Hotel Figueretas

Hotel Info

• Aan zee
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

Pal aan het strand en de drukke boulevard ligt Hotel Figueretas. Het is een eenvoudig hotel zonder zwembad maar wel met het strand voor de deur. Het ontbijt ‘s ochtends is uitgebreid en biedt voldoende keus. Ibiza-stad bereik je na een kwartier lopen. Huur een auto of scooter om het eiland verder te ontdekken.

101 reviews over Hotel Figueretas

• 10Corinna15-09-2019

Dit eensterrenhotel schijnt helder!

dit hotel heeft maar 1 ster, maar die straalt ..superschoon, supervriendelijk personeel, top locatie pal tegenover het strand, een keer een kleine lekkage id badkamer gehad, s’ avonds om 20.00 gemeld voordat wij gingen eten. Toen wij terugkwamen was het al verholpen! Avondeten vindt plaats in een ander hotel op 1 minuut loopafstand, het was zeer goed. Het ontbijt was minder lekker maar dat is dan ook het enige minpuntje dat ik kan noemen.

• 7Sam11-09-2019

Leuk hotel

Het zijn simpele kamers maar de ligging is echt perfect. Wel een minpuntje je krijgt een ventilator op de kamer. Veder voor de prijs wat je betaald een leuk hotel

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8V.Mink03-09-2019

Betrokken personeel, simpel maar fijn

Bij aankomst werden we goed ontvangen. Er werd echter weinig informatie gegeven over de faciliteiten zoals het huren van een koelkast of fiets, het zwembad, sportschool ect. Verder erg aardige personeel die dag en nacht voor je klaar staan. De kamer waar wij in verbleven was klein maar fijn. Er wordt door de schoonmaaksters iedere dag schoongemaakt en worden nieuwe handdoeken gebracht. Helaas is er in het hotel geen airco aanwezig, iets wat in het hoogseizoen met warm weer wel een pre is. Verder hebben we een erg fijne vakantie gehad mede dankzij het vriendelijk personeel van hotel Figueretas.

Geboekt bij neckermann

• 9Henk-Jan Pekkeriet25-08-2019

Fijne vakantie op een mooie locatie

Mooi hotel op een fijne locatie direct gelegen aan een prettig strand. Op loopafstand Ibiza Stad. Eenvoudig maar netjes hotel met vriendelijk personeel. Goed ontbijt met uitzondering van de koffie.. Tips : Voor een goede indruk van het eiland huur een 125 cc scooter . (Ibiza Scooter), Vergeet niet gebruik te maken van het zwembad bij het Mar Y Playa ook voor de gratis en lekkere bedjes met mooi uitzicht op zee, Bijzonder mooie plek om in zee te gaan Punta Galera, Lekker eten bij Home Loos, Haddock Cafe & Oli Beach

• 9Stevens06-07-2019

Leuk vriendelijk hotel met ideale ligging

Leuk hotel met super vriendelijk personeel. Kamers zijn eenvoudig, maar netjes. Boek wel een kamer met zeezicht andere kamers hebben geen balkon en zijn echt te benauwd. Ontbijt eenvoudig maar prima en avondeten elke dag genoeg variatie. Hotel ligt meteen aan het strand/boulevard. Gemakkelijk het bootje te nemen naar playa d en bossa of ibiza stad (maar ook te voet goed te doen). Hele fijne vakantie gehad en komen zeker nog eens terug!

• 5Fam v.d. Wijk/ de jong24-06-2019

Mooie ligging aan het strand. Slecht ontbijt..brrr

Erg verouderd. Mooi uitzicht/ ligging en schoon. Van de 2 stellen hadden wij een slechte kamer, met kapot toilet. Erg klein en een kamer nr: 205 die naar riool stonk. In 2019 geen NLse tv kanalen. Alleen Spaans en een paar andere. Wel voor tv betaald, niet gekregen....ondanks de toezegging. Personeel verteld onzin.... 52 kanalen alleen voor de Spanjaard. ( in tegenstelling voorgaande jaren) te gehorig. Er werd niet opgetreden tegen onbeschaafde gasten.

