Géén boekingskosten
SpanjeIbizaEs FigueralHotels Es FigueralHotel Invisa Figueral Resort (Cala Blanca & Cala Verde)

Invisa Figueral Resort (Cala Blanca & Cala Verde)

SpanjeIbizaEs Figueral

• Kinderzwembad
  • Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten

Hotel Invisa es Figueral Resort is een all-inclusive hotel, gelegen aan een baai op Ibiza. Voor afkoeling is een duik in een van zwembaden heerlijk. Deze zijn namelijk niet verwarmd. Het hotel biedt een ruim aanbod aan eten. Reis gratis met de shuttlebus van het hotel naar Santa Eulalia of verken de rest van het eiland met een gehuurde auto.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

232 Reviews over Invisa Figueral Resort (Cala Blanca & Cala Verde)

• 10Veronie20-10-2022

Geweldig! Zo vriendelijk, eten was fantastisch, zeer goede animatie! Gewoon top!

Mercedes, Eigenaar, 20-10-2022

Beste Veronie,

Bedankt voor je vriendelijke reactie. We zijn blij om te weten dat je genoten hebt van je vakantie op Ibiza bij ons. Tot ziens Al het beste

• 5Danny van Goethem11-10-2022

Echt zeer slecht eten

Echt het eten was zeer slecht verzorgd de salades waren allemaal al dagen van te voren gesneden oa sla was bruin citroenen bruin enz ijs was gesmolten ze zetten het gewoon terug maar dan bevroren terug echt vies. En het warme eten was gewoon koud oa frietjes niet gaar en koud vlees koud en de pasta ook ga zo maar door . Ik ga al 40 jaar op hotel maar dit was gewoon zeer slecht verzorgd zodat we elke dag buiten de deur gingen eten nadat we allemaal buikloop hadden gehad.

Mercedes, Eigenaar, 13-10-2022

Beste Danny,

Allereerst waarderen we uw tijd om ons te vertellen over uw ervaring met ons. Het spijt ons als het eten niet goed was. We nemen er nota van om het te verbeteren en niet meer te herhalen. We hopen dat u over het algemeen genoten heeft van uw verblijf. Al het beste

• 7Dano26-09-2022

Goed!

We waren hier voor de tweede keer en het is ons weer prima bevallen. dit keer hadden we een gerenoveerde schone kamer. De bedden werden elke dag verschoond! de locatie is wat afgelegen maar je moet toch een auto huren om het eiland goed verkennen. Het water in het zwembad is wel wat minder helder door alle zonnebrand maar dit is denk ik niet te voorkomen. Het hotel is gelegen aan een fijn klein strandje wat het Ibiza gevoel ten goede komt. Het eten is goed en veelzijdig en wil je een keer wat anders dan kun je op het strand heerlijk eten bij een klein restaurantje!

Mercedes, Eigenaar, 28-09-2022

Beste Dano,

We waarderen uw opmerking en uw vriendelijke woorden over ons hotel. We zullen blij zijn om je weer te verwelkomen als je terugkeert naar Ibiza. Al het beste

• 7Bjorn30-08-2022

Achteruitgang

Het hotel ligt wat afgelegen dus een auto is wel echt aan te raden. Het is behoorlijk heuvelachtig dus voor mensen met een slechte conditie of die slecht ter been zijn is het niet heel handig. Personeel receptie is erg vriendelijk en behulpzaam. Rondom de bar niet even vriendelijk. De schoonmaak was prima en elke dag schone handdoeken. Animatie ook elke avond dezelfde liedjes maar doen echt hun best om kinderen te vermaken. Het eten is achteruit gegaan ten opzichte van een aantal jaar geleden. Weinig variatie in het eten en niet altijd warm. Verder was het enorm massaal! Zwembaden hebben hier en daar wat onderhoud nodig ( vooral vloer piraten bad). Kamers prima maar wel enorm gehorig. Verder is het niet meer zo all inclusive zoals in het verleden. ( je betaald voor de meeste ijsjes en andere versnaperingen).

Ten opzichte van een aantal jaren geleden moeten wij helaas constateren dat het achteruit is gegaan.

Mercedes, Eigenaar, 31-08-2022

Beste Bjorn,

We stellen uw opmerking op prijs. Het is voor ons belangrijk om te weten wat de ervaring van onze klanten is om te verbeteren. Het spijt ons ook als onze diensten en faciliteiten op enig moment niet in orde zijn geweest. We hopen echter dat u ons nog een keer zult bezoeken. Al het beste

• 10M. Brandjes08-08-2022

Aanrader!!!!!!

