Géén boekingskosten
/Spanje/Ibiza/Es Figueral/Hotels Es Figueral/Hotel Invisa hotel Cala Verde

Invisa hotel Cala Verde

SpanjeIbizaEs Figueral

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Invisa hotel Cala Verde voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 19 reviews

• Kinderzwembad
  • Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

19 Reviews over Invisa hotel Cala Verde

• 10Hilde30-07-2021

Fantastisch!

Wij verbleven in Cala Blanca. We hadden een prachtige moderne kamer met zeezicht en ruim terras. Heel netjes en verzorgd. Zeer vriendelijk personeel Er zijn verschillende zwembaden aanwezig. Je kiest zelf of je liever rustig ligt, of met animatie. Ook het zwembad met de piratenbood is een échte aanrader voor kinderen. Uren speelplezier gegarandeerd. De baai is eerder klein. Let op! De stoelen en parasols dien je extra te betalen aan het strand. Qua maaltijden hadden wij een voorkeur voor het (buiten)restaurant met zicht op zee. Het eten werd mooi en creatief gepresenteerd en was héérlijk. Je diende het alleen op voorhand te reserveren. Het buffetrestaurant was drukker. We huurden vanuit het hotel een wagen om Ibiza te verkennen. De wagen is wel noodzakelijk, daar je in zeer rustige omgeving verblijft. Voor ons gezin was dit ideaal, rustige omgeving als verblijfplaats en de drukte opzoeken als je er nood aan hebt.

Mercedes, Eigenaar, 20-06-2022

Beste klant

Hartelijk dank voor uw positieve opmerkingen en hopelijk tot snel.

We zullen uw woorden doorgeven aan de hoteldirectie.

Een knuffel

• 9Michelle23-08-2019

Super hotel!

Geweldig hotel! Prachtige gerenoveerde kamers met uitstekende airco die dagelijks word schoongemaakt. Voorzien van nieuw beddengoed en handdoeken. Super handige badlaken service, waar je na het betalen van borg ( 20 euro per stuk) gebruik van mag maken! Eten is goed, iedere dag een ander thema. Genoeg keus en goed van kwaliteit. Het animatie team is helemaal top! Wat een leuke groep bij elkaar, die het alle gasten van klein naar groot naar hun zin maken! Huur een auto om de omgeving te ontdekken, Ibiza heeft heel veel mooie plekjes en stranden. Wij raden dit hotel en Ibiza aan iedereen aan! Wij gaan zeker nog een keer terug! Cala Verde bedankt voor deze geweldige vakantie!

Ruben Dpto. Marketing, Director, 27-08-2019

Hallo Michelle,

Wij waarderen uw beoordeling en verblijf in ons hotel. Het is ons een genoegen te weten dat u genoten hebt van uw verblijf en onze diensten. We hopen dat we u weer mogen verwelkomen in een van onze Invisa Hoteles.

Vriendelijke groeteriendelijke groeten

• 9Natasja04-05-2019

Fantastisch!

Heel vriendelijk personeel, schone ruime kamers met goede bedden, prachtig uitzicht over zee, hele ruime sortering tijdens alle maaltijden en elke dag een ander thema qua diner, fantastisch en enthousiast animatieteam. Het enige dat ik jammer vond was dat we niet in de Budda lounge terecht konden omdat deze niet toegankelijk is voor onze kinderen (18+)

Cristina, Director, 20-05-2019

Geachte heer,

Ons hele team zal ook in de toekomst blijven striven u en onze overage gasten een onvergetelijke vakantie te bieden. Mer vriendelijke groeten uit zoning Ibiza,

• 9Maaike08-10-2018

Geweldig hotel, vriendelijk personeel!

Personeel was super vriendelijk, alles werd geregeld! 1 van ons was minder mobiel en voor sommige zaken moesten we echt naar Cala Blanca, met een glimlach brachten ze ons erheen echt een topservice! Qua eten, het zag er fantastisch uit, maar wij vonden het minder lekker dan verwacht. Veel hetzelfde eten elke dag, na een tijdje wisten we ook echt niet meer wat we moesten kiezen. Er waren eigenlijk nooit lege schalen, ze letten er echt op en vervingen het direct! Het uitzicht vanaf het restaurant was echt prachtig, we zorgden steeds dat we vroeg waren zodat we een mooi plekje konden kiezen.

