Aparthotel Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer aparthotelinfo

Hotel Invisa es Figueral Resort is een all-inclusive hotel, gelegen aan een baai op Ibiza. Voor afkoeling is een duik in een van zwembaden heerlijk. Deze zijn namelijk niet verwarmd. Het hotel biedt een ruim aanbod aan eten. Reis gratis met de shuttlebus van het hotel naar Santa Eulalia of verken de rest van het eiland met een gehuurde auto.

We hebben een aantal aanbieders voor Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca voor je op een rij gezet:

218 reviews over Aparthotel Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca

• 9Stefanya04-11-2006

Ik ben 15 en dit hotel was heeel erg leuk ook voor mijn leeftijd! Veel leeftijdsgenoten waren er maar mijn moeder een kleine broertje vonden het ook heel leuk er is voor iedereen wel iets te doen..De zwembaden zijn lekker alleen jammer dat toen wij er waren het soms regende maar ons is verteld dat dat heel uitzonderlijk was. Dit hotel raad ik iedereen aan!

• 9Maarten26-09-2006

Dit hotel is echt geweldig, 1 week geweest vanaf de 27ste mei 2006, eten is enorm veel variatie, zowel in de ochtend, middag als avond is er altijd iets anders. Eten met uitzicht op zee is mogelijk. Hotel personeel is vriendelijk, goede en leuke shows.

Beste hotel waar ik geweest ben, zal zeker teruggaan later.

• 9John01-09-2006

Geweldig Hotel met superservice, goede ligging met heerlijk strand. Alleen de stroming kan daar gevaarlijk zijn maar er is een post met strandmeesters en een waarschuwingssysteem d.m.v. vlaggen. Wij waren overboekt voor wat betreft de appartementen maar men bood ons een hotelkamer aan (net zo groot als het appartenment echter zonder veranda/balkon) maar ter compensatie ontvingen we 3 weken volpension gratis. Werden we niet toe gedwongen, puur een keuze en we konden evt. na 2 dagen valsnog naar een appartement. Echt na de eerste maaltijd wisten wij genoeg. Eten was goed verzorgt. Meer dan heerlijk met veel afwisseling. Kortom een regelrechte aanrader ondanks dat je ver van Ibizastad af zit. Daar kun je redelijk goedkoop heen met de taxi. Niets dan goed voor dit hotel.

• 8I.van der Velden10-08-2006

Wij zijn hier in juli geweest en het complex ziet er erg mooi uit en de service van het personeel is heel goed. Wij hadden een 3 kamerappartement aan de overkant van de straat(naast basketbalveld) De inrichting is wel oud maar het wordt goed schoongehouden. Alles ligt wel afgelegen van de rest van het eiland dus een auto huren is een must als je iets wilt zien. We hebben maar één keer in het restaurant gegeten,het eten is wel goed maar erg druk en weinig sfeer. Er zijn nog drie andere restaurantjes in Es Figueral die wel gezellig zijn. De animatie is voornamelijk in het italiaans en frans dus voor de kinderen minder leuk.Er wordt ook bijna geen duits of engels gesproken.

• 9Brandeis Belgique31-07-2006

echt goed vacanties. prijs/qualiteit is perfect

Beaucoup d'animations en francais. Excellent rapport qualité/prix

• 8Lisanne29-07-2005

Zomer 2004 hier onze vakantie doorgebracht. Erg leuk complex, tennisbaan, 3 zwembaden waarvan 2 buiten en 1 binnen, veel animatie en voor iedereen wat te doen. Het strand is er erg leuk, ook om te gaan snorkelen. Ik had zelf geen problemen met het feit dat het wat afgezonderd ligt, want de bus stopt er direct en je kunt overal heen. Mooi appartement, praktisch en schoon. Kortom, geweldige vakantie!

• 8L. Kranendonk20-07-2005

Zeer goed appartementen complex. Wij hadden een 3 kamer appartement en halfpension. Het appartement was ruim met airco. Het eten was zeer goed, heel uitgebreid en afwisselend. Er is veel te doen voor diverse leeftijden. Een miniclub voor de allerkleinsten en kinderdisco elke avond. Maar ook activiteiten in het zwembad. De service was heel goed. We kwamen om 12.30 aan maar onze kamer was nog niet klaar. We kregen meteen gratis eten in het restaurant. Toen we klaar waren was de kamer ook klaar. Toen we naar huis gingen moesten we om 12.00 ons appartement uit maar omdat we 's avonds laat vlogen mochten we een andere hotelkamer gebruiken. We hebben daar ook een auto gehuurd voor een week. Dit kan gewoon op het complex. We hebben daardoor veel van Ibiza gezien. Voor de rest hebben we gebruik gemaakt van de gratis hotelbus. Wij gaan er dan ook zeker weer naar terug.

• 7lisa05-06-2005

zeer leuke vakantie gehad

• 8Greetje en Teun02-02-2005

Mooi 2kamerapp. Jammer van de mieren, maar na afsluiten van zoete producten geen last meer. Uitstekende buffetten. Elke dag animatie voor kinderen. Zeer schoon complex, elke dag wisseling van beddegoed en handdoeken. Auto is aan te raden vanwege afgelegen ligging ( incl. auto = te boeken bij holland internationaal')

• 9Dorikens Nancy25-12-2004

Cala Blanca is voor een club voor jong en oud.1 zwembad met animatie en één zonder. Plus nog een binnenzwembad ook!Een hele mooie baai.En het eten is zo gevarieerd dat iedereen meer dan tevreden zal zijn.Wij zijn er al zeker een keer of 5 naartoe gegaan en gaan zeker nog terug!

23 tips over Aparthotel Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca

• familie suls, 28-12-2011

Er hangen wel signalisaties die je erop wijzen om geen plaatsen aan het zwembad te 'reserveren' door er vroeg in de morgen je handdoek op te leggen en wij deden dat sowieso al niet want vinden dat heel vervelend. Maar misschien moeten jullie het wel doen want anders heb je geen plaats .:( De receptie gaf ons als oplossing dat we dan maar zelf handdoeken moesten weghalen en hopen dat die mensen niet opdaagden. Een totaal gebrek aan professionaliteit, lijkt mij.

• rene_son, 13-01-2014

Naast de grote Hippy market moet je zeker de kleinere Hippy markt bezoeken; met de auto ben je er binnen 15 minuten. Vanuit Es Figueral kan je leuke dagtripjes maken en zo veel van het eiland zien. Het plaatsje Santa Eularia is ook erg gezellig (marktje/terrasje/winkeltjes). Natuurlijk moet je de sunset nog zien vanuit St. Antionio (wel een uurtje rijden).

• varm, 17-07-2013

Boottocht vanaf het hotel naar Santa-Eularia is zeer leuk en die vertrekt echt vanop het strand voor het hotel. De Italiaan heeft heerlijke pizza's (alle andere gerechten die we geprobeerd hebben trouwens ook) en het is er zeer aangenaam om te zitten. Bar Es Alocs op het strand heeft heerlijke Sangria en Mojito's en is recht op het strand met een fantastisch uitzicht en toch koel onder de bomen.

35 vragen over Aparthotel Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca

• Fenja Jansingh, 03-07-2018

Busvervoer en excursies

Hallo

Ik twijfel om dit hotel te boeken of het hotel sirenis tres carabelas in playa den bossa. Ben zelf 24 weken zwanger. Iemand tips en ervaringen?

Kun je vanaf dit hotel ook naar andere dorpjes en standen of alleen naar Ibiza stad en naar santa eulalia? Zijn er leuke excursies te boeken?

M.v.g. Fenja

• Anne, 13-06-2018

Cala verde of Cala blanca?

Welke van de twee (Cale Verde of Cale blanca is de beste optie voor kinderen?

Ramona, 24-06-2018

Beste Anne, het enige wat ik kan zeggen is dat Cala Blanca dichter bij de zee ligt. Cala Verde ligt op een berg, maar als je niet van de zee houdt is dat niet erg. Wij hebben in Cala Blanca gezeten wat is ons prima is bevallen. Cala Verde kennen wij niet, ze zeggen dat het daar wat rustiger is. Misschien kun je het hotel een mail sturen, het mailadres is: [email protected]

• Juliët Burgers, 01-03-2018

Hoe warm in april?

Hallo! Wij zijn van plan om van 25-4 t/m 2-5 een weekje naar Ibiza te gaan... Hoe zit het dan qua temperatuur? Wij zijn nog nooit naar deze eilanden geweest en ook nog nooit in april/mei op zonvakantie geweest.

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats