yoghurt, muesli&fruit. Eieren kun je op verschillende manieren laten bereiden. Je kunt binnen ontbijten of buiten op het terras. Overdag is er een kleine lunchkaart, van verschillende broodjes tot salades. Lekker als je een dagje aan het zwembad blijft. S'avonds is een kok aanwezig die werkelijk super kookt voor een heel betaalbare prijs! Op goed vertrouwen is er een koelkast waar je drank en snacks uit kunt halen en in een klapper schrijf je dit op. S'avonds worden er aan de bar heerlijke cocktails gemaakt (tegen betaling). De kamer was super, we hadden een klein terrasje erbij. Schoon en een gerenoveerde badkamer met een prima douche. Genoeg opbergruimte en een ipoddock was aanwezig. Lekker zwembad, niet te groot. Geweldig dus!

Gereisd Met partner in juli 2014

Onbetrouwbaar!!

xnosotrosx
28-10-2013

Prijs opgevraagd eea bevestigd en plots een email met het bericht dat de prijs toch even anders wordt, beduidend hoger. Hou hier niet van afspraak is afspraak. In september geweest. Ligt in een lelijk straatje, erg kleine kamers met hele lage deuren waar je je hoofd tig keer stoot. Ontbijt is sober voor €185 per nacht. Nee voor die prijs is er iets veel beters en betrouwbaarders te krijgen.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Paradijsje!

Frank en Marieke
15-6-2012

Super plek! Een paradijsje, kleinschalig, gemoedelijk, een echte aanrader! Nog mooier dan op de site! Echt een paradijsje Ibiza Style!

Gereisd Met partner in juni 2012

goede bestemming

brian
21-4-2012

ik vind dit een goed hotel en ik heb het ook helemaal naar mn zin gehad mn oudere zus ook het was echt top

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Tranquilo, beautifull - Ibiza 's secret hideaway

Paul & Chica
29-7-2011

In het echt nog mooier dan de website, Toni en zijn crew maken de vakantie onvergetelijk

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Zeer relaxte plek

Marthijn
21-5-2010

Wat een prettige plek om te verblijven. Erg leuk dat de eigenaren zelf ook verblijven op deze Finca, zeer vriendelijke mensen. Ibiza stad is wel een eindje met de auto, bus of taxi maar hierdoor krijg je wel ruimte en rust. Directe omgeving is niet erg interessant maar je zit wel overal tussenin, prima uitvalsbasis. Als je iets meer wilt besteden is dit een echte aanrader.

Gereisd Met partner in Tue Sep 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingLogies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Finca Can Toni in Ibiza-stad / Eivissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Finca Can Toni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.