Aparthotel Central Playa

• Onvoldoende: 1 - 5

fantastiche hotel

Wilma Buunders
25-6-2017

Wij komen er al enkele jaren ruime schone kamers en vriendelijk personeel. Koelkast op je kamer ook heel fijn als je een wijntje wil drinken op je balkon. Binnen 10 minuten loop je naar ibiza stad. Taxi en bus voor je deur. Strand 3 minuten. En bij aankomst kun je gelijk op je kamer die elke dag schoongemaakt wordt dagelijks schone handdoeken. Ook het ontbijt is prima. Een geweldig hotel een dikke 10 voor de prijs die je moet betalen.

Ik kies nooit meer voor dit hotel

Erik
        2-8-2013

Hotel Central Playa in Figuertas is een hotel waar ik nooit meer naartoe terug zou gaan. Mijn vriendin en ik kregen een kamer toegewezen waar de honden geen brood van lusten. Het was het meest depressieve kamer ooit. Weinig licht, uitzicht op smerige gebouwen, het stonk er ontzettend, geen balkon, kei harde bedden, kapotte lift en enorm luidruchtig gebouw. We moesten daar weg en snel ook! Na een flinke som geld bij betaald te hebben hadden we eindelijk een kamer aan de voorzijde, zonder stank en met balkon. (de rest van de minpunten bleven bestaan) Het personeel daar was vriendelijk maar alleen als er geld verdiend kon worden. Wifi en kluisjes moet dik voor betaald worden.

Goede prijs/kwaliteit!

Sven
        8-10-2012

Prima hotel! Ontbijt was goed, avondeten slecht. Echter voor de prijs een prima verblijf! Nette kamers, iedere dag netjes schoongemaakt. 2 aparte bedden, toilet, douche en bad. Ligging is ideaal, je zit tussen Eivissa en Platja d'en Bossa in. Oude stad is 10 min lopen. Strand is om de hoek. Taxiplaats voor de deur, en zoals eerder gezegd niet duur.

Prima!

Monique
        15-9-2010

Prima hotel, zeker voor de prijs! Kamers zijn erg netjes, twee losse bedden, kitchenette, ligbad, airco (gratis) en balkon. elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Zwembad op het dak maar dat is wel klein maar prima voor een verfrissende duik. Ontbijt is prima, goed buffet! Tegenover taxistandplaats, 1 minuut naar het strand vlakbij winkeltjes en restaurantjes. Aanrader voor een leuke vakantie Ibiza!
        2005

je zit tegen het strand aan, geen minuut lopen, 10 minuten lopen naar ibiza stad, voor het hotel staan altijd taxi's die overigens niet duur zijn. alleen het eten in het hotel is niet lekker. voor de rest top. kluisjes,lift,ligbad,airco,tv,en balkon.

We hebben een aantal aanbieders voor Central Playa voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Central Playa in Ibiza-stad / Eivissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Central Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Central Playa scoort een 7.82 uit 10 op basis van 6 reviews.