Appartement Es Freus

Meer appartement info

26 reviews over Appartement Es Freus

• 2mo en ko07-08-2009

vreselijk.

VRESELIJK Ik denk dat we nu al wel genoeg duidelijk zijn in deze letters. Echt..... geen aanrader. Vandaar dat ik het even wil mede delen op ZOOVER smerig, geluidsoverlast, geen receptie, om te huilen...

sorry.

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 7Saskia03-10-2008

matig low budget complex

Es Freus is een verouderd complex, verdeeld over diverse 'woonlagen'. De studio's zijn ruim, maar zeer lawaaiig, het balkon is aan een drukke doorgaande weg. De 3-kamerapp. liggen wat hoger (wel meer trappen lopen) en rustiger, aan te bevelen. Strand op 1 minuut lopen, Ibiza-stad op 15 minuten lopen. Studio's krijgen van mij de beoordeling matig, 3-kamerapp. een ruime voldoende.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 5saskia roozendaal26-09-2008

voor de prijs een prima app.

de ligging is echt ideaal ,1min strand, 1min taxi, 1min supermarkt 10 min ibiza stad, maar wel erg weinig service, tip lig een briefje bij de receptie als je schone badlakkens wilt! dit werkte bij ons perfect!!!! en volgend jaar weer ibiza maar geen es freus

Gereisd met partner in september 2008

• 5Marcel en Angela25-09-2008

prijs / kwaliteit prima

Na alle slechte recensies hier te hebben gelezen, met samengeknepen billen op het vliegtuig gestapt. Nog geprobeerd het appartement om te boeken, vanwege de melding van diefstal, maar dat kon niet. Het viel ons echt mee! Wij komen naar Ibiza voor de feesten en wilden een makkelijk appartement, goedkoop en strategische ligging tov Ibiza stad en strand. En dat is dit precies ! JA, het is niet al te schoon, JA,het is zeer gedateerd, JA de receptie stelt niet veel voor , JA je krijgt niet vaak schone handoeken..... en zo kun je nog wel even doorgaan...MAAR het appartement kost 105 euro per week!! Dat is 52,50 euro PP. Wat wil je dan voor dat geld ? Als je een ruime receptie wilt, begeleiding, schone handoeken iedere dag en wat al niet meer, zeur dan niet en boek een duurder appartement of echt hotel ! Nog even over de inbraken, er wordt veel ingebroken daar in de buurt, dus niet alleen in Es Freus. Het schijnt dat ze binnenkomen via openstaande ramen. Dus deze dichthouden !!

Gereisd met partner in september 2006

• 6I.B11-09-2008

Echt een prima appartement!

Dit was echt een prima appartement! ik neem aan dat ieder die hier geweest is de foto's hebben bekeken en de beoordelingen hebben gelezen! voor luxe moet je gewoon meer betalen en het is net wat je zoekt! wij hebben een top vakantie gehad! Het was niet lux maar wel schoon en om de dag schone handdoeken! ook toen we er om vroegen voor vertrek kregen we ze zonder enige moeite mee! Ook zit je overal lekker dichtbij!! Dus voor iedereen die dit appartement wil boeken: het is maar net wat je zoekt en als je niet al te moeilijk bent is het goed vertoefen! Wel was ik blij weer in mn eigen bed te liggen thuis... maar dat heeft alle pret echt niet mogen drukken!

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 4C. Venus09-09-2008

Prijs/kwaliteitsverhouding mager/redelijk

• Uitzicht op leeg staande panden
      • Geen schoonmaak
      • Bij het vragen om nieuwe handdoeken deed men moeilijk
      • Receptie geen
      • Gelukkig niet beroofd........wel 6 andere Nederlandse stellen in het apprtement midden op de dag. Tip: houd je sleutel in het sleutelgat! en dicht!!!

• Wel dicht bij Cenit en centrum van Ibiza

Gereisd met partner in september 2008

• 1Roos08-09-2008

NIET HEEN GAAN!!!!

Hele vage bedoening! De receptie kun je zo niet eens noemen, gewoon een woonkamer met een bureautje! Een warm onthaal hoef je niet te verwachten. Kamers zijn onlogisch ingedeeld. Geen airco, geen schone lakens en maar 1 keer schone handoeken in 8 dagen tijd. Douche is slecht, wc loopt niet door en gaat stuk. Schoonmaken doen ze niet aan! Kluisjes hebben ze ook niet van gehoord. En als klapper op de vuurpijl, je word ook nog eens bestolen. JA uit het app. zelf. Geen sporen van inbraak, alles lag nog net zo netjes als dat we naar t strand gingen. Camera weg, Zonnebril weg, Horloge weg, Ipod weg!! En wij waren niet de enige. nog 2 andere nederlandse koppels is het ook overkomen, op de zelfde dag en we gingen allemaal de dag erop naar huis. Hoe toevallig is dat! Voor ons de eerste en laatste keer naar dit appartement! Wees verstandig betaal wat meer en je hebt een super leuke vakantie.

Van mij part haalt elke reisorganisatie dit appartement uit zijn bestand!!!

Gereisd met vrienden in september 2008

• 8pauli08-09-2008

mooie appartementen

Heel mooi appartement. We hebben ons goed vermaakt. Strand binnen een minuut lopen. Perfect om met een stel vriendinnen te boeken. Zeker een aanrader! Alles dicht in de buurt.

Gereisd met vrienden in september 2008

• 7Elke04-09-2008

Beter als verwacht!!

Wij hadden na al deze opmerkingen verwacht dat onze vakantie al een ramp zou worden. We kwamen aan en alles viel mee! Het is geen design hotel en het is ook niet super schoon maar het is ons zeker goed bevallen, de ligging is echt super! Figueretas is gezellig en je bent echt overal dicht bij! Je kunt zo naar Ibiza stad lopen etc.! Het is geen aanrader, maar als je al geboekt hebt zit je goed. Het uitzicht is ook heerlijk, uitzicht op zee!!

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 3m .kalse hoffman25-08-2008

zeer slecht

zeer slechtcomplex smerig ben er 8dagen geweest in al die tijd is er niet schoon gemaakt en ook de bedden zijn niet verschoond handdoeken werden om de 2dagen verschoond maar moest je wel om vragen ook is het heel gehoorig klagen bij de receptie kan niet want er is bijna nooit iemand aanwezig dus geen aanrader figueretas opzich is erg leuk vlak bij ibizastad

Gereisd in augustus 2008

Appartement Es Freus info