Hotel Figueretas

Hotel aan zeeWeer vandaag28°21°
Hotel Figueretas
8,2

Pal aan het strand en de drukke boulevard ligt Hotel Figueretas. Het is een eenvoudig hotel zonder zwembad maar wel met het strand voor de deur. Het ontbijt ‘s ochtends is uitgebreid en biedt voldoende keus. Ibiza-stad bereik je na een kwartier lopen. Huur een auto of scooter om het eiland verder te ontdekken.

91 reviews over Hotel Figueretas in het Nederlands

Mooie ligging aan het strand. Slecht ontbijt..brrr

Fam v.d. Wijk/ de jong
24-6-2019

Erg verouderd. Mooi uitzicht/ ligging en schoon. Van de 2 stellen hadden wij een slechte kamer, met kapot toilet. Erg klein en een kamer nr: 205 die naar riool stonk. In 2019 geen NLse tv kanalen. Alleen Spaans en een paar andere. Wel voor tv betaald, niet gekregen....ondanks de toezegging. Personeel verteld onzin.... 52 kanalen alleen voor de Spanjaard. ( in tegenstelling voorgaande jaren) te gehorig. Er werd niet opgetreden tegen onbeschaafde gasten.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig hotel waar je nog de Spaanse sfeer proeft

Corine Ferwerda
14-6-2019

Dit hotel in koloniale stijl straalt een en al Spaanse sfeer uit. Prachtig gelegen aan de boulevard met strand vlak voor de deur. Voor ons was Dalt Vila goed aan te lopen. (10 min). De boulevard wordt momenteel vernieuwd wat enig overlast geeft maar dat zal naar verwachting met een paar weken klaar moeten zijn. Wordt heel mooi! De kamers zijn sober maar heel schoon. Elke dag schone handdoeken en frisse lakens. Het ontbijt is uitgebreid met elke dag verse gebakken eitjes. De gastvrije Juan is onze favoriet achter de receptie. Gratis parkeren op ca 5 a 10 min lopen van het hotel. Wij komen hier zeker terug!

Gereisd Met partner in juni 2019

voor enkele dagen ok

dvb
23-10-2018

minpunten :ontbijt heel basic,de ene dag s'morgens curry worsten,de dag erna bitterballen ,gekookte eieren zagen na het pellen bijna zwart,dikwijls oud brood. kamer ook basic, kleerkast is de buizenkast van de leidingen en rook heel muf. badkamer,douchebak van 50 cm op 50 cm met vies gordijn, douche was zo klein dat je je er niet in kon draaien anders kwam je tegen de kraan en viel deze telkens uit. heel weinig leg plaats om je spullen te leggen. geen lift aanwezig, dus zware koffers langs de trap naar boven sleuren.heb paar keer wat oudere dames moeten helpen hier mee.vanwege de receptie was er niemand hier voor te vinden. als je iets kwam vragen deden ze niet de moeite om van achter hun pc vandaan te komen.een bagage ruimte was er niet,maar de koffers maakten ze vast aan een ketting met slot.de laatste dag kregen we een klein vies kamertje achter in het (tuintje) daar kropen de mieren op de muren. pluspunten:vlak aan strand,avond eten in ibiza playa heel goed.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Neckermann

In dit hotel komen wij graag nog terug, super.

Lisette
15-9-2018

Ligging is perfect, mooi uitzicht en vanaf een uur of 5 allemaal leuke kraampjes op de boulevard. Vanuit het hotel 10 meter tot het strand en in de omgeving veel restaurants die ook om 23.00 uur nog gasten verwelkomen. s nachts wel wat lawaai door het uitgaan vanuit clubs, daar kan het hotel echter niets aan doen. Kamer en hotel super schoon, niet modern maar zeker van alle gemakken voorzien. Al het personeel van huishoudelijk, de balie of de bediening heel erg vriendelijk en behulpzaam en zeker in voor een geintje. Alle dagen schone handdoeken en het bed opgemaakt, wat voor ons echt geen must is. ' Ontbijt was prima, iedere dag wel een variatie op ei, spek/bacon en fruit. Genoeg te kiezen. Eten in het hotel is tot ongeveer 15.00 uur, dan sluit de keuken en kan je wel terecht bij de bistro voor het hotel.

Gereisd Met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Goed hotel aan leuke wel drukke boulevard

Mevr Mik
28-7-2018

Wel goed maar boek zeker een kamer met zeezicht andere is echt niks. Je kunt een auto huren maar er zijn geen parkeer mogelijkheden wel 10 a 15 lopen.