Dto. Marketing, Director, 02-04-2019

Geachte heer,

Mer vriendelijke groeten uit zoning Ibiza,

• 8Eddy Bout22-10-2017

ideale relax locatie

Personeel super vriendelijk. Ruime gerenoveerde kamer. Prima restaurant en bars.Veel trappen, niet geschikt voor mensen die slecht uit de voeten kunnen. Een beter 3 * .

Dto. Marketing, Director, 12-07-2018

Geachte heer,

Wij danken u voor uw positieve evaluatie en zijn zeer verheugd te vernemen dat u van verblijf in ons hotel in Ibiza heft genoten. Ons hele team zal ook in de toekomst blijven striven u en onze overage gasten een onvergetelijke vakantie te bieden. Graaf begroeten wij u volgend jaar week en zeggen: "tot de volgende keer in hotel Cala Verde in Ibiza".

Het Invisa-team

• 8M de Vries24-07-2017

Prima hotel met fantastisch uitzicht

Prima hotel wij hadden half pension. Ligt wat afgelegen maar bij het andere hotel Cala Blanca is een kleine supermarkt en een grote souvenir winkel. Prima kamer...met een fantastisch uitzicht als je zeezicht heb. Zwembad vonden wij erg klein voor het aantal hotelgasten en ligt ook vol met opblaas dingen. Kamers worden elke dag schoongemaakt. Maar wij zaten ook nog eens bijna bovenop het podium...dus tot 23:00 uur erg luide muziek. Met kleine kinderen kan dat een probleem zijn. Kinderdisco om 20.30 uur. Het waterpret park ligt tussen de 2 hotels in. Prima eten....binnen in de eetzaal erg saai, wit licht, kaal en erg lawaaierig. Buiten zitten is een stuk rustiger. Beetje jammer dat je moet betalen voor je kluis (3 euro per dag) Badlakens 20 euro borg per handdoek :-( Zoek je het NL boek van touroperator dan moet je naar het andere hotel lopen Cala Blanca....beetje jammer. Elke dag gratis bus naar Santa Eulalia leuk stadje. Kaartje reserveren bij receptie. Op zaterdag gaat de bus ook naar de Hippy Markt Las Dalias. Je kan ook het treintje met een toertocht van 3 uur nemen en dan ga je ook nog naar de Hippy markt Punta Arabi (16 euro kind 8 euro).Kaartje in het treintje kopen. Erg druk op de markt dus hou daar rekening mee vooral met kleine kinderen. Je kan ook bij het strand opstappen op de boot naar Santa Eulalia en daar overstappen naar Ibiza stad (retour 22 euro kind 12 euro) Je kan ook een enkele reis nemen (halve prijs)Taxi terug uit Ibiza naar hotel is 32 euro. De boot naar Formentera is 38 euro (retour) Kaatjes koop je bij de receptie.

Dto Marketing, Director, 11-07-2018

Geachte heer,

Wij danken u voor uw positieve evaluatie en zijn zeer verheugd vernemen dat u van het verblijf in ons hotel in Ibiza heft genoten. Ons hele team zal ook in de toekomst blijven striven u en onze overage gasten een onvergetelijke vakantie te bieden. Graaf begroeten wij u volgend jaar week en zeggen: "tot de volgende keer in hotel in Ibiza".

Het Invisa- team

• 8Bakker10-06-2017

Prima hotel met kleine kinderen

Het hotel is gewoon * zoals het ook door officiele instanties is bepaald en geen 4* zoals ik eerder las. Het complex bestaat uit 2 voormalig afzonderlijke hotels die nu samen een resort vormen. Ze hebben het kinder/piratenbad in het midden geplaatst zodat je vanaf Cala Verde (op de berg) en Cala Blanca (aan zee) niet ver hoeft te lopen. Lopen naar Cala Verde is wel omhoog (tot het piratenbad) daarna is het vlak. Er zijn 4 restaurants: - buffet restaurant in Cala Blanca; oke (wat je mag verwachten van 3*) - Marina in Cala Blanca; kleinschalig met mooi uitzicht minder keuze maar wel verse pizza op verzoek - Buffet restaurant in Cala Verde; oogt druk maar verder ok - Brasseries in Cala Verder; leuk tussen de bomen, goed vlees en als je daar eet mag je ook dingen opscheppen uit het buffet restaurant.

De kamers liggen verspreid over een flinke oppervalkte onze Junior suite lag hele maal aan het einde van het park op 10min lopen naar zee. Het leuke aan de suites is dat ze in kleine gebouwtjes liggen waarin ook de grote suites met 2 slaapkamers liggen. Dus zowel Verde als Blanca hebben suites.

Ben je niet goed ter been dat zou ik sowieso niet naar dit resort gaan ook niet als je een kamer in Cala Blanca boekt.

Het personeel is overwegend vriendelijk, maar niet overdreven service gericht. Zo moestten we 3x vragen om het babybed (wat we hadden geboekt) en 4x om de koffie pads van het Tassimo apparaat wat in onze suite stond.

Geachte heer,

Wij danken u voor uw positieve evaluatie en zijn zeer verheugd te vernemen dat u van het verblijf in ons hotel in Ibiza heft genoten. Ons hele team zal ook in de toekomst blijven striven u en onze overage gasten een onvergetelijke vakantie te bieden. Graaf begroeten wij u volgend jaar week en zeggen: "tot de volgende keer in hotel Cala Verde in Ibiza". Met vriendelijke groeten uit zoning Ibiza.

Het Invisa - team

• 9An03-10-2016

Mooi hotel,gelegen op een berg,dus wel veel trappen maar met zo'n uitzicht lukt dat wel,allemaal apparte blokken van 3 verdiepen.Heel lekker eten,in de eetzaal alles heel netjes,héél vriendelijk en behulpzaam personeel.Begrijp niet dat dit maar 3 sterren is.Ligt wel van het uitgaansgebied,maar je geraakt er makkelijk met een taxi en je komt nadien terug in de rust.Echte aanrader!!!!!

Geachte mevrouw,

Het Invisa- team

• 9Fam Holland14-05-2016

In dit hotel verblijven weinig Nederlanders. Wij waren de eerste toeristen die dit seizoen het hotel binnenkwamen. Het enthousiasme van de medewerkers was erg prettig. Helemaal super was het animatieteam. Veel te doen en voor elk wat wils. Geen opdringerig gedoe, maar als je zin had deed je mee. Het eten was uitgebreid en prima. Dit deel was rustiger dan het naastgelegen Cala Blanca, maar dat vonden wij wel prettig. Enige minpunt was het weer, maar daar heb je geen invloed op.

Geachte Herr,

Wij danken u voor uw positieve evaluatie en zijn zeer verheugd te vernemen dat u van het verblijf in ons hotel in Ibiza heft genoten. Ons hele team zal ook in de toekomst blijven striven u en onze overage gasten een onvergetelijke vakantie te bieden. Graaf begroeten wij u volgend jaar week en zeggen: "tot de volgen keer in hotel Cala Verde in Ibiza". Met vriendelijke groeten uit zoning Ibiza,

• 8Brabanders15-05-2015

Geweldig!

Het is een leuk en groot park. Niet teveel poespas maar wel leuke animatie voor de kinderen. Meerdere zwembaden en een pirateneiland voor genoeg waterpret.

Geachte heer,

Wij danken u voor uw positieve evaluatie en zijn zeer verheugd te vernemen dat u van het verblijf in ons hotel in Ibiza heft genoten. Ons hele team zal ook in de toekomst blijven striven u en onze overage gasten een onvergetelijke vakantie te bieden. Graaf begroeten wij u volgend jaar week en seggen: "tot de volgende keer in hotel Cala Verde in Ibiza".

Met vriendelijke groeten uit zoning Ibiza,

Hotel Invisa hotel Cala Verde info

• EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsNiet beschikbaar
  • AquaparkBeschikbaar