Aparthotel Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer aparthotelinfo

Hotel Invisa es Figueral Resort is een all-inclusive hotel, gelegen aan een baai op Ibiza. Voor afkoeling is een duik in een van zwembaden heerlijk. Deze zijn namelijk niet verwarmd. Het hotel biedt een ruim aanbod aan eten. Reis gratis met de shuttlebus van het hotel naar Santa Eulalia of verken de rest van het eiland met een gehuurde auto.

We hebben een aantal aanbieders voor Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca voor je op een rij gezet:

218 reviews over Aparthotel Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca

• 2018
    10Jo22-04-2018

Geweldig!

Echt fantastisch: Ligging- aan een prachtig strand Eten- echt heerlijk en elke dag anders Kamers- wij hebben nog nooit zo een mooi appartement gehad. Super groot, schoon, prima bedden Personeel- heel aardig Complex- schoon, goed onderhouden, prachtige tuinen Animatie- voor ieder wat wils Zwembaden- schoon en verschillende aanwezig dus je hebt keuze genoeg waar je wilt liggen Twee keer hier met 13 personen geweest en twee keer een super vakantie gehad! Onze kinderen hebben het er heel vaak over. Afgelopen week zei onze zoon van 4 jaar dat hij het jammer vond dag we niet waren gebleven om er te wonen.....

De Nutrilon van onze jongste was op dus ik vroeg aan de dame bij de receptie waar ik dit het beste kon halen.... Dat ging zij regelen; ik moest opschrijven welke ik nodig had en aan het einde van de middag kon ik het ophalen bij receptie! Fantastisch!

Een nadeel: het bekende handdoekje leggen bij de zwembaden...

• 2017
    9marja02-05-2017

super!!

Beetje afgelegen locatie maar met diverse zwembaden en direct aan zee. Met een gratis bus vanaf het hotel kun je het een en ander bezoeken. Hotel was heel schoon en personeel erg vriendelijk en behulpzaam. We waren met 2 gezinnen in de meivakantie met zowel oudere als jongere kinderen en iedereen heeft het ontzettend naar zijn zin gehad. Het eten was heerlijk, voor ieder wat wils! Zelfs zo vroeg in het jaar was er animatie voor de kids. Kan niet anders zeggen dan dat ze super hun best deden voor iedereen. Lenita en Sanita missen Pierre nu al! :-) Als er dan toch een minpuntje moet zijn dan was het zwembadwater nogal koud, kouder dan in de zee. Had bij eerdere beoordelingen gelezen dat de ambiance in het restaurant te wensen overliet maar daar is inmiddels geen sprake meer van. Geweldige vakantie gehad!

• Oude reviews

10inge nooteboom-post26-07-2016

Geweldige vakantie

Prachtig hotel, waanzinnig lekker eten, voor ieder alle keus, heerlijk! Service fantastisch ! Animatie top! Zelf handdoeken service aanwezig!! Top top!!

• 10melissa10-05-2016

Geweldig

ibiza zelf is een heel mooi eiland! er is in het resort een hele hoop te doen en alle zwembaden zijn super chill. ik heb daar een van de leukste vakanties van mn leven gehad!!! alleen de kamers stelden niet onwijs veel voor, maar dat maakt niet uit omdat je vooral bezig bent met dingen buiten te doen. de kamers waren wel prima om gewoon te slapen enzo.

• 10patrick29-12-2013

dit is echt een kei mooie hotel

dit hotel is echt kindvriendelijk de mensen zijn absoluut vriendelijk en als er iets is staan de receptie direct voor je klaar

• 10Janita07-08-2008

Heel erg mooi

We zijn net terug van een week Ibiza. 30 juli tot 6 augustus. We hadden een 3 kamer appartement. Het was er erg mooi, alleen last van mieren. Ze zaten in de keuken en de badkamer. We hebben voor 5 dagen een auto gehuurd. ECHT EEN AANRADER!!!!!! Ook het personeel bij de receptie was erg vriendelijk. Het zwembad was ook prima.

• 10de Cornetto's10-08-2006

Top hotel -> vriendelijk personeel, superschone appartementen - veelzijdige animatie (voor jong en oud) - iedere avond heerlijk eten met uitzicht op zee - mooi strand - prachtig heldere zee en een schitterende (rustige) omgeving.

23 tips over Aparthotel Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca

• familie suls, 28-12-2011

Er hangen wel signalisaties die je erop wijzen om geen plaatsen aan het zwembad te 'reserveren' door er vroeg in de morgen je handdoek op te leggen en wij deden dat sowieso al niet want vinden dat heel vervelend. Maar misschien moeten jullie het wel doen want anders heb je geen plaats .:( De receptie gaf ons als oplossing dat we dan maar zelf handdoeken moesten weghalen en hopen dat die mensen niet opdaagden. Een totaal gebrek aan professionaliteit, lijkt mij.

• rene_son, 13-01-2014

Naast de grote Hippy market moet je zeker de kleinere Hippy markt bezoeken; met de auto ben je er binnen 15 minuten. Vanuit Es Figueral kan je leuke dagtripjes maken en zo veel van het eiland zien. Het plaatsje Santa Eularia is ook erg gezellig (marktje/terrasje/winkeltjes). Natuurlijk moet je de sunset nog zien vanuit St. Antionio (wel een uurtje rijden).

• varm, 17-07-2013

Boottocht vanaf het hotel naar Santa-Eularia is zeer leuk en die vertrekt echt vanop het strand voor het hotel. De Italiaan heeft heerlijke pizza's (alle andere gerechten die we geprobeerd hebben trouwens ook) en het is er zeer aangenaam om te zitten. Bar Es Alocs op het strand heeft heerlijke Sangria en Mojito's en is recht op het strand met een fantastisch uitzicht en toch koel onder de bomen.

35 vragen over Aparthotel Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca

• Fenja Jansingh, 03-07-2018

Busvervoer en excursies

Hallo

Ik twijfel om dit hotel te boeken of het hotel sirenis tres carabelas in playa den bossa. Ben zelf 24 weken zwanger. Iemand tips en ervaringen?

Kun je vanaf dit hotel ook naar andere dorpjes en standen of alleen naar Ibiza stad en naar santa eulalia? Zijn er leuke excursies te boeken?

M.v.g. Fenja

• Anne, 13-06-2018

Cala verde of Cala blanca?

Welke van de twee (Cale Verde of Cale blanca is de beste optie voor kinderen?

Ramona, 24-06-2018

Beste Anne, het enige wat ik kan zeggen is dat Cala Blanca dichter bij de zee ligt. Cala Verde ligt op een berg, maar als je niet van de zee houdt is dat niet erg. Wij hebben in Cala Blanca gezeten wat is ons prima is bevallen. Cala Verde kennen wij niet, ze zeggen dat het daar wat rustiger is. Misschien kun je het hotel een mail sturen, het mailadres is: [email protected]

• Juliët Burgers, 01-03-2018

Hoe warm in april?

Hallo! Wij zijn van plan om van 25-4 t/m 2-5 een weekje naar Ibiza te gaan... Hoe zit het dan qua temperatuur? Wij zijn nog nooit naar deze eilanden geweest en ook nog nooit in april/mei op zonvakantie geweest.

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats