Ibiza-stad / Eivissa

We hebben een aantal aanbieders voor Ibiza-stad / Eivissa voor je op een rij gezet:

vakanties Ibiza-stad / Eivissa

Reviews over Ibiza-stad / Eivissa

Geweldig

Diana,
    1-12-2018

Voor ons was dit de perfecte locatie voor een gezinsvakantie op Ibiza. Figueretas ligt Tussen Playa d en Bossa en Ibiza stad in en beide plaatsen zijn zowel lopend als per boot te bereiken. Het hotel ligt vrijwel direct aan het strand, het uitzicht vanuit het hotel is adembenemend (bij kamer met zeezicht). Het hotel is wat gedateerd en de kamers ook, maar schoon. Het ontbijt was echt heel lekker en zeer uitgebreid. Ook het personeel is erg vriendelijk. Wij gaan zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Aanrader....Adults only hotel

Patty,
    27-11-2018

Dit adults only hotel is rustig gelegen aan een straat voor bestemmingsverkeer. En op loopafstand van Ibiza-stad. Leuke restaurantjes op de Boulevard die via de tuin van het hotel te bereiken is.

Fijne ligbedden met handdoeken service bij het zwembad, waar tevens een toolbar is.

Het onnodig bezetten van de ligbedden wordt niet op prijs gesteld.

De kamers zijn redelijk ruim.

Tip....neem indien mogelijk een kamer met zeezicht, het is heerlijk om s'avonds nog even op het balkon te zitten met zicht op het water en het verderop gelegen Playa d'en Bossa.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Geweldig

Marloes,
    19-11-2018

2016 1x geweest 2018 2x. 1x met kinderen 1x met echtgenoot.

Het voelt als thuis komen vanaf de eerste keer dat wij het hotel binnen liepen. De service is geweldig, het personeel vriendelijk, gastvrij en persoonlijk. Het is fijn dat ze je opmerken als je weg gaat of binnen komt en er wordt gevraagd hoe het gaat een fijne dag toegewenst ik hou daar. Er hangt gewoon een fijne relaxde Ibiza vibe.

Kamers zijn ruim, ingebouwde BT speakers, grote regendouche, airco,koelkast,minibar, roomservice,keuken waar je zelf kan koken.

Het ontbijt wat niet inbegrepen is is echt een aanrader. Wat heb ik hier heerlijk gegeten dus als je twijfelt vooral doen!

Lunchkaart is heerlijk en diner in Essence restaurant is geweldig!

2 zwembaden 1 beneden hier mogen ook kinderen zwemmen en boven is het adult only

Het uitzicht boven is prachtig, bedjes zijn heerlijk, handdoeken service en je kan er uiteraard eten en drinken.

Wij gaan zeker weer terug.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Gezellig

Geri,
    4-11-2018

Weten of je echt uitzicht hebt vanuit je appartement

Gereisd met vrienden in oktober 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Luxe en hip appartement aan het strand

Natascha Augustinus,
    2-11-2018

Mooie, ruime en lichte appartementen. Luxe uitstraling. Fijne bedden met goed matras, en een heerlijke inloopdouche met verschillende standen. Elke dag schoonmaak en handdoeken. Via Bluetooth je eigen muziek 💃 in het soundsystem! Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Nespresso (gratis cups!), waterkoker en kookplaat aanwezig.

De infinitypool op het dakterras is waanzinnig; luxe grote zachte ligbedden met linnengoed en kussens in vorm van hemelbed, zalige cocktails en smoothies, topservice. Seaview 😍! Strand&boulevard voor je neus, leuke horeca. Watertaxi brengt je voor een paar euro snel naar Ibiza stad en Playa d'en Bossa, bussen zijn om de hoek.

Absolute kwaliteit voor een redelijke prijs, een echte aanrader. Mijn dochter en ik hebben het super gehad!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018
Ibiza-stad / Eivissa scoort een 8,5 uit 10, op basis van 333 reviews