Aparthotel Cenit

88 reviews over Aparthotel Cenit in het Nederlands

nooit meer!

Houtzagers
4-8-2018

Op zich een 'oke' hotel. Alleen heb ik voor een dag mijn kleding in de badkamer liggen, en vervolgens waren deze besmeurd met schoonmaakspul! plus minus 95 euro aan kleding verpest omdat de housekeeping daar niet kan uitkijken. Toen ik het had gemeld werd er gezegd dat ik mijn kleding daar niet moest neerleggen. Mijn kleding kan ik weggooien en ik kan er niets voor terug verwachten.

Onze kamer was prima voor slapen en douchen, maar uitzicht op een muur. de airco was wel erg goed.

het zwembad is prachtig!Als je op tijd bent kun je een goed plekje kiezen en het uitzicht is fantastisch.

Het ontbijt is goed geregeld en voor ieder is er wel iets.

Het personeel (ontbijt en zwembad) is vriendelijk en beleefd. Housekeeping en receptie vielen tegen, alsof ze ons weer zo snel mogelijk weg wilde hebben.

Gemengde gevoelens

Domenique
30-7-2018

Het hotel is prima, met mooie kamers.

De balkons zijn erg klein, wij hadden dan wel een wat groter terras. Helaas uitzicht op een tuin met een hoog hek met blaffende honden.

Bij het zwembad betaal je 3,80 voor een watertje, zelf iets te drinken mee nemen mag niet, het zwembad staat eigenlijk los van het hotel, de medewerkers vragen erg vaak of je iets wilt bestellen en blijven rondlopen. Het is een gay hotel en je ziet bij het zwembad ook mannen op elkaar liggen etc.

De medewerkers achter de receptie zijn niet spontaan, er kan geen lachje van af.

De locatie is mooi, op de bergen, dus je moet geen moeite hebben met het traplopen. De vliegtuigen vliegen om de paar minuten voorbij, mocht je dit niet prettig vinden, niet boeken.

Het ontbijt was erg goed en divers. De accommodatie ligt in een soort achterstandswijk, niet erg mooi. Ik zou aanraden om een taxi te nemen naar es cana en de boot naar Talamanca, ook wat minder verkopers hier.

Super vakantie gehad!

Inge
26-7-2018

Het ontbijt was erg goed. Er was een ruim assortiment, dus voor ieder wat wils. Ook het zwembad was erg mooi en netjes. De bediening was vriendelijk en er is prachtig uitzicht. De bedden waren helaas wat minder, erg hard, waardoor we last kregen van onze rug en nek. De vele trappen naar het hotel waren ook best zwaar, maar na een paar dagen ben je er wel aan gewend.

Tjingo

Het hotel ligt op een heuvel, een best stijle klim. Maar dan heb je ook een prachtig uitzicht!! Mooi zwembad, de appartementen waren simpel en schoon, wel wat verouderd. Maar daar is de prijs dan ook naar.

Qua ligging goed, je wandelt zo naar Ibiza stad.

Parkeren in fiqueretas is een drama, nergens plek.

Prima.

M
17-10-2017

Mooi ruim appartement. Schoonmaak was prima. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Mooi uitzicht bij het zwembad.

Service was erg wisselend.

Super plek!

Christel
6-9-2016

Ligt hoog op een berg, weinig parkeerplaats, mooie uitzichten, super pool met bar en restaurant, goede bediening. Schoon, netjes. Gayscene. Goede prijs/kwaliteit.

Super!

R
21-8-2016

Ik verbleef met 2 vriendinnen (allemaal 22 jaar) in een van de appartementen van hotel Cenit, het appartement was wat verouderd maar prima, elke dag nieuwe handdoeken en de kamers werden opgeruimd. Airco tegen betaling en een föhn kun je bij de receptie gratis vragen. Openbare wifi werkt niet heel goed, daarom hebben wij voor 8 dagen internet gekocht, hiervoor hebben we 15 euro betaald en konden we alle drie gebruik van maken. Het keukentje was ideaal en had een magnetron, bij de Lidl hebben ze namelijk heerlijke magnetron maaltijden voor als je even goedkoop en makkelijk een hap wil gaan eten. We zijn helemaal verliefd op het vernieuwde zwembad van het hotel, dit is naar onze mening wel 5 sterren waard! Er is altijd wel een plekje vrij en er wordt heerlijke lounge muziek gedraaid. De ligging is top als je het niet vervelend vindt om een paar trappen op en af te lopen.

Super hotel

Denise
4-8-2016

Super hotel!! Prima kamers, (badkamer erg mooi gerenoveerd), perfecte locatie, binnen 10 minuten in Ibiza stad en binnen 5 minuten aan het strand. Het zwembad is super (ook heel mooi gerenoveerd ), goede service en lekker eten. Ik raad iedereen aan hier naartoe te gaan! Wieweet komen we nog een keer terug!

Top locatie!

Nina
26-7-2016

Met drie vriendinnen een super vakantie gehad in Ibiza. Wij verbleven in een appartement van hotel Cenit. In een week tijd kregen wij bijna dagelijks schone handdoeken en werden de bedden opgemaakt. Het was een ruim en schoon appartement. Het zwembad was fantastisch en net nieuw (de foto's op sites zijn verouderd), de ligbedden comfortabel en het eten bij het restaurant er naast heerlijk. Het uitzicht vanaf het zwembad was ongelofelijk mooi! De service van receptie was vlot en goed, taxi's, tickets clubs, auto huren, overal konden zij ons goed mee helpen. De locatie van het hotel is super, met taxi kom je overal snel en goedkoop. Ontbijt hotel hadden wij niet, wij haalden elke ochtend verse broodjes. Omdat het een gay-friendly hotel is zie je vanzelfsprekend veel homo stellen in en rondom het hotel. Als je hier een probleem mee hebt zou ik je dit hotel afraden. Wij hadden hier totaal geen problemen mee en hebben een super verblijf gehad.

Fijne vakantie gehad

Wilma
25-6-2016

Cenit ligt bovenop de berg dus een flinke klim elke keer ! Maar prima te doen. Mooi uitzicht over de stad en de zee.

Geen hotel voor kinderen!

Kamers prima alleen erg gehorig.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Cenit in Ibiza-stad / Eivissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Cenit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Cenit scoort een 7.6 uit 10 op basis van 88 reviews.