Géén boekingskosten
SpanjeIbizaEs FigueralHotels Es FigueralHotel Invisa Figueral Resort (Cala Blanca & Cala Verde)

Hotel Invisa Figueral Resort (Cala Blanca & Cala Verde)

SpanjeIbizaEs Figueral

7.6GoedScore uit 222 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderzwembad
  • Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten

Hotel Invisa es Figueral Resort is een all-inclusive hotel, gelegen aan een baai op Ibiza. Voor afkoeling is een duik in een van zwembaden heerlijk. Deze zijn namelijk niet verwarmd. Het hotel biedt een ruim aanbod aan eten. Reis gratis met de shuttlebus van het hotel naar Santa Eulalia of verken de rest van het eiland met een gehuurde auto.

Bekijk de beschikbaarheid

227 Reviews over Invisa Figueral Resort (Cala Blanca & Cala Verde)

• 4SR23-06-2022

Leuk voor een keer.

Resort is leuk opgezet. Kamer zijn echt niet groot en alles behalve schoon. Bedden zijn in 10 dagen tijd niet 1x verschoond. Ontbijt is elke ochtend hetzelfde en diner wisselt wel een beetje maar ben je na een paar dagen echt beu. Personeel ook heel chagrijnig. Ligt erg afgelegen dus een auto huren is een must!

• 8Ilona31-05-2022

Goed hotel!

Het hotel is prima. Wij hadden een familie kamer, ideaal! 2 aparte slaapkamers, 2 badkamers, grote woonkamer met koelkast, waterkoker ed en een groot balkon. Kortom, van alles voorzien. Schoonmaak komt iedere dag, echt keurig en schoon. (En ik ben wat dat betreft een Pietje precies)

Het is wel enorm gehorig. Alles wat boven je gebeurt hoor je. Mensen die lopen, geschuif met meubels, wc die wordt doorgetrokken: Het eten is prima. Wel moet je er als de kippen bij zijn wil je een leuke tafel buiten hebben want die zijn zo vol. Qua variatie ook prima. Dagelijks de standaard met variatie in vlees, vis ed. Dan het zwembad. Zet je wekker maar op vakantie want anders heb je domweg geen plek! Mensen leggen hun handdoeken neer, gaan dan eten en ploffen dan neer. Het is zelfs zo erg dat als je er niet bent je plek wordt ingepikt. Vet asociaal! Ligging: half uur van vliegveld (rechtstreeks! Niet met transfer haha dan 1,5 uur 😂)

• 9Roos08-05-2022

Heerlijk hotel op een prachtige locatie

Wij zaten in resort cala blanca. Ligt direct aan zee, prachtige locatie. Voor zowel kleinere kinderen, als oudere kinderen wordt er genoeg georganiseerd: volleybal toernooi, voetbal toernooi etc +leuke shows in de avond. Wel auto nodig om Ibiza te ontdekken. Club cala Verde ligt verder op de heuvel, maar daar heb je dan ook prachtig uitzicht over de zee.

• 7Theresia Voors28-10-2021

Heerlijk hotel, wel wat afgelegen, dus een auto hu

Mooi hotel, netjes. Zwembaden zijn erg koud. Maar strand en zee ernaast is heerlijk. Met slecht weer fijn dat er een binnenzwembadje is. Ruime keuze met all inclusive eten. Animatie voor kleine kinderen genoeg denk ik. Mijn kinderen 12&14 wilden hier al niet meer aan meedoen. Familiekamers zijn prima, slaap bank en 2 persoonsbed. Helaas 1 zwembad voor 18+ deze was continu leeg, maar wij mochten er met kids helaas niet in, jammer was dat. Hotel ligt niet aan boulevard, daar moet je wel even voor rijden. Wij waren blij met een auto, hierdoor zie je ook meer van het eiland. Ambiance in bar vond ik niet gezellig. Het klinkt hol, veel licht en weinig sfeervol. Geen muziek dus vond het erg saai voor ibiza begrippen. We zochten zelf het centrum of baaitjes op. Restaurant is ruim, maar ook vol verlicht niet sfeervol, eten was goed. En eerste dagen veel keuze. Later minder keuze maar prima eten. Al met al een goed verblijf.

• 9Kuipers20-10-2021

Genieten en onthaasten in sublieme setting

Voor de 2e keer waren wij hier. Eerste keer Cala verde, in mooie groene zone, waar het rustiger is. Maar nu 2e keer Cala blanca.Het was veel rustiger, vooral omdat er nauwelijks Engelse gasten waren. Wij zaten in Agua Blanca, bovenin met subliem zeezicht. Je hoort de golven ruisen vanuit je bed, absoluut fantastisch. Schone kamers, vriendelijke werknemers, die hun best doen, na een voor hun erg zware tijd. Wij boekten hotel via hun site, en daardoor een absolute lage prijs voor alle luxe, met gratis WiFi. Heerlijk eten in sublieme setting, met vega corner. Alleen al het toetjesbuffet ziet eruit als een etalage bij een patisserie. Het strand is erg mooi, voor 6 euro huur je een ligbed. Binnen een half uur ben je in Eivissa, of de mooie noordkust. De winkel Art is geweldig leuk en supergoedkoop, kleding, souvenirs naast het hotel. S,avonds leuke circus voorstellingen. Half pension is genoeg. Je krijgt geen spijt, Ibiza is fantastisch

• 8Madelon Lucas19-10-2021

Super mooi hotel aan het strand

We zijn afgelopen zomer hier voor de 2e keer geweest. Nu maar een paar daagjes. Erg vriendelijk personeel. Wij hadden zelfs een NL-sprekend meisje bij de receptie. Als je boekt, geef voorkeur qua gebouw aan. Wij hebben in Sa Caleta gezeten. Geef hier dan zwembadzijde aan, anders kijk je tegen bomen en heb je niet zo'n mooi uitzicht. Ook het gebouw Aigua Blanca is fijn. Hier zitten de premium superior kamers. Op de eerste verdieping heb je een mega terras balkon, maar geen uitzicht op zee. Vanaf de 2e verdieping heb je een kleiner balkon maar super uitzicht. Wij zaten in 4313. Alle ..13 en ..14 kamers zijn connecting rooms. Makkelijk voor grotere gezinnen. Je hebt hier verschillende formules, van alleen ontbijt to all inclusive. Het eten wordt veelal vers bereid en het is absoluut geen vreetschuur. Kies wel voor Cala Blanca, want Cala Verde (nu gesloten) ligt wat hoger en is minder gezellig. (vond ik)

• 9Carlien Tanahatoe18-10-2021

Fantastisch!

Wij zijn vorige week weer een week verbleven in dit heerlijke resort! Dit was voor ons de tweede keer dat we hier kwamen. Dit hotel is zo ontzettend fijn voor kindjes! Leuke zwembaden, fantastische animatie! Het eten is ook erg goed. De kamers worden goed schoongemaakt en vriendelijk personeel. Kortom, het was weer een fantastische relaxing vakantie voor ons en de kids! We gaan graag weer heen! Je kunt in het hotel een auto huren, dat is erg leuk als je meer wilt zien van het eiland. Je kan ook met de bus die vanaf het hotel vertrekt. Alles ligt wel dichtbij, ibiza stad bereik je binnen een half uurtje.

We waren deze keer in oktober geweest en in 2018 in september, het zwembad water was nu wel een stuk frisser dan toen.

• 7Angelique23-06-2021

Viel tegen

We zaten in Invisa Es Figueral. Positief: auto huren kun je in het hotel regelen, Nederlands sprekend meisje bij de receptie, pin automaat, bushalte tegenover het hotel, koud water tap (gratis) in de bar bij het zwembad aan zee, shuttelbus naar Hippie Market (deze rijdt alleen op zaterdag)3 zwembaden met 1 Adults Only, fijne ligbedden aan het zwembad waarbij je ook het kniegedeelte kunt regelen, goede airco, hele ruime douche met afneembare douchekop en regendouche. Negatief: veel trappen en steilen hellingen op het hele terrein dus niet geschikt als je niet goed ter been bent, je bent niet eerder welkom in het restaurant dan de openingstijd, ze laten je echt wachten voor het restaurant, ook al ben je 1 of 2 minuten te vroeg, veel dingen in het restaurant zijn niet vers of zelfs taai, fruit niet vers, sapjes uit de automaat lijkt aanmaak, milkshakes vies. All inclusive geen waar voor je geld. Ligging van het hotel is niet gunstig.

• 9Frank en Mary27-10-2019

Een aanrader

We hebben een week verbleven in Invisa hotel Cala Blanca en hebben het goed naar onze zin gehad. We hebben hier voornamelijk gegeten en geslapen. We hadden een huurauto tot onze beschikkingen en zijn daarmee elke dag op pad geweest. Er zijn veel leuke plekken op Ibiza.

• 9Waardering

• 6Marja13-10-2019

Geen knus resort

De gebouwen en zwembaden liggen ver uit elkaar. Heel veel (trappen) lopen. Het is meer een dorp met straten dan een knus resort. Zwembadwater is ijskoud. Eetzaal is druk, het eten wel oké maar niet geweldig. Cocktails chemisch. Er is geen goede supermarkt in de buurt, alleen 2 hele kleintjes. Geen barretjes of restaurantjes in de omgeving. Echt schoon is het resort ook niet. En men is niet overdreven vriendelijk. Het piratenbad is te spannend voor kleine kindjes (grote emmer water die iedere minuut omklettert).

• 6Waardering

• BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (5)
  • DuikenBeschikbaar (1)
  • AquaparkBeschikbaar