• 9Corine Ferwerda14-06-2019

Geweldig hotel waar je nog de Spaanse sfeer proeft

Dit hotel in koloniale stijl straalt een en al Spaanse sfeer uit. Prachtig gelegen aan de boulevard met strand vlak voor de deur. Voor ons was Dalt Vila goed aan te lopen. (10 min). De boulevard wordt momenteel vernieuwd wat enig overlast geeft maar dat zal naar verwachting met een paar weken klaar moeten zijn. Wordt heel mooi! De kamers zijn sober maar heel schoon. Elke dag schone handdoeken en frisse lakens. Het ontbijt is uitgebreid met elke dag verse gebakken eitjes. De gastvrije Juan is onze favoriet achter de receptie. Gratis parkeren op ca 5 a 10 min lopen van het hotel. Wij komen hier zeker terug!

• 2018
    5dvb23-10-2018

voor enkele dagen ok

minpunten :ontbijt heel basic,de ene dag s'morgens curry worsten,de dag erna bitterballen ,gekookte eieren zagen na het pellen bijna zwart,dikwijls oud brood. kamer ook basic, kleerkast is de buizenkast van de leidingen en rook heel muf. badkamer,douchebak van 50 cm op 50 cm met vies gordijn, douche was zo klein dat je je er niet in kon draaien anders kwam je tegen de kraan en viel deze telkens uit. heel weinig leg plaats om je spullen te leggen. geen lift aanwezig, dus zware koffers langs de trap naar boven sleuren.heb paar keer wat oudere dames moeten helpen hier mee.vanwege de receptie was er niemand hier voor te vinden. als je iets kwam vragen deden ze niet de moeite om van achter hun pc vandaan te komen.een bagage ruimte was er niet,maar de koffers maakten ze vast aan een ketting met slot.de laatste dag kregen we een klein vies kamertje achter in het (tuintje) daar kropen de mieren op de muren. pluspunten:vlak aan strand,avond eten in ibiza playa heel goed.

• 10Lisette15-09-2018

In dit hotel komen wij graag nog terug, super.

Ligging is perfect, mooi uitzicht en vanaf een uur of 5 allemaal leuke kraampjes op de boulevard. Vanuit het hotel 10 meter tot het strand en in de omgeving veel restaurants die ook om 23.00 uur nog gasten verwelkomen. s nachts wel wat lawaai door het uitgaan vanuit clubs, daar kan het hotel echter niets aan doen. Kamer en hotel super schoon, niet modern maar zeker van alle gemakken voorzien. Al het personeel van huishoudelijk, de balie of de bediening heel erg vriendelijk en behulpzaam en zeker in voor een geintje. Alle dagen schone handdoeken en het bed opgemaakt, wat voor ons echt geen must is. ' Ontbijt was prima, iedere dag wel een variatie op ei, spek/bacon en fruit. Genoeg te kiezen. Eten in het hotel is tot ongeveer 15.00 uur, dan sluit de keuken en kan je wel terecht bij de bistro voor het hotel.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Mevr Mik28-07-2018

Goed hotel aan leuke wel drukke boulevard

Wel goed maar boek zeker een kamer met zeezicht andere is echt niks. Je kunt een auto huren maar er zijn geen parkeer mogelijkheden wel 10 a 15 lopen.

11 tips over Hotel Figueretas

• Ruud Faber, 29-09-2013

1e verdieping zeezicht boeken anders kom je aan de achterzijde te zitten.

• Iris, 09-09-2013

Op het pleintje naast het hotel is een info stand, waar je kaarten kunt halen van bv Eivissa/Ibiza stad of een boekje met bustijden. Wij zijn met de bus naar de Hippy markt geweest, was goed te doen en veel goedkoper dan via de reisorganisatie.

• Margriet2607, 09-07-2013

Huur een scooter of een auto Ibiza heeft veel heuvels dus fietsen is geen optie!

8 vragen over Hotel Figueretas

• Depat , 18-06-2019

Hi,

Weet iemand waar wij de auto kunnen parkeren tegen een laag tarief of geheel gratis? Als wij een klein stukje moeten lopen is dat niet erg.

Bij voorbaat dank,

• Rene Zeele, 02-11-2016

Koelkast of minibar op de kamer

Wij willen graag weten of er een koelkast is op de kamer. Of dat je deze kan huren. We bedoelen dan ook wel echt een koelkast en geen mini bar. Wij willen dit weten ivm medicatie wat in de koelkast moet. Een minibar is hier te klein voor. Alvast bedankt.

• Sona & Christina, 02-08-2014

strijkijzer

Hallo, Weet iemand of de kamers in het hotel een strijkijzer hebben staan? Groetjes en alvast bedankt!

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektDuits, Engels

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service

• Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats