Aparthotel Central Playa

6 reviews over Aparthotel Central Playa

• 2017
    7Wilma Buunders25-06-2017

fantastiche hotel

Wij komen er al enkele jaren ruime schone kamers en vriendelijk personeel. Koelkast op je kamer ook heel fijn als je een wijntje wil drinken op je balkon. Binnen 10 minuten loop je naar ibiza stad. Taxi en bus voor je deur. Strand 3 minuten. En bij aankomst kun je gelijk op je kamer die elke dag schoongemaakt wordt dagelijks schone handdoeken. Ook het ontbijt is prima. Een geweldig hotel een dikke 10 voor de prijs die je moet betalen.

• Oude reviews

4Erik02-08-2013

Ik kies nooit meer voor dit hotel

Hotel Central Playa in Figuertas is een hotel waar ik nooit meer naartoe terug zou gaan. Mijn vriendin en ik kregen een kamer toegewezen waar de honden geen brood van lusten. Het was het meest depressieve kamer ooit. Weinig licht, uitzicht op smerige gebouwen, het stonk er ontzettend, geen balkon, kei harde bedden, kapotte lift en enorm luidruchtig gebouw. We moesten daar weg en snel ook! Na een flinke som geld bij betaald te hebben hadden we eindelijk een kamer aan de voorzijde, zonder stank en met balkon. (de rest van de minpunten bleven bestaan) Het personeel daar was vriendelijk maar alleen als er geld verdiend kon worden. Wifi en kluisjes moet dik voor betaald worden.

• 8Sven08-10-2012

Goede prijs/kwaliteit!

Prima hotel! Ontbijt was goed, avondeten slecht. Echter voor de prijs een prima verblijf! Nette kamers, iedere dag netjes schoongemaakt. 2 aparte bedden, toilet, douche en bad. Ligging is ideaal, je zit tussen Eivissa en Platja d'en Bossa in. Oude stad is 10 min lopen. Strand is om de hoek. Taxiplaats voor de deur, en zoals eerder gezegd niet duur.

• 8Monique15-09-2010

Prima!

Prima hotel, zeker voor de prijs! Kamers zijn erg netjes, twee losse bedden, kitchenette, ligbad, airco (gratis) en balkon. elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Zwembad op het dak maar dat is wel klein maar prima voor een verfrissende duik. Ontbijt is prima, goed buffet! Tegenover taxistandplaats, 1 minuut naar het strand vlakbij winkeltjes en restaurantjes. Aanrader voor een leuke vakantie Ibiza!

• 7Jordy kribben12-07-2005

je zit tegen het strand aan, geen minuut lopen, 10 minuten lopen naar ibiza stad, voor het hotel staan altijd taxi's die overigens niet duur zijn. alleen het eten in het hotel is niet lekker. voor de rest top. kluisjes,lift,ligbad,airco,tv,en balkon.

Anders

1 tip over Aparthotel Central Playa

• Erik, 02-08-2013

pluspunten, supermarkt om de hoek, centrale ligging bij centrum en strand. Mocht je toch kiezen voor dit waardeloze hotel, ga dan eens eten bij HOOM LOOS welke net om de hoek zit. Erg smakelijk voedsel bij dit, door mega vriendelijke Nederlanders gehouden restaurantje.

2 vragen over Aparthotel Central Playa

• Kim, 29-07-2013

Wie weet??

Wat betaal gemiddeld voor een diner in Ibiza? Gewoon een simpel etentje?

• Jolanda, 02-07-2012

Koelkast/kitchenette

Ik kom een beetje tegenstrijdige informatie tegen. Is er alleen een koelkastje of een kitchenette, en indien het dat laatste is, wat is er ongeveer aanwezig?

niels, 28-06-2013

En, was het wat?

Sven, 08-10-2012

Er is een koelkast aanwezig.

Jolanda, 08-10-2012

Ik ben net anderhalve week terug ;) Maar toch bedankt voor je antwoord!

Jolanda, 28-06-2013

Ja Niels, eenvoudig maar prima te doen! Bedden zijn alleen niet heel comfortabel en de ligbedden bij het zwembad ook niet.

niels, 28-06-2013

Hoi Jolanda, mooi. Ik ga onverwacht een paar dagen in augustus naar Ibiza, maar er is niet zo veel keus meer voor een btj schappelijke prijs. Bedankt voor je reply..

Aparthotel info

• VerzorgingLogies-ontbijt