Hostel Costa Blanca

Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag29°21°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Costa Blanca voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hostel Costa Blanca in het Nederlands

basic hostal, schoon en ruime kamer

heer Memelink
19-10-2012

Ruime, eenvoudige kamer, zeer groot balkon (kamer 103), zeer schoon, ruime badkamer. In appartementencomplex gelegen, soms geluidsoverlast van bewoners. Ideaal gelegen t.o. stad (10 min. lopen) en strand (5 min. lopen). Ofwel voor het geld een prima accommodatie.

Gereisd Alleenreizend in Thu Oct 11 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gewoon lekker

Hans
1-3-2012

Schone kamers, twee heerlijke zwembaden, vriendelijk!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Hostel info

• Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Kluis

• AdresRamon Muntaner, 75 7800(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Costa Blanca in Ibiza-stad / Eivissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Costa Blanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.