Hotel Invisa hotel Cala Blanca

Hotel Invisa hotel Cala Blanca

7.7Goed

Spanje, Ibiza, Es Figueral

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 504p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Halfpension
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.7Goed

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang

Hotel Invisa es Figueral Resort is een all-inclusive hotel, gelegen aan een baai op Ibiza. Voor afkoeling is een duik in een van zwembaden heerlijk. Deze zijn namelijk niet verwarmd. Het hotel biedt een ruim aanbod aan eten. Reis gratis met de shuttlebus van het hotel naar Santa Eulalia of verken de rest van het eiland met een gehuurde auto.

219 reviews over Hotel Invisa hotel Cala Blanca

• 2019
    9Frank en Mary27-10-2019

Een aanrader

We hebben een week verbleven in Invisa hotel Cala Blanca en hebben het goed naar onze zin gehad. We hebben hier voornamelijk gegeten en geslapen. We hadden een huurauto tot onze beschikkingen en zijn daarmee elke dag op pad geweest. Er zijn veel leuke plekken op Ibiza.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 6Marja13-10-2019

Geen knus resort

De gebouwen en zwembaden liggen ver uit elkaar. Heel veel (trappen) lopen. Het is meer een dorp met straten dan een knus resort. Zwembadwater is ijskoud. Eetzaal is druk, het eten wel oké maar niet geweldig. Cocktails chemisch. Er is geen goede supermarkt in de buurt, alleen 2 hele kleintjes. Geen barretjes of restaurantjes in de omgeving. Echt schoon is het resort ook niet. En men is niet overdreven vriendelijk. Het piratenbad is te spannend voor kleine kindjes (grote emmer water die iedere minuut omklettert).

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Sarah Souffriau01-09-2019

Top!! Hier komen we zeker terug!

Fantastisch hotel met vriendelijk personeel, ligging qua uitzicht om bij weg te dromen, lekker eten, goede animatie, kortom TOP. Vanaf het hotel kan je met de boot tegen betaling naar Formentera, echt een aanrader. Hotel is rustig gelegen maar vanuit het hotel kan je een pendelbus nemen die je brengt waar je wenst te gaan, max 0,5 uur tot Ibiza stad wat ook topper is. Zowel kinder- als volwassenen-animatie was top. Lekker eten, veel keuze en netjes verzorgd. Laat ontbijt tot 12.30 was mogelijk dus uitslapen kan! Leuke, dagelijks verzorgde zwembaden. Stoelen werden wel gereserveerd 😞. TOP TOP!!!

Ruben Dpto. Marketing, Director Alojamiento, 05-09-2019

Hallo Sarah,

Wij waarderen uw beoordeling en verblijf in ons hotel. Het is ons een genoegen te weten dat u genoten hebt van uw verblijf en onze diensten. We hopen dat we u weer mogen verwelkomen in een van onze Invisa Hoteles.

Vriendelijke groeten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 5Eloy Broens22-07-2019

De 1e en meteen de laatste keer

Bij aankomst waren de kamers niet schoon en vonden we verschillende vlekken op de lakens/gordijnen. Ontbijtbuffet was oke, lunch & dinner was bijna iedere dag hetzelfde... Auto huren is een must omdat het hotel vrij afgelegen ligt, ‘s avonds is er dan ook weinig tot niks te doen voor volwassenen. Het zwembad wordt slecht schoongemaakt, dit is te zien aan de dooden beesten die al verschillende dagen langs de kanten van het zwembad liggen. Belangrijk om te weten is dat er veel chloor en zonnenbrand in het water zit waardoor onze zwemkleding is verkleurd. Bij het buffet was het iedere dag rumoerig, hierdoor heb je niet echt een gevoel dat je rustig op vakantie bent. Let op bedjes op het strand zijn tegen betaling! Kortom: goed en mooi hotel voor gezinnen met kinderen maar zeker geen aanrader voor koppels of mensen die op zoek zijn naar een rustige vakantie.

Hallo Eloy,

We stellen uw reactie op prijs, omdat deze ons helpt te verbeteren. We zullen het overwegen om uw ervaring in de toekomst te verbeteren. We betreuren het dat het zwembad niet naar wens was en dat de kamer niet in optimale staat was.

Bedankt en groeten

Gereisd met partner in juli 2019

• 5Amber van Loon22-07-2019

Nooit meer

Gelegen ver buiten centrum, zwemwater niet schoon een volwassen uitslag gekregen en zwemkleding vergeeld wel behulpzaam in het willen uitwassen van zwemkleding, toetjes zijn lekker verder eten koud en iedere dag het zelfde, Kamers bij aankomst niet schoon alleen de bedden opgemaakt. Prima hotel als je iedere dag in je hotel wil blijven auto huren is anders een must. Entertainment voor kinderen is er volwassen niks te doen in de avond. Hotel is zeker geen aanrader!

Hallo amber,

We stellen uw reactie op prijs, deze helpt ons te verbeteren. Wij betreuren het dat de ervaring u niet beviel. Hoe dan ook, we hopen je in de toekomst weer te ontvangen.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Sabine08-06-2019

Heerlijk genoten

Heerlijk, schoon hotel. Mooie zwembaden met prachtig uitzicht op de zee aan het strand. Vriendelijk personeel met een geweldig animatieteam, erg leuk voor de kids. Eten niet echt lekker en het resort is erg groot, je moet allerlei trappen op om op je kamer te komen. Niet toegankelijk voor mensen die slecht(er) te been zijn dus. Verder ligt het hotel vrij afgelegen, een auto huren is wel een must! Maar daar is het eiland sowieso te mooi voor om op 1 plek te blijven hangen. Mooie omgeving. Een aanrader!

Goedemorgen Sabine,

We stellen uw reactie op prijs. We zijn blij te weten dat je een fantastische vakantie hebt gehad in ons hotel. We hopen je in de toekomst weer te ontvangen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 9Stefanie02-06-2019

Een heerlijk hotel op een geweldige plek

Wat een heerlijk hotel! Echt genoten afgelopen week. Mooie kamer alleen douchekop was stuk zou gemaakt worden maar das niet gebeurd. Gigantisch ontbijtbuffet alles wat je maar kan bedenken was er bizar gewoon. Geweldig animatie miniclub... Kids wilde iedere dag maar dat wilde wij niet hihi. Ook minimaal 1 Nederlands talige aanwezig. Onze Kids vinde de Spaanse vrouw ge welding. Echt heerlijk plekje! Groot maar dat heb je niet in de gaten, het is prachtig aangelegd en onderhouden

Goedemorgen Stefanie,

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 8Marian31-05-2019

Zeer geslaagd, centraal op eiland.

Geen dorp op loofafstand, wel paar andere restaurantjes, supermarkt en souvenirwinkel. Minpunt is vooral gehorige kamers en drukte bij restaurant

Goedemorgen Marian,

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 8nancy verelst21-05-2019

Een aanrader ,zeker met de kids

Het was een aangenaam verblijf. Vriendelijk ontvangst De bediening met een glimalach, en een extraje voor mijn verjaardag gekregen, dus heel attent! De kamers waren altijd netjes verzorgt mijn score is 8/10

Goedemorgen Nancy,

Gereisd met partner in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8H en j20-05-2019

Fantisch resort met uitstekend eten en drinken.

Het ligt afgelegen, dus scooter of auto huren

Goedemorgen,

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats