Aparthotel
8,3

Hotel Invisa es Figueral Resort is een all-inclusive hotel, gelegen aan een baai op Ibiza. Voor afkoeling is een duik in een van zwembaden heerlijk. Deze zijn namelijk niet verwarmd. Het hotel biedt een ruim aanbod aan eten. Reis gratis met de shuttlebus van het hotel naar Santa Eulalia of verken de rest van het eiland met een gehuurde auto.

We hebben een aantal aanbieders voor Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca voor je op een rij gezet:

Beachcheck

36 reviews over Aparthotel Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca in het Nederlands

Zeer geslaagd, centraal op eiland.

Marian
31-5-2019

Geen dorp op loofafstand, wel paar andere restaurantjes, supermarkt en souvenirwinkel. Minpunt is vooral gehorige kamers en drukte bij restaurant

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Fantastische vakantie gehad

Lot
9-9-2018

Heerlijk vakantie gehad! Mooie rustieke baai. Je loopt zo van het zwembad naar het strand via een trap. All inclusive, was echt alles inclusief! Zelfs flesjes water onbeperkt, snacks en ijsjes tussendoor en een snackbuffet. Verse koffie bij bar zwembad. Wel druk bij het zwembad. Erg leuke enthousiaste mensen van de animatie. Wij aten altijd buiten op het terras bij het restaurant, keek je mooi uit over zee. Je kunt met de bus van het hotel naar Ibiza stad, Hippy market en Santa Eulalia (laaste is gratis). Enige minpunt. Kamer wat verouderd, stoelen versleten. Wij hadden een juniorsuite, erg ruim en grote woonkamer en groot terras. Wilden een familiesuite boeken, maar deze had geen bakon/terras bleek bij reserveren. Publiek erg wisselend. Geen last gehad van mensen die heel luidruchtig waren of heel veel dronken, wat soms wel wordt verwacht. Paar winkels dichtbij, spar en souveniers. Verder weinig te doen in de buurt.

Dit hotel niets voor ons!

Buijs
27-8-2018

All in niet oké, voor veel dingen weer extra betalen bv ice koffie 2,90 en dan niet eens zelf gemaakt. Bijna al het ijs bijbetalen, vind ik slecht als je voor all-in 22 euro per dag betaald. Duur hotel en zeker geen 3.5 ster waard. Voor mensen met hele kleine kinderen vast leuk! Veel klimmen hier, dus je kuitspieren worden getraind. Mooie kamer maar badkamer stink na riool, ook verder op het complex. Kamers heel erg gehorig helaas. Voor ons zeker geen 2e keer hier! Voor 1270 euro pp zeker een beter hotel kunnen boeken. Oh ja bij het zwembad lig je bij elkaar op Schoot, gezellig!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Fijn verblijf gehad!

Barbara
16-8-2018

Goed: De zwembaden, ook fijn dat er een 18+ zwembad is. Het eten, iedere avond een ander thema, in 10 dagen iedere dag iets anders gegeten! Het personeel, allemaal even vriendelijk. De uitstraling, mooi aangelegd, diverse gebouwen met daartussen mooie tuinen. Aan het strand. Badlakenservice, wel borg betalen maar dan kun je ook iedere dag een schone ophalen. Voldoende gratis parkeerplaatsen. Supermarktje in de straat. Wifi (gratis) goed op de openbare plekken zoals zwembad, restaurant en receptie. Koelkastje op de kamer. Leuke animatie. Om 12 uur echt stil op het terrein. Goede schoonmaak van de kamer en als je wilt iedere dag een schoon bed en handdoeken.

Iets minder: Weinig in de buurt, huur daarom zeker een auto, dat is het echt waard! Wifi in de kamer slecht. Bedjes en parasol op het strand zijn duur, 6 euro per bedje en 5 euro voor parasol, reken maar uit!

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2018

Mooi hotel zeer afgelegen.

Jannie albada
15-8-2017

Mooi hotel. Maar zeer afgelegen. Hotel is niet geschikt voor oudere kinderen. Er is weinig te doen. De kamers zijn super schoon. Maar erg gehorig. En wij hadden een 4 persoonskamer geboekt. Kinderen sliepen samen op een slaapbank van 120 breed. Er waren maar twee stoelen op het balkon. Er staat bij dat het 6 zwembaden heeft en 4 restaurant. Dat klopt ook wel. Als je het hotel een kilometer verder er bij telt. Voor de strandbedden bij het hotel moet je betalen. En het dichtst bij zijn de dorp is op en kwartier rijden. Er is 1 kleine mini supermarktje en een toeristen winkel. En een pizzaria aan het strand.

Super hotel zeker voor herhaling vatbaar

Karin
15-8-2017

Het enige puntje is mischien dat alle uitstapjes met de auto gedaan moeten. Wij hadden de hele vakantie een huurauto dus voor ons geen probleem. Wij hebben de drukte wel op gezocht. Hotel ligt wel wel lekker aan de zee.

Zeer mooi complex, super service

RoSuAn
7-8-2017

Lekker eten met iedere dag een ander thema, goed verzorgd. Zeer enthousiast en vriendelijk animatieteam voor jong en oud, mooie zwembaden, mooie accomodatie en groot, echter goed te belopen. Hygiëne is goed! Personeel draait lange uren en blijft heel vriendelijk en behulpzaam

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Fam.vdpoel
21-7-2017

Geweldig hotel, heel vriendelijk personeel en lekker eten. Animatieteam is top voor jong en oud. Prachtige en rustge ligging van het hotel.

super complex

Lianne
12-6-2017

Super mooi, netjes en schoon complex. Zeer vriendelijk personeel.Voor ons was het een top vakantie op Ibiza. Professionele avondshows, leuke animatie voor de kids en minidisco. Kinderanimatie is verdeeld in mini en maxi club. Er zijn ook Nederlandse animatie personen. Heerlijk zwembad nu in juni genoeg bedjes. Jammer dat je niet met luchtbedden en banden in het zwembad mag. Eten verzorgd en gevarieerd , warm en alles werd vlot aangevuld. De ruimte blijft wat massaal, als je geluk hebt heb je een plekje om buiten te eten. Marina restaurant in de ochtend te reserveren voor avond zeer relaxed en sfeervol om te gaan eten. Wij zaten in Cala Blanca, even verder is Cala Verde ook hier mag je gebruik maken van je all inclusive. Direct aan mooi zandstrand met lifeguards t/m 19:00 uur. Bedjes daar zijn wel tegen betaling. Zwembad Handdoeken te leen voor een borg van 20,00 euro per handdoek. Je mag ze elke dag omwisselen. Auto huren erg leuk om te doen naar alle leuke plaatsen is het ongeveer een half uur rijden. Niet geschikt als je slecht ter been bent.Wij haden een top vakantie.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het hotel is zeker meer als 3 sterren

Harold
30-9-2016

Het hele complex wordt netjes onderhouden. Dagelijks zie je mensen de groenvoorziening bijhouden ( gras, struiken, tegels vegen) en verder is de schoonmaak van de kamers goed. Indien gewenst ontvang je dagelijks schone handdoeken. Het eten was heel lekker alleen is het in het restaurant onder heel erg druk, er is echter voor ieder wat wils te krijgen. Mensen die klagen kunnen dan ook beter in een 5 sterren complex gaan zitten. Zwembaden zijn voldoende aanwezig en als wij om 9.00 naar zwembad gingen waren er nog voldoende bedjes vrij, prettig is ook de handdoekenservice bij het zwembad, iedere dag schone handdoeken. Bij het hotel ligt een zandstrand waarbij je in de zee geen schoenen nodig hebt ivm stenen. Animatie van het team was overdag en s'avonds super, hele mooie shows, verder is er rond het complex weinig te beleven, maar door een auto te huren is dit op te lossen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Hiken
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan5, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca in Es Figueral, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Invisa Es Figueral Resort - Club Cala Blanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.