Goede vakantie gehad

Peetje
11-7-2018

Van 24 juni tot 10 juli geweest.Geweldige ligging eten redelijk,schoon hotel maar de kamers zouden wel een renovatie mogen ondergaan.De boulevard is heel gezellig alleen jammer dat die helemaal onder geplast word door de vele honden die er lopen(stank).Dames neem een fohn mee die is er niet,koelkast kost 4 euro pd.De verkopers op het strand is niet normaal je word er gek van zou verbod op moeten komen.Verders een heerlijke vakantie gehad

Gereisd Met partner in juni 2018

Magisch!

Olga
21-6-2018

Op Zoover had ik al positieve reacties gelezen over dit hotel, en het was allemaal waar! Het hotel heeft een super ligging pal aan het heerlijke strand. Vanuit hotel een droom uitzicht! Vlakbij Ibiza stad, 10 min lopen. Tip: koelkastje huren. Het personeel is super vriendelijk wat het verblijf heel prettig maakt! Toppers! Mocht je hierheen gaan, doe dan de groeten aan Antonio! :) We hebben een fantastische vakantie gehad mede door het superfijne hotel en personeel. Volgend jaar komen we weer!

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Het was een super vakantie!

Germaine Nissink-Klaar
19-9-2017

Het hotel ligt gelijk aan het strand. De kamers waren wel wat gedateerd, maar waren prima. Schoonmaak en schone handdoeken dagelijks. Het ontbijt vonden wij ook prima. Heel vriendelijk personeel. Aanrader een koelkastje huren €4,00 per dag. Ibiza stad ongeveer 20 minuten lopen of met de water taxi voor een retourtje € 4,00 of € 5,00 euro.

Wij vertrokken om 6:30 uur en het ontbijt was vanaf 8:00 uur, maar ze hebben er toch voor gezorgd dat er om 6:00 uur een ontbijtje en koffie voor ons klaar stond.

Gereisd Met vrienden in september 2017

Simpel, schoon hotel met goede ligging.

Ilse
30-8-2017

Wat je kunt verwachten is een simpel hotel, dat dagelijks heel goed schoon wordt gemaakt en waar vriendelijke en behulpzame mensen werken. Ik zou wel een kamer met balkon/zeezicht boeken. Dit kost t.o.v. een normale kamer 15 euro per dag meer, maar zeker de moeite waard. Bij aankomst hadden wij een normale kamer, maar nadat we dit gemeld hadden dat we graag een andere kamer wilden, was dit 1,5 dag later meteen mogelijk. Heerlijke kamer. Iets ruimer ook dan de vorige (normale kamer). De slaapkamer is ruim genoeg om al je spullen kwijt te kunnen, er staan twee losse bedden, twee nachtkastjes, een soort bureau/tafeltje en een soort schoenenrekje/tafeltje, een tv, en een grote ventilator. Een badkamertje met toilet, wastafel en douche. Echt heel erg schoon. Iedere dag 2 schone handdoeken p.p. Enige minpuntje vond ik dat er maar twee stopcontacten waren in heel de kamer. Een in de slaapkamer aan de muur die grenst aan de badkamer (maar daar zat bij ons continu de stekker van de ventilator in) en een in de badkamer. Dus niet een stopcontact bij het bed/nachtkastje. Voor opladen van telefoons e.d. vonden wij dit soms lastig. Ontbijt is goed, maar wel eentonig, maar uitgebreid genoeg. Tot 10 uur in de ochtend kun je ontbijten. Ontbijttip voor buiten de deur: Cappuccino in Marina Botafoch (haven van Ibiza-stad). Zoals al vaker hier vermeld: bedjes met parasol op het (fijne) strand voor de deur zijn erg duur, in hoogseizoen 30 euro voor 2 bedjes met parasol. Wij kochten een grote standdoek van ruim 2 bij 2 meter (die je daar heel veel ziet) en een parasol (7 euro) en hebben ons daar prima mee gered. Personeel is echt heel vriendelijk en wil alles voor je doen. De bar bij het restaurant is tot 01.00 uur open en wij gingen dan vaak nog een drankje halen en mochten dat meenemen naar de kamer.

Gunstige ligging met vriendelijk personeel

Joyce Keasberry
6-8-2017

Kamers afhankelijk van ligging , goed, niet gunstig kamers aan achterkant.

Gereisd Alleenreizend in oktober 2016

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektDuits, Engels

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service

• Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • BalsportenSquash
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Figueretas in Ibiza-stad / Eivissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Figueretas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.