Aparthotel Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer aparthotelinfo

Hotel Invisa es Figueral Resort is een all-inclusive hotel, gelegen aan een baai op Ibiza. Voor afkoeling is een duik in een van zwembaden heerlijk. Deze zijn namelijk niet verwarmd. Het hotel biedt een ruim aanbod aan eten. Reis gratis met de shuttlebus van het hotel naar Santa Eulalia of verken de rest van het eiland met een gehuurde auto.

We hebben een aantal aanbieders voor Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca voor je op een rij gezet:

218 reviews over Aparthotel Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca

• 7Pep07-09-2009

Familie hotel pur sang

Invisa Cala Blanca is een echt familiehotel voor jonge gezinnen. Voor alleen reizenden/ singels is dit hotel minder geschikt. Je hebt wat minder aanspraak als single in zo'n groot familiehotel. Zoals al door de meesten aangegeven is het merendeel Italianen en Fransen. Maar er zijn toch ook Nederlanders en Duitsers aanwezig. Het hotel is schitterend gelegen in de natuur en wordt heel goed bijgehouden door heel veel personeel. In tegenstelling tot heel velen op deze site vond ik het eten niet echt heel bijzonder maar zeker niet slecht. Ik ben vorig jaar in Pueblo Ibiza geweest en daar was het zeker niet slechter. In het restaurant is het héél druk hoe laat je ook gaat. Daardoor houd men het niet bij met afruimen van tafels waardoor je soms zelf je bestek en servet bij elkaar moet sprokelen. En 's morgens mee gemaakt dat de broodjes op waren en niet werden bijgevuld. Dit is zeker geen onwil van het personeel maar het is gewoon heel druk. Als je AI kun je ook gebruik van Cala Verde.

Alleenreizend

• 7bert30-07-2007

park ligt erg afgelegen en heeft een kleine baai. Strand loopt langzaam af wel erg veel stenen en keien in het water. Kamers waren erg klein, schoonmaak was erg goed. Eten was formidabel. De animatie voor kinderen viel tegen namelijk vnl. op italiaanse en franse kinderen ingericht. Tip neem voldoende cash geld mee, want pinapparaat was tijdens ons bezoek 2 weken defect.

Alleenreizend

Bebsy
Bebsy

23 tips over Aparthotel Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca

• familie suls, 28-12-2011

Er hangen wel signalisaties die je erop wijzen om geen plaatsen aan het zwembad te 'reserveren' door er vroeg in de morgen je handdoek op te leggen en wij deden dat sowieso al niet want vinden dat heel vervelend. Maar misschien moeten jullie het wel doen want anders heb je geen plaats .:( De receptie gaf ons als oplossing dat we dan maar zelf handdoeken moesten weghalen en hopen dat die mensen niet opdaagden. Een totaal gebrek aan professionaliteit, lijkt mij.

• rene_son, 13-01-2014

Naast de grote Hippy market moet je zeker de kleinere Hippy markt bezoeken; met de auto ben je er binnen 15 minuten. Vanuit Es Figueral kan je leuke dagtripjes maken en zo veel van het eiland zien. Het plaatsje Santa Eularia is ook erg gezellig (marktje/terrasje/winkeltjes). Natuurlijk moet je de sunset nog zien vanuit St. Antionio (wel een uurtje rijden).

• varm, 17-07-2013

Boottocht vanaf het hotel naar Santa-Eularia is zeer leuk en die vertrekt echt vanop het strand voor het hotel. De Italiaan heeft heerlijke pizza's (alle andere gerechten die we geprobeerd hebben trouwens ook) en het is er zeer aangenaam om te zitten. Bar Es Alocs op het strand heeft heerlijke Sangria en Mojito's en is recht op het strand met een fantastisch uitzicht en toch koel onder de bomen.

35 vragen over Aparthotel Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca

• Fenja Jansingh, 03-07-2018

Busvervoer en excursies

Hallo

Ik twijfel om dit hotel te boeken of het hotel sirenis tres carabelas in playa den bossa. Ben zelf 24 weken zwanger. Iemand tips en ervaringen?

Kun je vanaf dit hotel ook naar andere dorpjes en standen of alleen naar Ibiza stad en naar santa eulalia? Zijn er leuke excursies te boeken?

M.v.g. Fenja

• Anne, 13-06-2018

Cala verde of Cala blanca?

Welke van de twee (Cale Verde of Cale blanca is de beste optie voor kinderen?

Ramona, 24-06-2018

Beste Anne, het enige wat ik kan zeggen is dat Cala Blanca dichter bij de zee ligt. Cala Verde ligt op een berg, maar als je niet van de zee houdt is dat niet erg. Wij hebben in Cala Blanca gezeten wat is ons prima is bevallen. Cala Verde kennen wij niet, ze zeggen dat het daar wat rustiger is. Misschien kun je het hotel een mail sturen, het mailadres is: [email protected]

• Juliët Burgers, 01-03-2018

Hoe warm in april?

Hallo! Wij zijn van plan om van 25-4 t/m 2-5 een weekje naar Ibiza te gaan... Hoe zit het dan qua temperatuur? Wij zijn nog nooit naar deze eilanden geweest en ook nog nooit in april/mei op zonvakantie geweest.

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats