Aparthotel Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer aparthotelinfo

Hotel Invisa es Figueral Resort is een all-inclusive hotel, gelegen aan een baai op Ibiza. Voor afkoeling is een duik in een van zwembaden heerlijk. Deze zijn namelijk niet verwarmd. Het hotel biedt een ruim aanbod aan eten. Reis gratis met de shuttlebus van het hotel naar Santa Eulalia of verken de rest van het eiland met een gehuurde auto.

We hebben een aantal aanbieders voor Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca voor je op een rij gezet:

218 reviews over Aparthotel Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca

• 6Marja13-10-2019

Geen knus resort

De gebouwen en zwembaden liggen ver uit elkaar. Heel veel (trappen) lopen. Het is meer een dorp met straten dan een knus resort. Zwembadwater is ijskoud. Eetzaal is druk, het eten wel oké maar niet geweldig. Cocktails chemisch. Er is geen goede supermarkt in de buurt, alleen 2 hele kleintjes. Geen barretjes of restaurantjes in de omgeving. Echt schoon is het resort ook niet. En men is niet overdreven vriendelijk. Het piratenbad is te spannend voor kleine kindjes (grote emmer water die iedere minuut omklettert).

• 9Sarah Souffriau01-09-2019

Top!! Hier komen we zeker terug!

Fantastisch hotel met vriendelijk personeel, ligging qua uitzicht om bij weg te dromen, lekker eten, goede animatie, kortom TOP. Vanaf het hotel kan je met de boot tegen betaling naar Formentera, echt een aanrader. Hotel is rustig gelegen maar vanuit het hotel kan je een pendelbus nemen die je brengt waar je wenst te gaan, max 0,5 uur tot Ibiza stad wat ook topper is. Zowel kinder- als volwassenen-animatie was top. Lekker eten, veel keuze en netjes verzorgd. Laat ontbijt tot 12.30 was mogelijk dus uitslapen kan! Leuke, dagelijks verzorgde zwembaden. Stoelen werden wel gereserveerd 😞. TOP TOP!!!

Ruben Dpto. Marketing, Director Alojamiento, 05-09-2019

Hallo Sarah,

Wij waarderen uw beoordeling en verblijf in ons hotel. Het is ons een genoegen te weten dat u genoten hebt van uw verblijf en onze diensten. We hopen dat we u weer mogen verwelkomen in een van onze Invisa Hoteles.

Vriendelijke groeten.

• 8Sabine08-06-2019

Heerlijk genoten

Heerlijk, schoon hotel. Mooie zwembaden met prachtig uitzicht op de zee aan het strand. Vriendelijk personeel met een geweldig animatieteam, erg leuk voor de kids. Eten niet echt lekker en het resort is erg groot, je moet allerlei trappen op om op je kamer te komen. Niet toegankelijk voor mensen die slecht(er) te been zijn dus. Verder ligt het hotel vrij afgelegen, een auto huren is wel een must! Maar daar is het eiland sowieso te mooi voor om op 1 plek te blijven hangen. Mooie omgeving. Een aanrader!

Ruben Dpto. Marketing, Director Alojamiento, 26-07-2019

Goedemorgen Sabine,

We stellen uw reactie op prijs. We zijn blij te weten dat je een fantastische vakantie hebt gehad in ons hotel. We hopen je in de toekomst weer te ontvangen.

Bedankt en groeten.

• 9Stefanie02-06-2019

Een heerlijk hotel op een geweldige plek

Wat een heerlijk hotel! Echt genoten afgelopen week. Mooie kamer alleen douchekop was stuk zou gemaakt worden maar das niet gebeurd. Gigantisch ontbijtbuffet alles wat je maar kan bedenken was er bizar gewoon. Geweldig animatie miniclub... Kids wilde iedere dag maar dat wilde wij niet hihi. Ook minimaal 1 Nederlands talige aanwezig. Onze Kids vinde de Spaanse vrouw ge welding. Echt heerlijk plekje! Groot maar dat heb je niet in de gaten, het is prachtig aangelegd en onderhouden

Ruben Dpto. Marketing, Director Alojamiento, 26-07-2019

Goedemorgen Stefanie,

Bedankt en groeten.

• 2018
    8R25-10-2018

Heerlijk

Heerlijk verblijf gehad, goed eten en drinken. Jammer dat er voor de kleinste niet heel veel te doen is. Als het minder weer is is er niet veel dat vonden wij jammer. Jammer dat ons niet verteld was dat de laatste dag alleen ontbijt inbegrepen was. Wij waren er tot savonds.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6Verwend??15-10-2018

Nooit meer. All in= op is op

Revieuws op 1 na goed nou zal wel aan die ene liggen.. niet dus! Eten koud en rauw! Cocktails heel slecht. Mensen zijn heel aardig kamers prima maar all-in en dat was echt slecht! En is er vaak ook niet pizza en tosti’s bij het zwembad waren op en werden biet bijgevuld. Wij zijn iedere dag uit eten geweest en hebben ons vermaakt maar nooit meer terug !

• 8Rose12-10-2018

Vriendelijk personeel en groot complex

Wij hebben een goede vakantie gehad, mede door het vriendelijke personeel. Het ontvangst was zeer goed. Er was iets fout gegaan met onze boeking maar hier ging het personeel erg goed mee om.

Persoonlijk vonden wij het resort erg afgelegen en niet voldoende te doen om de hele dag bij het zwembad te zitten. Vergeet niet dat dit 3,5 sterren heeft dus dat zie je terug in de activiteiten die er iets minder waren dan 4 of 5 sterren.

Het eten was wel een teleurstelling. Ik zou als tip willen meegeven aan het hotel, biedt was minder aan, maar iets beter. Want het aanbod was groot (maar koud) TIP: Upgrade je verblijf naar all inclusief bij aankomst, hier betaal je veel minder voor dan vooraf. TIP: Ga een keer bij het restaurant naast het hotel eten, staat erg goed aangeschreven, en je proeft ook waarom.

Ik had last van een ontsteking in mijn vinger, ik kon via het hotel direct bij de dokter terecht aan de overkant, heel goed geregeld!

Huur een auto, het eiland is te mooi om dit niet te doen. Autohuur kun je via het hotel regelen. TIP: Online scheelt het €100,- bij hetzelfde bedrijf.

Kamer; wij zaten in een gerenoveerde kamer. Heel netjes, goede schoonmaak, Net iets te klein voor 2 volwassenen en 2 kinderen.

Fijn resort, waarbij alles lekker verspreid is opgezet. Dit betekent wel dat je soms veel moet lopen, voor ons was dit prima. Prijs/kwaliteit was goed!

• 7Daf07-10-2018

Vreselijk restaurant, Mooi park, fijne kamer.

Receptie, park en kamer mooi! Receptie modern, park is netjes onderhouden. Wij hadden een premiumkamer en deze was perfect. Badkamer ook modern met een heerlijke douche. Kamers zijn wel erg gehorig!! Zwembaden waren goed, maar ik heb mooiere meegemaakt. Water erg koud. Het restaurant is echt vreselijk! Dit heb ik nog nooit meegemaakt, zo lelijk en massaal restaurant....en zo druk. Gewoon in een rij staan om het restaurant in te komen om vervolgens in een rij te staan voor je eten... Echt verschrikkelijk. Het eten was wel goed. Hotel zit vol met Duitsers.

• 9Maartje Schijven16-08-2018

Geweldig! Volgend jaar willen we weer :)

Heerlijk hotel (Cala Blanca)! Geweldig voor de kinderen. We hebben 2 dochters van 1,5 en 3,5. Het zwembad met piratenschip zit aan de overkant van de straat. Voor ons heel kort lopen vanaf de kamer. De 1e dag was het erg eng maar daarna wilden ze niet meer weg. Mooie schone kamer. Volgend jaar willen we wel een kamer met aparte slaapkamer boeken, gewoon omdat dit net wat handiger is met de kindjes. Onze oudste sliep op de bedbank, voor de jongste was er een campingbed. Eten was heerlijk en divers. Restaurant boven met uitzicht op zee ook erg lekker. Animatie heel leuk! Wel veel klimmen/trappen lopen. Goed voor de lijn :) Autoverhuur tegenover, ideaal. Winkeltje ertegenover. Auto huren is zeker aan te raden. We hebben het aquarium in San Antoni bezocht (klein maar leuk voor de kids) en een super leuk eettentje in St. Llorenç (La Paloma). Ook de markt in San Joan bezocht op zondag. Iets kleiner, autenthieker. Wel al druk om 11.00u.

• 9Goud!17-06-2018

#nooitmeernaarhuis

Voor 2e keer geweest hier en weer dezelfde indruk als de 1e keer. Goed en gevarieerd eten. Personeel wat goeie indruk maakt en erg vriendelijk is. Leuke animatie en kamer/park erg schoon. Om 12uur moesten we uitchecken maar omdat we om 18:00 de shuttlebus pas hadden vroegen we of we de kamer nog iets langer konden bijboeken vanwege 2 kindjes die nog slapen onder de middag. Helaas omdat de nieuwe mensen smiddags al kwamen niet mogelijk. Wel werd er meteen en ander kamertje gezocht en hier 2kinder bedjes neergezet zonder extra kosten. Helemaal super geregeld! Zou zomaar eens kunnen dat we volgende keer voor de 3e keer gaan. Ibiza is gewoon super

23 tips over Aparthotel Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca

• familie suls, 28-12-2011

Er hangen wel signalisaties die je erop wijzen om geen plaatsen aan het zwembad te 'reserveren' door er vroeg in de morgen je handdoek op te leggen en wij deden dat sowieso al niet want vinden dat heel vervelend. Maar misschien moeten jullie het wel doen want anders heb je geen plaats .:( De receptie gaf ons als oplossing dat we dan maar zelf handdoeken moesten weghalen en hopen dat die mensen niet opdaagden. Een totaal gebrek aan professionaliteit, lijkt mij.

• rene_son, 13-01-2014

Naast de grote Hippy market moet je zeker de kleinere Hippy markt bezoeken; met de auto ben je er binnen 15 minuten. Vanuit Es Figueral kan je leuke dagtripjes maken en zo veel van het eiland zien. Het plaatsje Santa Eularia is ook erg gezellig (marktje/terrasje/winkeltjes). Natuurlijk moet je de sunset nog zien vanuit St. Antionio (wel een uurtje rijden).

• varm, 17-07-2013

Boottocht vanaf het hotel naar Santa-Eularia is zeer leuk en die vertrekt echt vanop het strand voor het hotel. De Italiaan heeft heerlijke pizza's (alle andere gerechten die we geprobeerd hebben trouwens ook) en het is er zeer aangenaam om te zitten. Bar Es Alocs op het strand heeft heerlijke Sangria en Mojito's en is recht op het strand met een fantastisch uitzicht en toch koel onder de bomen.

35 vragen over Aparthotel Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca

• Fenja Jansingh, 03-07-2018

Busvervoer en excursies

Hallo

Ik twijfel om dit hotel te boeken of het hotel sirenis tres carabelas in playa den bossa. Ben zelf 24 weken zwanger. Iemand tips en ervaringen?

Kun je vanaf dit hotel ook naar andere dorpjes en standen of alleen naar Ibiza stad en naar santa eulalia? Zijn er leuke excursies te boeken?

M.v.g. Fenja

• Anne, 13-06-2018

Cala verde of Cala blanca?

Welke van de twee (Cale Verde of Cale blanca is de beste optie voor kinderen?

Ramona, 24-06-2018

Beste Anne, het enige wat ik kan zeggen is dat Cala Blanca dichter bij de zee ligt. Cala Verde ligt op een berg, maar als je niet van de zee houdt is dat niet erg. Wij hebben in Cala Blanca gezeten wat is ons prima is bevallen. Cala Verde kennen wij niet, ze zeggen dat het daar wat rustiger is. Misschien kun je het hotel een mail sturen, het mailadres is: [email protected]

• Juliët Burgers, 01-03-2018

Hoe warm in april?

Hallo! Wij zijn van plan om van 25-4 t/m 2-5 een weekje naar Ibiza te gaan... Hoe zit het dan qua temperatuur? Wij zijn nog nooit naar deze eilanden geweest en ook nog nooit in april/mei op zonvakantie geweest.

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats