Aparthotel Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer aparthotelinfo

Hotel Invisa es Figueral Resort is een all-inclusive hotel, gelegen aan een baai op Ibiza. Voor afkoeling is een duik in een van zwembaden heerlijk. Deze zijn namelijk niet verwarmd. Het hotel biedt een ruim aanbod aan eten. Reis gratis met de shuttlebus van het hotel naar Santa Eulalia of verken de rest van het eiland met een gehuurde auto.

We hebben een aantal aanbieders voor Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca voor je op een rij gezet:

218 reviews over Aparthotel Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca

• 2018
    8rudi gyselinck17-06-2018

Niet voor rustig verlof, verkeerd ingeschat.

We zijn in Invisa Figueral resort Cala Blanca geweest. Goed hotel voor koppels met kinderen, alles staat in functie van deze kleinsten. Niet voor een rustig verlof. Gelet op de grootkeuken was het eten in orde, goede kwaliteit met niet te drinken huiswijn, voldoende keuze doch geen finesse. Zeker drie sterren, eerder aanleunend bij vier. Geen kamer boeken in de buurt van het kinderzwembad/restaurant/laad- en losplaats van de leveranciers die allemaal naast elkaar gelegen zijn. Superior kamers een must, goede bedden. Hard werkend en vriendelijk personeel. Minpunt: geboekt bij touroperator bagage inbegrepen, als dusdanig geconfirmeerd en dagen later opnieuw bagage extra moeten betalen wegens administratieve fout! Fout wordt niet toegegeven. Opletten!

• 10Natasja08-06-2018

Wij komen zeker terug en missen het nu al

Het hotel scoort hoog op alle gebieden. Schoonmaak, personeel, het verrukkelijke eten en het geweldige animatie-team

• 9R16-05-2018

Echt super leuk park! Voor gezinnen EN ouderen.

Het is een prettig en mooi verblijf, resort. Ruim opgezet, netjes, schoon, vriendelijke mensen, 1 leuke winkel beneden bij de straat en een klein supermarktje. Erg leuk strand en dan heel dichtbij, 1 trappetje af. Het eten in het restaurant is goed, wij vonden het erg lekker en super veel keus, hardwerkende mensen in de keuken en in het restaurant en ook zeer vriendelijke mensen. Op het park verblijft een leuke mix van mensen, Spanjaarden, Engelsen, Nederlanders, etc. Er zijn heerlijke ligbedden bij het zwembad, de drankjes zijn niet duur (goedkoper dan in Nederland), de kamers waren super netjes, schoon en prettige bedden. Wij vonden het echt leuk, en ook Ibiza een leuk eiland. Kortom, ik ga graag nog een keer!!

• 10Jo22-04-2018

Geweldig!

Echt fantastisch: Ligging- aan een prachtig strand Eten- echt heerlijk en elke dag anders Kamers- wij hebben nog nooit zo een mooi appartement gehad. Super groot, schoon, prima bedden Personeel- heel aardig Complex- schoon, goed onderhouden, prachtige tuinen Animatie- voor ieder wat wils Zwembaden- schoon en verschillende aanwezig dus je hebt keuze genoeg waar je wilt liggen Twee keer hier met 13 personen geweest en twee keer een super vakantie gehad! Onze kinderen hebben het er heel vaak over. Afgelopen week zei onze zoon van 4 jaar dat hij het jammer vond dag we niet waren gebleven om er te wonen.....

De Nutrilon van onze jongste was op dus ik vroeg aan de dame bij de receptie waar ik dit het beste kon halen.... Dat ging zij regelen; ik moest opschrijven welke ik nodig had en aan het einde van de middag kon ik het ophalen bij receptie! Fantastisch!

Een nadeel: het bekende handdoekje leggen bij de zwembaden...

Met vrienden

• 9eva platen12-04-2018

geweldig ,een aanrader

Het hotel was geweldig goed. goed en vriendelijk personeel. animatie team was top. Hotel kamer met zeezicht formidabel. mooi zwembad, beneden strand. als je van avontuur houdt kun je er wandelen. vanaf 15 april ging de rest van het hotel open. dit was jammer voor onze kleinzoon. daar waren nm veel voor kleine kinderen. zag er prachtig uit.Het eten was goed en verzorgd. Al met al eeen dikke acht.

• 2017
    8Paul24-11-2017

mooie accomodatie

mooi hotel in een rustige omgeving aan de oost kant van Ibiza. Het hotel ligt op 30 minuten van het vliegveld. Hotel heeft meerdere zwembaden, waaronder een kinder buiten zwembad met een piratenboot, een adult only buiten zwembad, twee buiten zwembaden en een binnen zwembad. Verder ligt de zee op 1 tot 10 minuten lopen afhankelijk van waar je kamer is. Eten is in buffet vorm en de keuze is voldoende.

• 8Lennart07-10-2017

Heel goed

Goed ontbijt en avondeten. Wij hadden de junior suite zeezicht. Die was mooi alleen in de airco zat zwarte schimmel dus hebben we met de deuren open geslapen. Omdat we in oktober waren was dit goed te doen. De receptie heeft de technische dienst langsgestuurd maar kon verder niks doen. Voor kinderen is dit een geweldig resort met drie zwembaden, animatie en een soort speelschip met allerlei waterspuiten. Het ligt wel op 30 minuten van het vliegveld. We hadden een auto gehuurd dus dan maakt het niks uit. Tussen 00.00 en 06.30 is het doodstil dus dat is wel fijn, geen nachtbrakers 😜

• 10Mags30-08-2017

Groot resort

Fantastisch eten, goed animatie team, prachtige ligging, elke avond een show of live muziek bij 1 vd andere bars. Wel erg een groot resort. Tip: boek all inclusief bij het hotel ter plaatsen, scheelde bij ons 500 euro dan in Nederland er bij boeken.

• 9mirella27-08-2017

Super vakantie

Super vakantie gehad. Het ligt wat afgelegen maar dat wisten we van te voren. We hadden voor de hele vakantie een auto gehuurd, prima te doen. We zochten de drukte zelf wel op. Eten was prima verzorgd en de hotelkamer heel netjes. Ook een dikke pluim voor de animatie, ze geven zelf erg leuke shows!

• 9Mollema23-08-2017

Heel mooi hotel!

Het was heel mooi. Wij hebben erg genoten van dit hotel. Heel kindvriendelijk en lekker eten. Verder nog veel zwembaden en vlakbij de zee. Zeker een aanrader.

23 tips over Aparthotel Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca

• familie suls, 28-12-2011

Er hangen wel signalisaties die je erop wijzen om geen plaatsen aan het zwembad te 'reserveren' door er vroeg in de morgen je handdoek op te leggen en wij deden dat sowieso al niet want vinden dat heel vervelend. Maar misschien moeten jullie het wel doen want anders heb je geen plaats .:( De receptie gaf ons als oplossing dat we dan maar zelf handdoeken moesten weghalen en hopen dat die mensen niet opdaagden. Een totaal gebrek aan professionaliteit, lijkt mij.

• rene_son, 13-01-2014

Naast de grote Hippy market moet je zeker de kleinere Hippy markt bezoeken; met de auto ben je er binnen 15 minuten. Vanuit Es Figueral kan je leuke dagtripjes maken en zo veel van het eiland zien. Het plaatsje Santa Eularia is ook erg gezellig (marktje/terrasje/winkeltjes). Natuurlijk moet je de sunset nog zien vanuit St. Antionio (wel een uurtje rijden).

• varm, 17-07-2013

Boottocht vanaf het hotel naar Santa-Eularia is zeer leuk en die vertrekt echt vanop het strand voor het hotel. De Italiaan heeft heerlijke pizza's (alle andere gerechten die we geprobeerd hebben trouwens ook) en het is er zeer aangenaam om te zitten. Bar Es Alocs op het strand heeft heerlijke Sangria en Mojito's en is recht op het strand met een fantastisch uitzicht en toch koel onder de bomen.

35 vragen over Aparthotel Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca

• Fenja Jansingh, 03-07-2018

Busvervoer en excursies

Hallo

Ik twijfel om dit hotel te boeken of het hotel sirenis tres carabelas in playa den bossa. Ben zelf 24 weken zwanger. Iemand tips en ervaringen?

Kun je vanaf dit hotel ook naar andere dorpjes en standen of alleen naar Ibiza stad en naar santa eulalia? Zijn er leuke excursies te boeken?

M.v.g. Fenja

• Anne, 13-06-2018

Cala verde of Cala blanca?

Welke van de twee (Cale Verde of Cale blanca is de beste optie voor kinderen?

Ramona, 24-06-2018

Beste Anne, het enige wat ik kan zeggen is dat Cala Blanca dichter bij de zee ligt. Cala Verde ligt op een berg, maar als je niet van de zee houdt is dat niet erg. Wij hebben in Cala Blanca gezeten wat is ons prima is bevallen. Cala Verde kennen wij niet, ze zeggen dat het daar wat rustiger is. Misschien kun je het hotel een mail sturen, het mailadres is: [email protected]

• Juliët Burgers, 01-03-2018

Hoe warm in april?

Hallo! Wij zijn van plan om van 25-4 t/m 2-5 een weekje naar Ibiza te gaan... Hoe zit het dan qua temperatuur? Wij zijn nog nooit naar deze eilanden geweest en ook nog nooit in april/mei op zonvakantie geweest.

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats