Aparthotel El Puerto

5 reviews over Aparthotel El Puerto in het Nederlands

Fijne vakantie, goed hotel

Danique
23-4-2018

Ik was hier met vriendinnen in het hoogseizoen. Prima hotel voor als je centraal in Ibiza wil zitten. Je loopt de straat van het hotel uit en je zit in het centrum. Met de super mooie haven, tientallen leuke winkels en restaurantjes. Er is wel geen strand maar het strand van Playa D'en Bossa of Figueretas is prima te bereiken per boot of eventueel taxi (boot is leuker en goedkoper) Het enige minpuntje aan het hotel (appartement gedeelte) is dat het best luidruchtig is. Wij zaten met ons balkon aan het zwembad dat kon gezellig zijn maar als je voor je rust komt is dat minder. Verder prima kamers geen luxe maar wel schoon en dat is het belangrijkste.

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

perfecte locatie

Stientje
7-6-2017

Het hotel ligt enkele 10-tallen meter vanaf de haven. Tegenover het hotel is een supermarkt. Goede kamers. Onze dochter kon prima bij ons op de kamer slapen. Wij hadden een kamer boven de ingang aan de straatzijde. Nadeel is dat het stadsgedruis tot in de nacht laat door gaat. Je kunt door het lawaai niet met open ramen slapen. Dus je moet kiezen voor de airco of het zelf lekker laat maken. Het leven speelt zich in elke stad rondom de haven af. Ook hier, maar het is absoluut veilig. Er waren zelfs scholen met kinderen die verbleven in het hotel. Er is een zwembad op de etage. Maar hier hebben we geen gebruik van gemaakt. Overdag vertrokken wij uit de stad op zoek naar de vele mooie strandjes. s avonds is het heerlijk in de stad. Flaneren, leuke terrassen en winkels. En je bent zo weer in je hotel. Een klein minpuntje: Hotel heeft geen parkeerplaats. Het is een kunst om steeds weer een plekje te vinden.
Voor een kort verblijf aan Ibiza is dit een prima uitvalbasis,

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2017

Prima hotel in centrum Ibiza-stad

wsmit015
31-8-2016

Fantastische ligging in centrum, vlakbij de haven en de winkels. Alle openbaar vervoer binnen 10 min loopafstand. Mooie moderne, geluiddichte, premium kamer met goede airco. Sanitair prima. Ruim balkon. Prima bedden. Probleemloze TV-ontvangst en Wi-Fi op de kamer. Hotel heeft een eigen zwembad. Koelkastje en kluis aanwezig. Supermarkten in de straat. Vriendelijk personeel. Ontbijt goed. In augustus premium kamer heel erg duur. Weinig opbergruimtes in kamer. Geen waterkoker

Gereisd Met partner in augustus 2016

Prima hotel.

naam naam
30-4-2012

Voor een zeer lage prijs en vlak bij de haven.

Gereisd Alleenreizend in januari 2012

Super ligging, goed personeel, schoon hotel

Rosan
2-5-2010

Het is een schoon hotel waar alles netjes is. Het personeel is heel vriendelijk, behuplzaam en spreken vloeiend engels. Het ontbijtis goed en uitgebreidt. Ook het zwembad is fijn en de kamer zijn netjes en schoon. Het is een echte aanrader als je een shop/ strand- zon en stapvakantie wil hebben in Ibiza

Gereisd Met vrienden in april 2010

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel El Puerto in Ibiza-stad / Eivissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel El Puerto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.