Aparthotel Cenit

Aparthotel Cenit

84 reviews over Aparthotel Cenit in het Nederlands

Prima.

M, 17-10-2017

Mooi ruim appartement. Schoonmaak was prima. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Mooi uitzicht bij het zwembad.

Service was erg wisselend.

Super plek!

Christel, 6-9-2016

Ligt hoog op een berg, weinig parkeerplaats, mooie uitzichten, super pool met bar en restaurant, goede bediening. Schoon, netjes. Gayscene. Goede prijs/kwaliteit.

Super!

R, 21-8-2016

Ik verbleef met 2 vriendinnen (allemaal 22 jaar) in een van de appartementen van hotel Cenit, het appartement was wat verouderd maar prima, elke dag nieuwe handdoeken en de kamers werden opgeruimd. Airco tegen betaling en een föhn kun je bij de receptie gratis vragen. Openbare wifi werkt niet heel goed, daarom hebben wij voor 8 dagen internet gekocht, hiervoor hebben we 15 euro betaald en konden we alle drie gebruik van maken. Het keukentje was ideaal en had een magnetron, bij de Lidl hebben ze namelijk heerlijke magnetron maaltijden voor als je even goedkoop en makkelijk een hap wil gaan eten. We zijn helemaal verliefd op het vernieuwde zwembad van het hotel, dit is naar onze mening wel 5 sterren waard! Er is altijd wel een plekje vrij en er wordt heerlijke lounge muziek gedraaid. De ligging is top als je het niet vervelend vindt om een paar trappen op en af te lopen.

Super hotel

Denise, 4-8-2016

Super hotel!! Prima kamers, (badkamer erg mooi gerenoveerd), perfecte locatie, binnen 10 minuten in Ibiza stad en binnen 5 minuten aan het strand. Het zwembad is super (ook heel mooi gerenoveerd ), goede service en lekker eten. Ik raad iedereen aan hier naartoe te gaan! Wieweet komen we nog een keer terug!

Top locatie!

Nina, 26-7-2016

Met drie vriendinnen een super vakantie gehad in Ibiza. Wij verbleven in een appartement van hotel Cenit. In een week tijd kregen wij bijna dagelijks schone handdoeken en werden de bedden opgemaakt. Het was een ruim en schoon appartement. Het zwembad was fantastisch en net nieuw (de foto's op sites zijn verouderd), de ligbedden comfortabel en het eten bij het restaurant er naast heerlijk. Het uitzicht vanaf het zwembad was ongelofelijk mooi! De service van receptie was vlot en goed, taxi's, tickets clubs, auto huren, overal konden zij ons goed mee helpen. De locatie van het hotel is super, met taxi kom je overal snel en goedkoop. Ontbijt hotel hadden wij niet, wij haalden elke ochtend verse broodjes. Omdat het een gay-friendly hotel is zie je vanzelfsprekend veel homo stellen in en rondom het hotel. Als je hier een probleem mee hebt zou ik je dit hotel afraden. Wij hadden hier totaal geen problemen mee en hebben een super verblijf gehad.

Fijne vakantie gehad

Wilma, 25-6-2016

Cenit ligt bovenop de berg dus een flinke klim elke keer ! Maar prima te doen. Mooi uitzicht over de stad en de zee.

Geen hotel voor kinderen!

Kamers prima alleen erg gehorig.

Schitterend!

Sophie, 27-9-2015

Ruime, schone kamer met groot balkon. Ontbijt is prima, zeker voor 2 sterren! Zwembad eenvoudig, rustig en schitterend uitzicht. Personeel behulpzaam maar niet erg vriendelijk. Om bij het centrum en/of strand te komen veel trappen, enige nadeel voor ons, hebben de trappen vervloekt met 40 graden. Voor 2 sterren echt uitstekend, voor herhaling vatbaar!

Heerlijke rust

J Volleman, 24-8-2015

fijn rustig hotel weinig kleine kinderen erg rustig genietenvam het prachtige uitzicht opzich zit je best centraal

Goede prijs/kwaliteit

Els, 20-9-2014

We werden goed verwelkomt en konden snel inchecken. De kamer was een nette basiskamer met alles wat je nodig hebt, de afstandsbediening van de airco krijg je voor 20 euro borg. De badkamer was volledig vernieuwd en heel netjes. In de hoek van de kamer hadden we wel een vochtplek. Het uitzicht op de kamer (204) was echt super! De kamer was wel erg gehorig. Het ontbijt was basis maar wel lekker en men vulde voortdurend alles aan. Het enige nadeel was het hoogteverschil en de dus vele trappen die je moest doen (maar dat wisten we op voorhand). Er werd ons geadviseerd om een kluisje te huren en we hebben dit ook gedaan (10 euro voor 3 dagen) en we zijn hier tevreden over. Het zwembad was voldoende groot, proper en met een prachtig uitzicht! Er waren altijd vrije ligstoelen. Je moet er wel rekening mee houden dat er veel homo's zijn in dit hotel, maar ze respecteren ons als koppel (en omgekeerd ook natuurlijk). Goed voor enkele nachten.

Prima prijs/kwaliteit

Jamy, 16-9-2013

Cenit is een prima centraal hotel mits je goed ter been bent. Om bij het strand te komen moet je aardig wat trappen af en terug weer op.

Prima kamer met groot balkon.

We hebben een aantal aanbieders voor Cenit voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Cenit in Ibiza-stad / Eivissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Cenit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Cenit scoort een 7.97 uit 10 op basis van 84 reviews.