Fantastisch resort! Alles zó ontzettend schoon! Fijne kamer, werd iedere dag schoongemaakt, bedden opgemaakt en weer schone handdoeken voor de badkamer. Personeel op het resort overal zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze genieten echt van hun werk. Animatieteam zo leuk! De shows in de avond zijn het kijken meer dan waard. Heel knap wat het personeel daar neerzet. Het eten en drinken is ook heel goed geregeld. Je kunt op alle tijdstippen terecht en er is altijd wel plek, buiten of binnen. Het eten is zeer goed en de keuze enorm. Ze wisselen ook af, wij hadden bijvoorbeeld een Mexicaanse avond en een Italiaanse avond, of een avond met broodjes hamburger enz. De bijgerecht zijn ook prima, en wisselen iets minder af logischerwijs maar evengoed prima. En er is zoveel, dat je iedere dag wel wat anders kunt eten. Zwembaden heerlijk en lekker schoon. Wij hebben een fantastisch verblijf gehad, alleen maar complimenten voor iedereen die er werkt.

Mercedes, Eigenaar, 16-08-2022

Beste klant,

Bedankt voor je reactie. We zijn blij te horen dat u een paar dagen vakantie heeft gehad in ons hotel. We hopen je snel te zien Al het beste

• 10Rose17-07-2022

Geweldige week!

Heel schoon hotel,heerlijke bedden en goed eten! Ligging prachtig naar niet in dorpje waren wel paar winkeltjes naast hotel Hadden mooie kamer met uitzicht op zwembad en de zee Personeel heel aardig zowel bij receptie als in de eetzaal,toppers! Kon heerlijk buiten met uitzicht op zee dineren natuurlijk ook binnen

Mercedes, Eigenaar, 18-07-2022

Beste klant,

Bedankt voor je reactie. We zijn blij te horen dat u tijdens uw vakantie een aantal fantastische dagen in ons hotel heeft doorgebracht. We hopen je snel te zien Al het beste

• 8van eijck25-06-2022

heerlijke vakantie

Heerlijk resort voor kleine kinderen, eten is prima voor all-in clusive. personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Mercedes, Eigenaar, 28-06-2022

Beste klant,

Bedankt voor je reactie. Het is een genoegen voor ons om te weten dat uw vakantie op Ibiza aangenaam is geweest en dat u heeft kunnen genieten van onze diensten en faciliteiten. Tot ziens Al het beste

• 4SR23-06-2022

Leuk voor een keer.

Resort is leuk opgezet. Kamer zijn echt niet groot en alles behalve schoon. Bedden zijn in 10 dagen tijd niet 1x verschoond. Ontbijt is elke ochtend hetzelfde en diner wisselt wel een beetje maar ben je na een paar dagen echt beu. Personeel ook heel chagrijnig. Ligt erg afgelegen dus een auto huren is een must!

Mercedes, Eigenaar, 28-06-2022

Beste klant,

Bedankt voor je reactie. We waarderen uw woorden en nemen kennis van alles wat u heeft gezegd om onze diensten en faciliteiten te verbeteren. We hopen dat uw verblijf over het algemeen aangenaam is geweest. Al het beste

• 8Ilona31-05-2022

Goed hotel!

Het hotel is prima. Wij hadden een familie kamer, ideaal! 2 aparte slaapkamers, 2 badkamers, grote woonkamer met koelkast, waterkoker ed en een groot balkon. Kortom, van alles voorzien. Schoonmaak komt iedere dag, echt keurig en schoon. (En ik ben wat dat betreft een Pietje precies)

Het is wel enorm gehorig. Alles wat boven je gebeurt hoor je. Mensen die lopen, geschuif met meubels, wc die wordt doorgetrokken: Het eten is prima. Wel moet je er als de kippen bij zijn wil je een leuke tafel buiten hebben want die zijn zo vol. Qua variatie ook prima. Dagelijks de standaard met variatie in vlees, vis ed. Dan het zwembad. Zet je wekker maar op vakantie want anders heb je domweg geen plek! Mensen leggen hun handdoeken neer, gaan dan eten en ploffen dan neer. Het is zelfs zo erg dat als je er niet bent je plek wordt ingepikt. Vet asociaal! Ligging: half uur van vliegveld (rechtstreeks! Niet met transfer haha dan 1,5 uur 😂)

Mercedes, Eigenaar, 20-06-2022

Beste klant

Hartelijk dank voor uw positieve opmerkingen en hopelijk tot snel.

We zullen uw woorden doorgeven aan de hoteldirectie.

Een knuffel

• 9Roos08-05-2022

Heerlijk hotel op een prachtige locatie

Wij zaten in resort cala blanca. Ligt direct aan zee, prachtige locatie. Voor zowel kleinere kinderen, als oudere kinderen wordt er genoeg georganiseerd: volleybal toernooi, voetbal toernooi etc +leuke shows in de avond. Wel auto nodig om Ibiza te ontdekken. Club cala Verde ligt verder op de heuvel, maar daar heb je dan ook prachtig uitzicht over de zee.

Mercedes, Eigenaar, 20-06-2022

Beste klant

Hartelijk dank voor uw positieve opmerkingen en hopelijk tot snel.

We zullen uw woorden doorgeven aan de hoteldirectie.

Een knuffel

• BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (5)
  • DuikenBeschikbaar (1)
  • AquaparkBeschikbaar