Aparthotel Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer aparthotelinfo

Hotel Invisa es Figueral Resort is een all-inclusive hotel, gelegen aan een baai op Ibiza. Voor afkoeling is een duik in een van zwembaden heerlijk. Deze zijn namelijk niet verwarmd. Het hotel biedt een ruim aanbod aan eten. Reis gratis met de shuttlebus van het hotel naar Santa Eulalia of verken de rest van het eiland met een gehuurde auto.

We hebben een aantal aanbieders voor Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca voor je op een rij gezet:

218 reviews over Aparthotel Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca

• 2017
    6Jannie albada15-08-2017

Mooi hotel zeer afgelegen.

Mooi hotel. Maar zeer afgelegen. Hotel is niet geschikt voor oudere kinderen. Er is weinig te doen. De kamers zijn super schoon. Maar erg gehorig. En wij hadden een 4 persoonskamer geboekt. Kinderen sliepen samen op een slaapbank van 120 breed. Er waren maar twee stoelen op het balkon. Er staat bij dat het 6 zwembaden heeft en 4 restaurant. Dat klopt ook wel. Als je het hotel een kilometer verder er bij telt. Voor de strandbedden bij het hotel moet je betalen. En het dichtst bij zijn de dorp is op en kwartier rijden. Er is 1 kleine mini supermarktje en een toeristen winkel. En een pizzaria aan het strand.

• 9Karin15-08-2017

Super hotel zeker voor herhaling vatbaar

Het enige puntje is mischien dat alle uitstapjes met de auto gedaan moeten. Wij hadden de hele vakantie een huurauto dus voor ons geen probleem. Wij hebben de drukte wel op gezocht. Hotel ligt wel wel lekker aan de zee.

• 8Luc08-08-2017

Fijne vakantie, volgend jaar weer!

Prima accommodatie, recent volledig vernieuwd. Hele goede en professionele animatieteam voor jong en oud. Goede themabuffetten, ook mogelijkheden om met reservering gebruik te maken van het panoramarestaurant. Resort ligt wel rustig, alleen met taxi of huurauto mogelijk om naar nabije stadjes te gaan als St. Eulalia en St. Carlos. Resort is wel bedoeld voor gezinnen, hoewel er een mooi 18+ gedeelte is met zwembaden, relaxplekken, spa en massagemogelijkheden, zou ik het niet aanbevelen voor stelletjes zonder kinderen. We zijn nu 3x geweest en gaan volgend jaar voor de 4e keer. Absolute aanrader.

• 9RoSuAn07-08-2017

Zeer mooi complex, super service

Lekker eten met iedere dag een ander thema, goed verzorgd. Zeer enthousiast en vriendelijk animatieteam voor jong en oud, mooie zwembaden, mooie accomodatie en groot, echter goed te belopen. Hygiëne is goed! Personeel draait lange uren en blijft heel vriendelijk en behulpzaam

• 9Fam.vdpoel21-07-2017

Geweldig hotel, heel vriendelijk personeel en lekker eten. Animatieteam is top voor jong en oud. Prachtige en rustge ligging van het hotel.

• 8Fam. doorzon06-07-2017

Mooi, met opmerkingen

Veel positieve reacties zijn al te lezen en voegt weinig toe hier meer aan toe te voegen. Vandaar hier alleen onze kritisch blik: - All inclusief is beperkt. keuze uit 3 ijsjes (de rest moet je betalen) daarnaast ook nog vaak uitverkocht. chips, snoep, enz. allemaal betalen. Strandbedjes op het strand is gewoon betalen. Wij zouden voortaan op zijn hoogst half pension boeken. Of je moet de hele dag sterke drank drinken. - Kamers zijn netjes maar enorm gehorig. Wij konden de bovenburen horen omdraaien in bed. - mensen zonder kinderen moeten hier niet naar toe gaan. Hotel is volledig gericht op gezinnen. Dus heel veel kinderen. - Eten erg massaal (Beetje sportkantine) advies is restaurant boven te reserveren. Is veel minder keus maar ook veel minder druk. - als je slecht ter been bent is dit hotel ongeschikt. Je moet veel lopen om naar strand, zwembad en restaurant te lopen en dit gaat heuvel op en af.

Voor de rest super vakantie en service uitstekend.

• 9Robert04-07-2017

Top hotel!!

Wij waren hier met onze 2 kinderen van 4 en 1 en hebben hier een mooie vakantie gehad! Hotel ligt wel wat afgelegen maar dat wisten wij van te voren. Tip huur een auto en laat deze op het vliegveld in ibiza klaar zetten en rij zelf na het hotel (30 min) Kostte van die auto voor 1 week was even duur als bus transfer na het hotel heen en terug!!! Het hotel is zeker 4 sterren waard ipv 3. hard werkend personeel wat minimaal 12 uur per dag werkt! Eten was goed en warm en zeer veel keuze! Zwembaden en bedjes ook super allemaal! Kamers en schoonmaak ook super dit werd elke dag gedaan ook elke dag een schoon bed! Animatie was ook super geregeld en de shows waren ook goed! Minpunt vond ik de kinderstoeltjes in het restaurant deze waren lomp en hier hadden ze er niet veel van!! Kortom super vakantie gehad hier maar voor het land en kids gericht gaan wij liever na mallorca!!

• 9Ellis de Jong03-07-2017

Fantastische vakantie

Wij zijn met 3 kinderen van 7, 5 en 3 naar dit resort geweest. Ontzettend mooie vakantie gehad. Veel te doen. Het is inderdaad een aanrader om een auto te huren dit kan gewoon in het hotel geregeld worden via Europcar voor ongeveer €150 voor 3 dagen heb je een VW Golf. De animatie was prima op het resort voor zowel de kinderen als de ouders. Ondanks dat het resort helemaal volgeboekt was had je niet het idee dat het er erg druk was. Wij waren er buiten de schoolvakanties om het viel me op dat er nu veel ouders met kinderen onder de 4 jaar waren.

• 8Wendy03-07-2017

Mooi hotel

Het is een heel mooi hotel, vriendelijk personeel , mooi strand, niet te druk, hebben 5 dgn auto gehuurd want je ligt wel afgelegen van de grotere plaatsen zoals bv Ibiza stad , 30 min rijden, is prima te doen! Zelf 2 nachten erg ziek geweest vh eten in het hotel , dat was wel erg vervelend...

• 9J Bouwens17-06-2017

Geweldige plek

Goed hotel met mogelijkheden voor ouderen en kinderen Alles goed verzorgd en het eten was ook goed veel keuze De kamers waren netjes en sanitair geweldig piraten eiland voor de kinderen en ook de andere zwembaden waren goed,genoeg bedjes. Wij waren met 6 volwassen en 4 kinderen in de leeftijd van 7 maanden tot 8jaar.

23 tips over Aparthotel Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca

• familie suls, 28-12-2011

Er hangen wel signalisaties die je erop wijzen om geen plaatsen aan het zwembad te 'reserveren' door er vroeg in de morgen je handdoek op te leggen en wij deden dat sowieso al niet want vinden dat heel vervelend. Maar misschien moeten jullie het wel doen want anders heb je geen plaats .:( De receptie gaf ons als oplossing dat we dan maar zelf handdoeken moesten weghalen en hopen dat die mensen niet opdaagden. Een totaal gebrek aan professionaliteit, lijkt mij.

• rene_son, 13-01-2014

Naast de grote Hippy market moet je zeker de kleinere Hippy markt bezoeken; met de auto ben je er binnen 15 minuten. Vanuit Es Figueral kan je leuke dagtripjes maken en zo veel van het eiland zien. Het plaatsje Santa Eularia is ook erg gezellig (marktje/terrasje/winkeltjes). Natuurlijk moet je de sunset nog zien vanuit St. Antionio (wel een uurtje rijden).

• varm, 17-07-2013

Boottocht vanaf het hotel naar Santa-Eularia is zeer leuk en die vertrekt echt vanop het strand voor het hotel. De Italiaan heeft heerlijke pizza's (alle andere gerechten die we geprobeerd hebben trouwens ook) en het is er zeer aangenaam om te zitten. Bar Es Alocs op het strand heeft heerlijke Sangria en Mojito's en is recht op het strand met een fantastisch uitzicht en toch koel onder de bomen.

35 vragen over Aparthotel Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca

• Fenja Jansingh, 03-07-2018

Busvervoer en excursies

Hallo

Ik twijfel om dit hotel te boeken of het hotel sirenis tres carabelas in playa den bossa. Ben zelf 24 weken zwanger. Iemand tips en ervaringen?

Kun je vanaf dit hotel ook naar andere dorpjes en standen of alleen naar Ibiza stad en naar santa eulalia? Zijn er leuke excursies te boeken?

M.v.g. Fenja

• Anne, 13-06-2018

Cala verde of Cala blanca?

Welke van de twee (Cale Verde of Cale blanca is de beste optie voor kinderen?

Ramona, 24-06-2018

Beste Anne, het enige wat ik kan zeggen is dat Cala Blanca dichter bij de zee ligt. Cala Verde ligt op een berg, maar als je niet van de zee houdt is dat niet erg. Wij hebben in Cala Blanca gezeten wat is ons prima is bevallen. Cala Verde kennen wij niet, ze zeggen dat het daar wat rustiger is. Misschien kun je het hotel een mail sturen, het mailadres is: [email protected]

• Juliët Burgers, 01-03-2018

Hoe warm in april?

Hallo! Wij zijn van plan om van 25-4 t/m 2-5 een weekje naar Ibiza te gaan... Hoe zit het dan qua temperatuur? Wij zijn nog nooit naar deze eilanden geweest en ook nog nooit in april/mei op zonvakantie geweest.

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats