Aparthotel Cenit

91 reviews over Aparthotel Cenit in het Nederlands

We komen terug

Joop
7-10-2018

Zeer vriendelijk en behulpzaam ontvangen bij de receptie .

Appartementen zijn mooi en schoon . Personeel bij de poolbar restaurant super vriendelijk en behulpzaam. We komen zeker terug .

Mooie ligging

PJM Ernest
26-9-2018

Na verplaatsing van appertement zaten we op de bovenste verdieping met uitzicht op zee en Ibizastad. Prima!

Fijn hotel wij hadden een mooi uitzicht vanuit ons appartement, over de zee en stad.

Auto huren is een aanrader als je naar leuke strandjes toe wil. Mooi zwembad en fijn barretje. Bediening in het zwembad zelf vond ik vreselijk.. mijn dochter had perongeluk haar bikinitopje laten liggen in het zwembad en de volgende dag was het weg en waarschijnlijk weggegooid..

bedden waren niet echt comfortabel maar de badkamer en het keukentje waren prima.

nooit meer!

Houtzagers
4-8-2018

Op zich een 'oke' hotel. Alleen heb ik voor een dag mijn kleding in de badkamer liggen, en vervolgens waren deze besmeurd met schoonmaakspul! plus minus 95 euro aan kleding verpest omdat de housekeeping daar niet kan uitkijken. Toen ik het had gemeld werd er gezegd dat ik mijn kleding daar niet moest neerleggen. Mijn kleding kan ik weggooien en ik kan er niets voor terug verwachten.

Onze kamer was prima voor slapen en douchen, maar uitzicht op een muur. de airco was wel erg goed.

het zwembad is prachtig!Als je op tijd bent kun je een goed plekje kiezen en het uitzicht is fantastisch.

Het ontbijt is goed geregeld en voor ieder is er wel iets.

Het personeel (ontbijt en zwembad) is vriendelijk en beleefd. Housekeeping en receptie vielen tegen, alsof ze ons weer zo snel mogelijk weg wilde hebben.

Gemengde gevoelens

Domenique
30-7-2018

Het hotel is prima, met mooie kamers.

De balkons zijn erg klein, wij hadden dan wel een wat groter terras. Helaas uitzicht op een tuin met een hoog hek met blaffende honden.

Bij het zwembad betaal je 3,80 voor een watertje, zelf iets te drinken mee nemen mag niet, het zwembad staat eigenlijk los van het hotel, de medewerkers vragen erg vaak of je iets wilt bestellen en blijven rondlopen. Het is een gay hotel en je ziet bij het zwembad ook mannen op elkaar liggen etc.

De medewerkers achter de receptie zijn niet spontaan, er kan geen lachje van af.

De locatie is mooi, op de bergen, dus je moet geen moeite hebben met het traplopen. De vliegtuigen vliegen om de paar minuten voorbij, mocht je dit niet prettig vinden, niet boeken.

Het ontbijt was erg goed en divers. De accommodatie ligt in een soort achterstandswijk, niet erg mooi. Ik zou aanraden om een taxi te nemen naar es cana en de boot naar Talamanca, ook wat minder verkopers hier.

Super vakantie gehad!

Inge
26-7-2018

Het ontbijt was erg goed. Er was een ruim assortiment, dus voor ieder wat wils. Ook het zwembad was erg mooi en netjes. De bediening was vriendelijk en er is prachtig uitzicht. De bedden waren helaas wat minder, erg hard, waardoor we last kregen van onze rug en nek. De vele trappen naar het hotel waren ook best zwaar, maar na een paar dagen ben je er wel aan gewend.

Het hotel ligt op een heuvel, een best stijle klim. Maar dan heb je ook een prachtig uitzicht!! Mooi zwembad, de appartementen waren simpel en schoon, wel wat verouderd. Maar daar is de prijs dan ook naar.

Qua ligging goed, je wandelt zo naar Ibiza stad.

Parkeren in fiqueretas is een drama, nergens plek.

Prima.

M
17-10-2017

Mooi ruim appartement. Schoonmaak was prima. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Mooi uitzicht bij het zwembad.

Service was erg wisselend.

Super plek!

Christel
6-9-2016

Ligt hoog op een berg, weinig parkeerplaats, mooie uitzichten, super pool met bar en restaurant, goede bediening. Schoon, netjes. Gayscene. Goede prijs/kwaliteit.

Super!

R
21-8-2016

Ik verbleef met 2 vriendinnen (allemaal 22 jaar) in een van de appartementen van hotel Cenit, het appartement was wat verouderd maar prima, elke dag nieuwe handdoeken en de kamers werden opgeruimd. Airco tegen betaling en een föhn kun je bij de receptie gratis vragen. Openbare wifi werkt niet heel goed, daarom hebben wij voor 8 dagen internet gekocht, hiervoor hebben we 15 euro betaald en konden we alle drie gebruik van maken. Het keukentje was ideaal en had een magnetron, bij de Lidl hebben ze namelijk heerlijke magnetron maaltijden voor als je even goedkoop en makkelijk een hap wil gaan eten. We zijn helemaal verliefd op het vernieuwde zwembad van het hotel, dit is naar onze mening wel 5 sterren waard! Er is altijd wel een plekje vrij en er wordt heerlijke lounge muziek gedraaid. De ligging is top als je het niet vervelend vindt om een paar trappen op en af te lopen.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Cenit in Ibiza-stad / Eivissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Cenit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.