Aparthotel Cenit

97 reviews over Aparthotel Cenit in het Nederlands

fijn hotel!

natascha
12-9-2019

Fijn hotel en goed centraal gelegen. Aan de ene kant loop je zo het strand op en via de andere kant ben je met 10min lopen in ibiza stad. Dit is geen handige locatie als je slecht ter been bent trouwens! We hadden een nette opgeknapte kamer met keukentje. Handig met koelkast. Badkamer was prima. Wel is het redelijk gehorig allemaal. Gelukkig hadden we geen last van feestgangers ofzo. Hooguit wat stoelen die schuifde. Ontbijt erg goed en gevarieerd.

Gereisd Met vrienden in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch hotelletje!

Kim
6-9-2019

Nette kamers, alles leek net opnieuw wit geverfd, prima balkon + mooi uitzicht op zee. Ontbijt is eenvoudig, maar prima voor elkaar! Het uitzicht bij de poolbar en het zwembad; fantastisch! Ook kun je hier lekker en betaalbaar eten. Super vriendelijk personeel. Ik zou zeker weer voor dit hotel kiezen als ik terug ga naar Ibiza!

Gereisd Met partner in mei 2018

Heerlijk

Lotte
21-8-2019

Fijne en centrale ligging, mooi uitzicht, lekker ontbijt met veel opties, goede service met betrekking tot bijvoorbeeld het regelen van taxi’s, bagage neerzetten, uitleg over ferry naar Formentera etc.

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Zeker een aanrader!

Janine
18-8-2019

Super mooi hotel, geweldig uitzicht, zeer vriendelijk personeel. Goed ontbijt, mooi zwembad met een panoramisch uitzicht over stad en zee. De appartementen zijn wel gehorig. Het enige minpunt heeft niks met t hotel zelf te maken, maar met de ligging. Het ligt boven op n berg, je moet dus echt heel veel trappen op of n stijle weg omhoog. Maar dan krijg je wel wat. Zeker een aanrader!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

super

dick kienjet
14-5-2019

hotel cenit is een rustig hotel ,ligt mooi hoog zou kun je ibiza stad en ook de zee zien en je bent

Gereisd Alleenreizend in mei 2019
Geboekt bijneckermann.nl

toch nog een leuke vakantie gehad:-)

Paul
4-5-2019

vanaf het balkon een panoramische uitzicht met prachtige zonsondergangen en de mensen van het hotel zijn aller aardigst!!! Behalve de poolbar kent geen grenzen, Een hels kabaal vanaf 12.00 uur tot ver na 01.00 uur met schuiven van stoelen en tafels...en dat iedere dag weer. Een avond (29/4)zonder enig aankondiging een oorverdovend feest tot diep in de nacht en de volgende dag net doen alsof je neus bloedt.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijneckermann.nl

We komen terug

Joop
7-10-2018

Zeer vriendelijk en behulpzaam ontvangen bij de receptie . Appartementen zijn mooi en schoon . Personeel bij de poolbar restaurant super vriendelijk en behulpzaam. We komen zeker terug .

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie ligging

PJM Ernest
26-9-2018

Na verplaatsing van appertement zaten we op de bovenste verdieping met uitzicht op zee en Ibizastad. Prima!

Gereisd Met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prima hotel en mooi plekje en zeker voor dat geld.

Eva
27-8-2018

Fijn hotel wij hadden een mooi uitzicht vanuit ons appartement, over de zee en stad. Auto huren is een aanrader als je naar leuke strandjes toe wil. Mooi zwembad en fijn barretje. Bediening in het zwembad zelf vond ik vreselijk.. mijn dochter had perongeluk haar bikinitopje laten liggen in het zwembad en de volgende dag was het weg en waarschijnlijk weggegooid.. bedden waren niet echt comfortabel maar de badkamer en het keukentje waren prima.

nooit meer!

Houtzagers
4-8-2018

Op zich een 'oke' hotel. Alleen heb ik voor een dag mijn kleding in de badkamer liggen, en vervolgens waren deze besmeurd met schoonmaakspul! plus minus 95 euro aan kleding verpest omdat de housekeeping daar niet kan uitkijken. Toen ik het had gemeld werd er gezegd dat ik mijn kleding daar niet moest neerleggen. Mijn kleding kan ik weggooien en ik kan er niets voor terug verwachten.

Onze kamer was prima voor slapen en douchen, maar uitzicht op een muur. de airco was wel erg goed.

het zwembad is prachtig!Als je op tijd bent kun je een goed plekje kiezen en het uitzicht is fantastisch.

Het ontbijt is goed geregeld en voor ieder is er wel iets.

Het personeel (ontbijt en zwembad) is vriendelijk en beleefd. Housekeeping en receptie vielen tegen, alsof ze ons weer zo snel mogelijk weg wilde hebben.

Gereisd Met vrienden in juli 2018

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Cenit in Ibiza-stad / Eivissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Cenit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.